Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 18 ώρες πρίν, anemoni9 είπε:

      Έχω πάρει τα φάρμακα και περιμένω να μου έρθει περίοδος να ξεκινήσω. Η πρώτη μου προσπάθεια είναι. Εσύ είσαι ευχαριστημένη προς το παρόν; Καλή επιτυχία με την ετ, μια μεγάλη χοριακη εύχομαι!! 

      Ναι είμαι πολύ ευχαριστημένη,το μόνο που με ανησυχεί είναι πως έχω ακόμη βήχα (ήμουν άρρωστη) και λίγο με ανησυχεί,έκανα ωοληψια τον Νοέμβριο τα βάλαμε κατάψυξη και τώρα θα πάμε για έμβρυο μεταφορά,ο γιατρός βέβαια μου είπε πως αν έχω πυρετό δεν θα προχωρήσουμε,πυρετό δεν έχω ευτυχώς,εύχομαι και σε εσένα καλή επιτυχία!

COCO MAT ΜΑΛΙΝΟ ΠΑΠΛΩΜΑ


katni

Recommended Posts

Καλησπέρα,

αγόρασα ένα πάπλωμα coco mat για τον μικρό και ενώ γράφει πλύσιμο στο πλυντήριο στους 40 βαθμούς κι εγώ το έπλυνα στους 30 αυτό 'μπήκε' αρκετά. Με την εταιρεία δεν βγαίνει άκρη γιατί θεωρούν ότι δεν πλύθηκε σωστά (δεν αναφέρει πουθενά οδηγίες για ιδιαίτερη μεταχείριση στο πλύσιμο) και αγνοούν τα emails μου. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν είχε και κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Διαφημίσεις

Μεγάλη απογοήτευση κρίμα γιατί υποτίθεται ότι είναι και καλή εταιρεία από τα 3 πράγματα που αγόρασα και τα 3 ήταν ελαττωματικά. Τα 2 μου τα άλλαξαν αλλά τελικά το πάπλωμα δεν το δέχτηκαν η επίσημη απάντηση της εταιρείας ήταν να πάω από εκεί να κάτσω 2 ώρες να πλύνουμε ένα άλλο στο πλυντήριο για να μου αποδείξουν ότι κάνω λάθος!!!!!!!!!!!

Είμαι περίεργη όμως κανείς άλλος από εδώ δεν έχει αγοράσει παπλωματάκι?

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστούμε για την ενημέρωση, τόσο η ποιότητα όσο και η εξυπηρέτηση μετά την αγορά ενός προϊόντος συμβάλλουν στη φήμη ενός καταστήματος και δεν θα έπρεπε να τη ρισκάρουν ακόμα και αν ο πελάτης δεν έχει τόσο δίκιο για εκείνους...

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ γιατί είναι κρίμα να πληρώνεις κάτι τόσο ακριβά και να βλέπεις ότι έχεις τέτοια αντιμετώπιση και μάλιστα από μία εταιρεία που υποτίθεται είναι μεγάλη, εξάγει και έχει διεθνής φήμη.

Η πρώτη αντιμετώπιση ήταν να με πείσουν ότι έχει μπεί μόνο 2 πόντους και είμαι υπερβολική όταν επέμεινα παραδέχτηκαν μεν ότι έχει μπει αλλά μου είπαν ότι αυτό μπορεί να έτυχε σε εμένα και αποκλείετε να φταίει το προϊόν και τέλος ήταν απάντηση που ανέφερα να πάω να βάλουμε στο πλυντήριο κάποιο πάπλωμα στο κατάστημά τους στον Αγιο Στέφανο και να πάω να το ξαναδώ όταν στεγνώσει για να μου αποδείξουν ότι δεν μπαίνει. Φυσικά ρώτησα πως θα ξέρω ότι θα μου δείξουν αυτό που είχα επιλέξει για να πλυθεί και μου είπαν θα έβαζαν σημάδι!!!!!!!!!!!

Θεωρώ αν μη τι άλλο ότι μια τέτοια απάντηση - πρόταση υποτιμά τη νοημοσήνη του άλλου.

Δεν υπάρχει κάποιος άλλος να εχει αγοράσει το συγκεκριμένο πάπλωμα?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

×
×
  • Δημιουργία νέου...