Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

καινούριο θήλαστο της Μεντέλα


sakis-eirhnh-salonik

Recommended Posts

πωλειται θηλαστρο διπλης αντλισης ameda lactaline μεταχειρισμενο 30 Ημερών Λογο διακοπής θηλασμου, σε αριστη κατασταση με ολα τα εξαρτηματα και το κουτί του 180 έχει καινούριο.(Οποτε συζητησημη η τιμούλα του).

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πωλειται θηλαστρο διπλης αντλισης μεταχειρισμενο 30 Ημερών Λογο διακοπής θηλασμου, σε αριστη κατασταση με ολα τα εξαρτηματα και το κουτί του 180 εχει καινούριο.(Οποτε συζητησημη η τιμούλα του).
Μόνο σε θεσσαλονίκη και συνναλαγη χερι χερι.Ευχαριστώ
Link to comment
Share on other sites

πωλειται θηλαστρο διπλης αντλισης ameda lactaline μεταχειρισμενο 30 Ημερών Λογο διακοπής θηλασμου, σε αριστη κατασταση με ολα τα εξαρτηματα και το κουτί του 180 έχει καινούριο.(Οποτε συζητησημη η τιμούλα του).

Δεν ενδιαφέρομαι, αλλά διορθώστε την αγγελία σας, διότι το ameda lactaline είναι διαφορετικό θήλαστρο και άλλης εταιρείας από το Medela swing που έχετε στο link του Λητώ.

Θα ήταν καλό να διευκρινίσετε ποιο από τα δύο είναι το δικό σας ;)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πωλειται θηλαστρο διπλης αντλισης swing ths Medela μεταχειρισμενο μόνο 20 Ημερών Λογο διακοπής θηλασμου, σε αριστη κατασταση με ολα τα εξαρτηματα και το κουτί του Μαζι 180 έχει καινούριο.(Οποτε συζητησημη η τιμούλα του).
(οκ κορίτσια το διόρθωσα ευχαριστώ για την Παρατηρηση).
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα είδα και την α΄λλη αγγελία που έχετε για θεσσαλονίκη. Μιλάμε πάντα για το medela swing αν κατάλαβα καλά. Ενδιάφέρομαι, μένω ανατολικά αλλά μπορούμε να βρεθούμε κέντρο για να βολέυει καλύτερα. Αν δεν το εχετε δώσει ευχαρίστως να μιλήσουμε για λεπτομέρειες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 εβδομάδες μετά...
  • 2 εβδομάδες μετά...
  • 2 εβδομάδες μετά...

Διαφημίσεις


×
×
  • Δημιουργία νέου...