Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

μανουλες με μωράκια στον πειραια;


Recommended Posts

  • 3 εβδομάδες μετά...

Διαφημίσεις

Μένω στη Σαλαμίνα, αλλά έχω μεγαλώσει και το σπίτι μου είναι στα Καμίνια


My girl: 23/08/05, My boy: 08/08/08 and:

as1cHsJ0g410010MTA3NzdkfDAwMDQ3MTdkfE91ciBsaXR0bGUgcHJpbmNlc3MgaXM.gif

Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΧΑΡΙΣΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

Δημοτικό 15 και 16, Γυμνάσιο Λυκειο Καμινίων τελείωσα το 94, φροντιστήριο Γενικό και ΙΕΚ στη ΣΚΥΠ το 2003.

Λοιπές λεπτομέρειες με πμ, όχι εδώ στο parents

Εσύ???

Επεξεργάστηκαν by underage

My girl: 23/08/05, My boy: 08/08/08 and:

as1cHsJ0g410010MTA3NzdkfDAwMDQ3MTdkfE91ciBsaXR0bGUgcHJpbmNlc3MgaXM.gif

Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΧΑΡΙΣΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δημοτικό 15 και 16, Γυμνάσιο Λυκειο Καμινίων τελείωσα το 94, φροντιστήριο Γενικό και ΙΕΚ στη ΣΚΥΠ το 2003.

Λοιπές λεπτομέρειες με πμ, όχι εδώ στο parents

Εσύ???

Είσαι λίγο μεγαλύτερη αλλά πήγαμε στα ίδια σχολεία! Σου στέλω πμ!


sjCrp3.pngUhiNp2.png

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
×
×
  • Δημιουργία νέου...