Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Ν.Ηράκλειο


Recommended Posts

  • 2 εβδομάδες μετά...

Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 141
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Καλημερα κι απο μας !!! Να σου ζήσει το μωράκι σου !!! Πόσο είναι ? Εμεις ε'ιμαστε κοντά 9 μηνών. Μενουμε κοντα στα λύκεια και΄πάμες βολτούλα στο πάρκο στην Ρόδων . Οταν κάνει καλό καιρό καμια μέρα θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε !


nI9Sp3.png

urDwp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γεια σας κι απο μενα.Εγω μενω Ν.Ιωνια - Περισσο!!!Εμεις ειμαστε 11 μηνων.Να σας ζησουν τα μωρουλια σας......

Να σου ζήσει κι εσένα γειτόνισα. Φατσόνι η μικρή !!!


nI9Sp3.png

urDwp2.png

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από μένα.! Σήμερα μπήκα για πρώτη φορά στο cafe.... Τόσο καιρό έβλεπα μόνο το parents. Eίχα την εντύπωση πως το cafe είναι μόνο για chat.

Μένω και εγώ Ν.Ηράκλειο κοντά στην Εθνική Τράπεζα. Εμείς έχουμε 3 πιτσιρίκια: 6 χρονών, 4 χρονών και 7 μηνών.! :lol: Πάντα αναρωτιόμουν αν κάποιες μαμάδες από το parents μένουν κοντά.!:?: Χαίρομαι που βάλατε αυτό το θέμα.!

Επεξεργάστηκαν by vatraxi

Αγάπη.... η χαραμάδα της αιωνιότητας..

Ernesto Cardenal

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


εγω τον εβγαζα σχεδον καθε μερα, μεχρι που χαλασε ο καιρος, και δεν μου κανει και πολυ κεφι...

λογω ηλικιας εχουμε και πολλα ξενυχτια, γιατι τον θηλαζω αποκλειστικα, οποτε ο υπνος μας λειπει! ξυπναμε μεσημερι, και μεχρι να φαω κατι, να ετοιμαστω πεφτει ο ηλιος.

ελπιζω να φτιαξουν τα πραματα σε λιγο καιρο...

Link to comment
Share on other sites

Kαλημερα συντοπιτισες.

Εγω εμενα κοντα στο lidl μεχρι πριν 5 χρονια που αγορασα σπιτι στη μεταμορφωση.Τωρα εχω αδεια του οαεδ κ επιστρεφω 4 γεναρη:-(:sad::-(:sad::-(

α κ με λενε Χαρα!

υγ τελειωσε καμια σας το λυκειο το 96??


tyazp2.png

Και το κοριτσακι μας ηρθε στις 10/10/11.

[/url]

GbSbp2.png

Link to comment
Share on other sites

Kαλημερα συντοπιτισες.

Εγω εμενα κοντα στο lidl μεχρι πριν 5 χρονια που αγορασα σπιτι στη μεταμορφωση.Τωρα εχω αδεια του οαεδ κ επιστρεφω 4 γεναρη:-(:sad::-(:sad::-(

α κ με λενε Χαρα!

υγ τελειωσε καμια σας το λυκειο το 96??

Καλημερα.Εγω τελειωσα το 97'!!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


×
×
  • Δημιουργία νέου...