Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 5/6/2026 at 2:50 ΜΜ, little miracle είπε:

      Παρα πολυ καλη ανταποκριση ειχρς και παλι!! Θυμησε μου, τα στειλατε για προεμφυτευτικο;; Καλα αποτελεσματα!

      Τι κανεις εσυ κοριτσι μου σε τι φαση εισαι ;

      Ναι ευχαριστώ!! Ναι, τα στείλαμε για προεμφυτευτικό και αναμένουμε.. 

      On 5/6/2026 at 3:46 ΜΜ, Pepi88 είπε:

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

      Ευτυχώς έχω ναι και για άλλη  μια φορά μου φούντωσαν τα μυαλά τις πρώτες μέρες.

      Αλλά όπως λες, δε περνάν οι μέρες.. Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα ακριβώς 30 ημέρες από την ωοληψία. Αν γίνει το ίδιο, θα ξέρουμε 26-27 του μήνα που θα είμαστε και διακοπές, οπότε έχω προσγειωθεί και δε μου επιτρέπω να κάνω ούτε ένα όνειρο. Κάθε φορά που πάω να το σκεφτώ θετικά με μαζεύω. 

      Καλύτερα να έρθει έκπληξη παρά να γκερμοτσακιστούμε πάλι. Οτι θέλει ας γίνει.. ! Με το καλό εύχομαι και σε εσένα να έχετε ιδανικά αποτελέσματα!! 

       

      Καλή δύναμη σε όλες μας κορίτσια!  

Μαμάδες στην Λαμία


CoffeeFilter

Recommended Posts


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 411
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  • GEORGI

    GEORGI 71 δημοσιεύσεις

  • sonar

    sonar 67 δημοσιεύσεις

  • marmita

    marmita 63 δημοσιεύσεις

  • litsar

    litsar 38 δημοσιεύσεις

  • 2 εβδομάδες μετά...

Καλημέρα και καλορίζικο!!!


[U][URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][IMG]http://global.thebump.com/tickers/ttb05a9.aspx[/IMG][/URL]

[URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][/URL][URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][IMG]http://global.thebump.com/tickers/ttbc73a.aspx[/IMG][/URL]
[/U]
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γεια σου Felia! Mε το καλό το κοριτσάκι σου!

Καλέ όντως, που χαθήκατε όλες;

Ευαγγελία τι κάνετε; Πως τα πάτε με τα κρυολογήματα; Εμείς μόλις συνήλθαμε (οικογενειακώς)!


[U][URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][IMG]http://global.thebump.com/tickers/ttb05a9.aspx[/IMG][/URL]

[URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][/URL][URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][IMG]http://global.thebump.com/tickers/ttbc73a.aspx[/IMG][/URL]
[/U]
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κορίτσια τι κάνετε εμείς υπομονή και αναμένουμε τις μπουμπούδες μας με αγωνία , μέχρι τώρα δόξα το θεό όλα πάνε καλά , ο στόχος είναι να φτάσουμε τις 36 εβδομάδες και από εκεί και πέρα βλέπουμε .

Felia με το καλά να πάρεις αγκαλιά το μωράκι σου , βλέπω έχεις και άλλο παιδάκι σαν και μένα να το χαίρεσαι


7bmQp3.png

Bm0Mp3.png

Link to comment
Share on other sites

Άντε Μαράκι με το καλό! Περιμένει κι ο μπουμπούκος με αγωνία τις καινούργιες φιλενάδες του :D


[U][URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][IMG]http://global.thebump.com/tickers/ttb05a9.aspx[/IMG][/URL]

[URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][/URL][URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][IMG]http://global.thebump.com/tickers/ttbc73a.aspx[/IMG][/URL]
[/U]
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κορίτσια...

Καλά είμαστε προς το παρόν... Αν και άκουσα ότι έκλεισε ιδιωτικός παιδικός σταθμός στη Λαμία λόγω της νέας γρίπης. Και είμαι πολύ αγχωμένη με αυτό το θέμα.

Κατά τα άλλα έχω έναν φρονιμίτη που με παιδεύει εδώ και μια βδομάδα και θα πάω για εξαγωγή...αυτά!!!!


hFylp3.png

ivwvp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλημέρα κορίτσια!!!

Σας ευχαριστώ πολύ!!!Να χαίρεστε τα παιδάκια σας!!!!

Στις 3 /12 έχω ραντεβού με τον γιατρό,άρα θα κατέβω Λαμία...μήπως μπορείτε να μου πείτε κάποιο καλό μαγαζί με παιδικά.

Λίτσα περαστικά!!!

ma.ria με το καλό!!!Που γεννάς;;;


line_m121_beg_40_time_1214452800_text_cf20c3e9fef1e3eff220eceff520e5dfede1e9.gif

eNortjK1UjIzNrIwVLIGXDASsgKg26.png

Link to comment
Share on other sites

Κατά τα άλλα έχω έναν φρονιμίτη που με παιδεύει εδώ και μια βδομάδα και θα πάω για εξαγωγή...αυτά!!!!

Ωχ! Τί μου θύμισες....; Από τότε που γέννησα λέω κάθε μήνα να πάω στον οδοντίατρο για τσεκ και κάθε φορά το αναβάλω...:?!

Παρεπιπτόντως, τους έχω αφαιρέσει και τους 4:D


[U][URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][IMG]http://global.thebump.com/tickers/ttb05a9.aspx[/IMG][/URL]

[URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][/URL][URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][IMG]http://global.thebump.com/tickers/ttbc73a.aspx[/IMG][/URL]
[/U]
Link to comment
Share on other sites

Σόνια πόνεσες πολύ??? Μου είπε ο οδοντίατρος να το αφήσω προς το παρόν, αλλά αν ξαναπρηστεί θα πάω σε γναθοχειρουργό.

Λοιπόν, οι κάτω δεν με πόνεσαν καθόλου και μετάνιωσα που άργησα να τους βγάλω, γιατί άρχισαν να μου στραβώνουν τα υπόλοιπα λόγω έλλειψης χώρου. Οι επάνω..... άστα, άλλη ιστορία...:? Βγαίναν οριζόντια (!) και με ταλαιπώρησαν αρκετά...

Ελπίζω να μην σου έκανα την καρδιά περιβόλι!


[U][URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][IMG]http://global.thebump.com/tickers/ttb05a9.aspx[/IMG][/URL]

[URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][/URL][URL="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers"][IMG]http://global.thebump.com/tickers/ttbc73a.aspx[/IMG][/URL]
[/U]
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


×
×
  • Δημιουργία νέου...