Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 5/6/2026 at 2:50 ΜΜ, little miracle είπε:

      Παρα πολυ καλη ανταποκριση ειχρς και παλι!! Θυμησε μου, τα στειλατε για προεμφυτευτικο;; Καλα αποτελεσματα!

      Τι κανεις εσυ κοριτσι μου σε τι φαση εισαι ;

      Ναι ευχαριστώ!! Ναι, τα στείλαμε για προεμφυτευτικό και αναμένουμε.. 

      On 5/6/2026 at 3:46 ΜΜ, Pepi88 είπε:

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

      Ευτυχώς έχω ναι και για άλλη  μια φορά μου φούντωσαν τα μυαλά τις πρώτες μέρες.

      Αλλά όπως λες, δε περνάν οι μέρες.. Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα ακριβώς 30 ημέρες από την ωοληψία. Αν γίνει το ίδιο, θα ξέρουμε 26-27 του μήνα που θα είμαστε και διακοπές, οπότε έχω προσγειωθεί και δε μου επιτρέπω να κάνω ούτε ένα όνειρο. Κάθε φορά που πάω να το σκεφτώ θετικά με μαζεύω. 

      Καλύτερα να έρθει έκπληξη παρά να γκερμοτσακιστούμε πάλι. Οτι θέλει ας γίνει.. ! Με το καλό εύχομαι και σε εσένα να έχετε ιδανικά αποτελέσματα!! 

       

      Καλή δύναμη σε όλες μας κορίτσια!  

Τιμές χορικής βοήθεια


Recommended Posts

Γεια σας κορίτσια. Ειναι η δεύτερη μου εξωσωματική. Στην πρώτη είχα επιτυχία αλλά αποβολή. Τώρα ξανά επιτυχία με βλαστοκύστη 5 ημερών άριστης ποιότητας και ελεγμένο. Έκανα πρώτη μέτρηση Παρασκευή  105,7.  

Δευτερα   205,7

Πεμπτη 521

Ο γιατρος είπε δεν είναι καθόλου καλό. Εσείς τι λέτε;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 6 λεπτά , Emilyt είπε:

Γεια σας κορίτσια. Ειναι η δεύτερη μου εξωσωματική. Στην πρώτη είχα επιτυχία αλλά αποβολή. Τώρα ξανά επιτυχία με βλαστοκύστη 5 ημερών άριστης ποιότητας και ελεγμένο. Έκανα πρώτη μέτρηση Παρασκευή  105,7.  

Δευτερα   205,7

Πεμπτη 521

Ο γιατρος είπε δεν είναι καθόλου καλό. Εσείς τι λέτε;

Καλημέρα !! Συνήθως θέλουν διπλασιασμό στις 48ωρες δηλαδή στις 2μερες αλλά καμία φορά χρειάζετε και τρεις !!! Εγώ θα πρότεινα να κάνεις άλλη μια το Σάββατο να δεις πόσο είναι ο αριθμός και από βδομάδα να πας για υπέρηχο !!! Εύχομαι το καλύτερο !!🙏🏼🙏🏼

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Emilyt said:

Γεια σας κορίτσια. Ειναι η δεύτερη μου εξωσωματική. Στην πρώτη είχα επιτυχία αλλά αποβολή. Τώρα ξανά επιτυχία με βλαστοκύστη 5 ημερών άριστης ποιότητας και ελεγμένο. Έκανα πρώτη μέτρηση Παρασκευή  105,7.  

Δευτερα   205,7

Πεμπτη 521

Ο γιατρος είπε δεν είναι καθόλου καλό. Εσείς τι λέτε;

Κορίτσι μου, καλημέρα. Είμαι και εγω απο εξωσωματικη, που επίσης πέτυχε απο την πρώτη αλλα παλινδρομησε. Εμένα ο γιατρός δεν με έβαλε να κανω δεύτερη χοριακή. Γύρω στο 200 ηταν και η δική μου η πρώτη. Δεν ξερω αν είναι σωστό αυτό που θα πω και αν εχει βάση και λογική, οπότε απολογούμαι αν λέω σαχλαμαρες. Υπάρχουν κορίτσια εδω που ξερουν καλύτερα και θα με διορθώσουν. Αντιλαμβάνομαι ότι το ιδανικό είναι αυτός ο διπλασιασμός που λένε, αλλα θα κριθεί η εξέλιξη μιας εγκυμοσύνης μόνο και μόνο απο αυτό; φαντάζομαι και εμενα οι χοριακες μου μια χαρά διπλασιαζονταν ως ενα σημείο τουλάχιστον για να φτάσω 10η εβδομάδα και να χρειαστεί να πάω στον υπέρηχο για να δούμε ότι σταμάτησε η καρδιά του μωρού. 

Σου λέω, δεν ξερω, μπορεί να είναι χαζό και να μην έχει λογική αυτό που λεω, αλλα οπως και να εχει θεωρω οτι αξιζει να το δείτε πώς θα εξελιχθεί. Να κάνεις και άλλη χοριακή και αν δείτε ότι ανεβαίνει, να πας για υπέρηχο που σου είπε και η κοπέλα πιο πάνω. 

Ευχομαι να πάνε ολα καλα και πάρα τα προγνωστικά να κρατήσεις αγκαλιά σε λίγους μήνες το μωράκι σου. 

  • Λυπημένη/-ος 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Emilyt είπε:

Γεια σας κορίτσια. Ειναι η δεύτερη μου εξωσωματική. Στην πρώτη είχα επιτυχία αλλά αποβολή. Τώρα ξανά επιτυχία με βλαστοκύστη 5 ημερών άριστης ποιότητας και ελεγμένο. Έκανα πρώτη μέτρηση Παρασκευή  105,7.  

Δευτερα   205,7

Πεμπτη 521

Ο γιατρος είπε δεν είναι καθόλου καλό. Εσείς τι λέτε;

Κοριτσι μου καλημερα, εγω θα σου πω την δική μου εμπειρία..  Στην 1η μου εγκυμοσύνη (απο εξωσωματική) δεν πήρα ποτε διπλασιασμό, ούτε καν αύξηση 75% καθε 48 ώρες, για την ακρίβεια  ανεβαινε με το σταγονόμετρο! Οι μαιες ηταν συγκρατημένες κ τυπικές.. στην τελευταία μετρηση πήγα απλα για να επιβεβαιώσω οτι τελείωσαν ολα..  ομως ( κοντρα στην δικη μου πεποίθηση) με πήρε η μαια τηλέφωνο κ μου ειπε πως εκτινάχτηκε κ πως την επόμενη μερα ειχα υπέρηχο! Όταν τους ρωτησα γτ έγινε αυτό, μου είπαν πως το σώμα πολλες φορες ακομη κ γ αυτούς ειναι μυστήριο.. τωρα που σου γράφω το αποτέλεσμα της γκρεμίζει το σαλόνι! Ελπίζω να πάνε ολα καλα κ να μας γράψεις τα όμορφα νεα σου!!! 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, Tintin είπε:

Κοριτσι μου καλημερα, εγω θα σου πω την δική μου εμπειρία..  Στην 1η μου εγκυμοσύνη (απο εξωσωματική) δεν πήρα ποτε διπλασιασμό, ούτε καν αύξηση 75% καθε 48 ώρες, για την ακρίβεια  ανεβαινε με το σταγονόμετρο! Οι μαιες ηταν συγκρατημένες κ τυπικές.. στην τελευταία μετρηση πήγα απλα για να επιβεβαιώσω οτι τελείωσαν ολα..  ομως ( κοντρα στην δικη μου πεποίθηση) με πήρε η μαια τηλέφωνο κ μου ειπε πως εκτινάχτηκε κ πως την επόμενη μερα ειχα υπέρηχο! Όταν τους ρωτησα γτ έγινε αυτό, μου είπαν πως το σώμα πολλες φορες ακομη κ γ αυτούς ειναι μυστήριο.. τωρα που σου γράφω το αποτέλεσμα της γκρεμίζει το σαλόνι! Ελπίζω να πάνε ολα καλα κ να μας γράψεις τα όμορφα νεα σου!!! 

Ωραια ιστορια! Να σου ζησει το μωρακι σου!

  • Ευχαριστώ 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

12 ώρες πρίν, Emilyt είπε:

Γεια σας κορίτσια. Ειναι η δεύτερη μου εξωσωματική. Στην πρώτη είχα επιτυχία αλλά αποβολή. Τώρα ξανά επιτυχία με βλαστοκύστη 5 ημερών άριστης ποιότητας και ελεγμένο. Έκανα πρώτη μέτρηση Παρασκευή  105,7.  

Δευτερα   205,7

Πεμπτη 521

Ο γιατρος είπε δεν είναι καθόλου καλό. Εσείς τι λέτε;

Βάλε καφέ να σου πω και γω τη δική μου. Πρώτη εγκυμοσύνη με εξωσωματική. Πρώτη χοριακή 90. Δεύτερη χοριακή 150. Τρίτη χοριακή 270. Πρώτος υπέρηχος 5+4 δίδυμα. Λολ. Δεύτερος υπέρηχος 8 δύο καρδιές. Τρίτος υπέρηχος 10 μία καρδούλα... Σήμερα ο μικρός μου είναι 19 μηνών! Ένα υπέροχο νήπιο! 

Δεύτερη εγκυμοσύνη με φυσιολογική σύλληψη. Πρώτη χοριακή 4.500. Πρώτος υπέρηχος τέλειος σάκος σε τέλεια θέση. Δεύτερος υπέρηχος παλινδρόμηση στην 6η βδομάδα. 

Κάνε υπομονή! Σύντομα θα μάθεις τι γίνεται. Το νινί σε χρειάζεται ψύχραιμη.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...