Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 5/6/2026 at 2:50 ΜΜ, little miracle είπε:

      Παρα πολυ καλη ανταποκριση ειχρς και παλι!! Θυμησε μου, τα στειλατε για προεμφυτευτικο;; Καλα αποτελεσματα!

      Τι κανεις εσυ κοριτσι μου σε τι φαση εισαι ;

      Ναι ευχαριστώ!! Ναι, τα στείλαμε για προεμφυτευτικό και αναμένουμε.. 

      On 5/6/2026 at 3:46 ΜΜ, Pepi88 είπε:

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

      Ευτυχώς έχω ναι και για άλλη  μια φορά μου φούντωσαν τα μυαλά τις πρώτες μέρες.

      Αλλά όπως λες, δε περνάν οι μέρες.. Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα ακριβώς 30 ημέρες από την ωοληψία. Αν γίνει το ίδιο, θα ξέρουμε 26-27 του μήνα που θα είμαστε και διακοπές, οπότε έχω προσγειωθεί και δε μου επιτρέπω να κάνω ούτε ένα όνειρο. Κάθε φορά που πάω να το σκεφτώ θετικά με μαζεύω. 

      Καλύτερα να έρθει έκπληξη παρά να γκερμοτσακιστούμε πάλι. Οτι θέλει ας γίνει.. ! Με το καλό εύχομαι και σε εσένα να έχετε ιδανικά αποτελέσματα!! 

       

      Καλή δύναμη σε όλες μας κορίτσια!  

Προσπάθεια σύλληψης 2025


Recommended Posts


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 567
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

22 ώρες πρίν, SOPHIA_99 είπε:

Ίσως πάει.πιο μακριά ο κύκλος αυτή την φορά, ειδικά αν τελικά έγινε αργότερα η ωορρηξία. Πάντως αφού είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που συμβαίνει συνήθως, είναι μια θετική ένδειξη αν τελικά σημαίνει κάτι.

Καλησπέρα κορίτσια. Ας πούμε πως άρχισα να νιώθω πλέον μια ευαισθησία στο στήθος, πρήξιμο πιο πολύ ο πόνος δεν έχει έρθει αισθητά. Αναμονή 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 56 λεπτά , katekatekate είπε:

Καλησπέρα κορίτσια. Ας πούμε πως άρχισα να νιώθω πλέον μια ευαισθησία στο στήθος, πρήξιμο πιο πολύ ο πόνος δεν έχει έρθει αισθητά. Αναμονή 

Λίγες μέρες μένουν ακόμα, οπότε σύντομα θα δείξει. Μέσα στο Σ/Κ περιμένεις αν θυμάμαι καλά.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πρίν, SOPHIA_99 είπε:

Λίγες μέρες μένουν ακόμα, οπότε σύντομα θα δείξει. Μέσα στο Σ/Κ περιμένεις αν θυμάμαι καλά.

Είτε μέσα στο σκ είτε 17-18 γιατί μπερδεύτηκα με τον πόνο ωορρηξίας, αλλά αν κρίνω από τα συμπτώματα πιο πιθανό μου φαίνεται να μου έρθει 17-18

  • Καλή τύχη! 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

21 ώρες πρίν, Γεωργία38 είπε:

Καλησπέρα κορίτσια ήρθα στην παρέα σας

Καλησπέρα κορίτσι μου ! Πες μας αν θέλεις για εσένα ! Τώρα ξεκίνησες τις προσπάθειες; 🤍

 

 

Κορίτσια εγώ για την ώρα καθαρή, αν και άρχισαν οι πρώτες κράμπες. Η ευαισθησία στο στήθος διακριτική σε αυτόν τον κύκλο αλλά υπάρχει πλέον. Δεν πιστεύω πως θα δω κάτι θετικό η αλήθεια είναι , δεν το περιμένω καθόλου για κάποιον λόγο έχω την πεποίθηση πως χρειάζεται βοήθεια για να συμβεί. Τέλος πάντων, σας ενημερώνω απο σήμερα έως και μέχρι την Πέμπτη το αργότερο. Ελπίζω να μην έχω καμία καθυστέρηση χωρίς λόγο από το άγχος μου γιατί θα αρχίσουν να μου μπαίνουν ιδέες για καμιά κύστη. (Απαισιόδοξη φουλ! 😂

Link to comment
Share on other sites

On 12/9/2025 at 8:55 ΜΜ, katekatekate είπε:

Καλησπέρα κορίτσι μου ! Πες μας αν θέλεις για εσένα ! Τώρα ξεκίνησες τις προσπάθειες; 🤍

 

 

Κορίτσια εγώ για την ώρα καθαρή, αν και άρχισαν οι πρώτες κράμπες. Η ευαισθησία στο στήθος διακριτική σε αυτόν τον κύκλο αλλά υπάρχει πλέον. Δεν πιστεύω πως θα δω κάτι θετικό η αλήθεια είναι , δεν το περιμένω καθόλου για κάποιον λόγο έχω την πεποίθηση πως χρειάζεται βοήθεια για να συμβεί. Τέλος πάντων, σας ενημερώνω απο σήμερα έως και μέχρι την Πέμπτη το αργότερο. Ελπίζω να μην έχω καμία καθυστέρηση χωρίς λόγο από το άγχος μου γιατί θα αρχίσουν να μου μπαίνουν ιδέες για καμιά κύστη. (Απαισιόδοξη φουλ! 😂

Είχα κάνει την πρώτη εξωσωματική πέρσι σεπτεβριο πάλι έφτασα μέχρι την 9 εβδομάδα αλλά αναγκάστηκα την διακόψω λόγω του ότι το μωρό είχε πολύ λίγους παλμούς.τωρα με το καλό ξανά ξεκινάμε για την δεύτερη  προσπάθεια με προσοχή γιατί είμαι και αρκετά κιλά 94 οπότε δεν θα πρέπει να πάρω πολλά κιλα

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, Γεωργία38 είπε:

Είχα κάνει την πρώτη εξωσωματική πέρσι σεπτεβριο πάλι έφτασα μέχρι την 9 εβδομάδα αλλά αναγκάστηκα την διακόψω λόγω του ότι το μωρό είχε πολύ λίγους παλμούς.τωρα με το καλό ξανά ξεκινάμε για την δεύτερη  προσπάθεια με προσοχή γιατί είμαι και αρκετά κιλά 94 οπότε δεν θα πρέπει να πάρω πολλά κιλα

Λυπάμαι για την απώλεια, ωστόσο είναι ενθαρρυντικό που πέτυχε η εξωσωματική! Σίγουρα θα ξανά πετύχει και ελπίζω να κρατήσεις σύντομα το μωράκι σου στην αγκαλιά σου! 🤍 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, katekatekate είπε:

Λυπάμαι για την απώλεια, ωστόσο είναι ενθαρρυντικό που πέτυχε η εξωσωματική! Σίγουρα θα ξανά πετύχει και ελπίζω να κρατήσεις σύντομα το μωράκι σου στην αγκαλιά σου! 🤍 

Σε ευχαριστώ πολύ μου έχει δώσει ο γιατρός cyclacur και αύριο θα κάνω υπερηχο και αιματολογικές για να δούμε ώστε να γίνει η εμβρυομεταφορα

  • Ευχή 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κορίτσια. Κανω μια ανακεφαλαίωση γιατί δεν ξέρω αν έχετε δει τις προηγούμενες αναρτήσεις μου.. 

Τελευταία περίοδος 16/8 με ωορρηξία είτε την 14η μέρα είτε την 19η. Επειδή ένιωσα 2 πόνους.

Με βάση την 14η έχω καθυστέρηση 1 μέρα.. με βάση την 19η περιμένω γύρω στης 18. Έχω μπερδευτεί λιγάκι.. γιατί ο πόνος στο στήθος συμβαδίζει με το να μου έρθει 19.. γιατί άργησε να ξεκινήσει η ευαισθησία. Ωστόσο χθες που ήταν η αναμενόμενη περίοδος για την ωορρηξία στις 14, είχα κράμπες.. και κάθε τρεις και λίγο πήγαινα τουαλέτα γιατί νόμιζα πως θα έρθει αλλά είμαι ακόμα καθαρή και σήμερα έφυγαν τα πολλά πολλά πονακια. 

Δεν θεωρώ πως είμαι έγκυος, πιο πολύ το μυαλό μου πήγαινε η σε μεγάλο κύκλο με καθυστέρηση που μου συμβαίνει που και που, και συνήθως έτσι μετά το καλοκαίρι, λίγο η θάλασσα, είτε το άγχος μου, είτε κάποια κύστη... Σκέφτομαι μεσοβδόμαδα να πάρω ένα τεστ και να το κάνω 18 του μήνα για να είμαι σίγουρη πως είναι έγκυρο και δεν είναι νωρίς αν δεν μου έχει έρθει μέχρι τότε.. 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


On 14/9/2025 at 12:25 ΜΜ, katekatekate είπε:

Καλησπέρα κορίτσια. Κανω μια ανακεφαλαίωση γιατί δεν ξέρω αν έχετε δει τις προηγούμενες αναρτήσεις μου.. 

Τελευταία περίοδος 16/8 με ωορρηξία είτε την 14η μέρα είτε την 19η. Επειδή ένιωσα 2 πόνους.

Με βάση την 14η έχω καθυστέρηση 1 μέρα.. με βάση την 19η περιμένω γύρω στης 18. Έχω μπερδευτεί λιγάκι.. γιατί ο πόνος στο στήθος συμβαδίζει με το να μου έρθει 19.. γιατί άργησε να ξεκινήσει η ευαισθησία. Ωστόσο χθες που ήταν η αναμενόμενη περίοδος για την ωορρηξία στις 14, είχα κράμπες.. και κάθε τρεις και λίγο πήγαινα τουαλέτα γιατί νόμιζα πως θα έρθει αλλά είμαι ακόμα καθαρή και σήμερα έφυγαν τα πολλά πολλά πονακια. 

Δεν θεωρώ πως είμαι έγκυος, πιο πολύ το μυαλό μου πήγαινε η σε μεγάλο κύκλο με καθυστέρηση που μου συμβαίνει που και που, και συνήθως έτσι μετά το καλοκαίρι, λίγο η θάλασσα, είτε το άγχος μου, είτε κάποια κύστη... Σκέφτομαι μεσοβδόμαδα να πάρω ένα τεστ και να το κάνω 18 του μήνα για να είμαι σίγουρη πως είναι έγκυρο και δεν είναι νωρίς αν δεν μου έχει έρθει μέχρι τότε.. 

Κάνε ένα τεστ και μακάρι να επιφυλάσσει ευχάριστες εκπλήξεις. Η αλήθεια είναι ότι είναι όντως λίγο μπέρδεμα η κατάσταση γιατί είναι και αρκετά μεγάλη η απόσταση μεταξύ των δύο ημερομηνιών και μετά συμπτώματα δεν μπορεί να βγει εύκολα άκρη.

Link to comment
Share on other sites

On 14/9/2025 at 10:00 ΠΜ, Γεωργία38 είπε:

Σε ευχαριστώ πολύ μου έχει δώσει ο γιατρός cyclacur και αύριο θα κάνω υπερηχο και αιματολογικές για να δούμε ώστε να γίνει η εμβρυομεταφορα

Κορίτσια τα φώτα σας με πήρε η μαία τηλέφωνο σήμερα θα κάνουμε την εμβρυομεταφορα την Παρασκευή να σας πω ότι αργησα να ξεκινήσω την δεύτερη γιατί όταν πάω στο νοσοκομείο και γενικά σε γιατρό 16 , και πάνω πήγα σε καρδιολόγος σε ενδοκρινολόγο έκανα όλες τις εξετάσεις μου βρήκαν αδενώματα και στα δύο επινεφρίδια με αποτέλεσμα να παίρνω χάπι το amlotens των 5 μια φορά εγώ 13 και με δέκα και με την προϋπόθεση ότι αν είναι επιτυχης η εγκυμοσύνη θα πέσει στο πρώτο τρίμηνο μήπως να ξεκινήσω να παίρνω δύο την ημέρα ένα πρωί ένα βράδυ;τι λέτε;παίρνω επίσης cyclacur,filicine ,salospir ,amlotens kai από αύριο utrogestan

On 14/9/2025 at 12:25 ΜΜ, katekatekate είπε:

Καλησπέρα κορίτσια. Κανω μια ανακεφαλαίωση γιατί δεν ξέρω αν έχετε δει τις προηγούμενες αναρτήσεις μου.. 

Τελευταία περίοδος 16/8 με ωορρηξία είτε την 14η μέρα είτε την 19η. Επειδή ένιωσα 2 πόνους.

Με βάση την 14η έχω καθυστέρηση 1 μέρα.. με βάση την 19η περιμένω γύρω στης 18. Έχω μπερδευτεί λιγάκι.. γιατί ο πόνος στο στήθος συμβαδίζει με το να μου έρθει 19.. γιατί άργησε να ξεκινήσει η ευαισθησία. Ωστόσο χθες που ήταν η αναμενόμενη περίοδος για την ωορρηξία στις 14, είχα κράμπες.. και κάθε τρεις και λίγο πήγαινα τουαλέτα γιατί νόμιζα πως θα έρθει αλλά είμαι ακόμα καθαρή και σήμερα έφυγαν τα πολλά πολλά πονακια. 

Δεν θεωρώ πως είμαι έγκυος, πιο πολύ το μυαλό μου πήγαινε η σε μεγάλο κύκλο με καθυστέρηση που μου συμβαίνει που και που, και συνήθως έτσι μετά το καλοκαίρι, λίγο η θάλασσα, είτε το άγχος μου, είτε κάποια κύστη... Σκέφτομαι μεσοβδόμαδα να πάρω ένα τεστ και να το κάνω 18 του μήνα για να είμαι σίγουρη πως είναι έγκυρο και δεν είναι νωρίς αν δεν μου έχει έρθει μέχρι τότε.. 

 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, SOPHIA_99 είπε:

Κάνε ένα τεστ και μακάρι να επιφυλάσσει ευχάριστες εκπλήξεις. Η αλήθεια είναι ότι είναι όντως λίγο μπέρδεμα η κατάσταση γιατί είναι και αρκετά μεγάλη η απόσταση μεταξύ των δύο ημερομηνιών και μετά συμπτώματα δεν μπορεί να βγει εύκολα άκρη.

Δεν είμαι πολύ αισιόδοξη γιατί αν και καθαρή, οι κράμπες έρχονται και φεύγουν κάτι που μου δείχνει σημάδια πως απλά πρόκειται για περίοδος που πλησιάζει.... 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, katekatekate said:

Δεν είμαι πολύ αισιόδοξη γιατί αν και καθαρή, οι κράμπες έρχονται και φεύγουν κάτι που μου δείχνει σημάδια πως απλά πρόκειται για περίοδος που πλησιάζει.... 

Κορίτσι μου, καλημέρα. Χωρίς να θέλω να δώσω ελπίδες και στο τέλος να μην έχεις θετικό αποτέλεσμα, γενικά οι κράμπες δεν ειναι ενδεικτικό σύμπτωμα για το οτι θα έρθει η περιοδος. Οι κράμπες περιόδου είναι ίδιες με τις κράμπες που μπορεί να νιωθεις κατά την εγκυμοσύνη καθώς είναι η μητρα που μεγαλώνει. Κάνε ενα τεστακι να δεις αν μεσα στις επόμενες μέρες δεν σου έρθει περιοδος. Ευχομαι να έχεις ευχάριστα!!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, iamalia είπε:

Κορίτσι μου, καλημέρα. Χωρίς να θέλω να δώσω ελπίδες και στο τέλος να μην έχεις θετικό αποτέλεσμα, γενικά οι κράμπες δεν ειναι ενδεικτικό σύμπτωμα για το οτι θα έρθει η περιοδος. Οι κράμπες περιόδου είναι ίδιες με τις κράμπες που μπορεί να νιωθεις κατά την εγκυμοσύνη καθώς είναι η μητρα που μεγαλώνει. Κάνε ενα τεστακι να δεις αν μεσα στις επόμενες μέρες δεν σου έρθει περιοδος. Ευχομαι να έχεις ευχάριστα!!

Μακάρι κορίτσι μου. Έχω διαβάσει πως οι κράμπες στην εγκυμοσύνη είναι πιο σύντομες σε διάρκεια 1-2 μέρες και όχι σε συνεχόμενες καθημερινά . Έχεις κάποια αντίστοιχη εμπειρία;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...