Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

Recommended Posts

πουλαω καποια ταπερ που ειχε η μανα μου που ηταν ντιλερ 40χρονια..ειναι καινουργια αχρησιμοποιητα παλια η πιο καινουργια και vintage πισω του 80....σταματησε να ασχολειται και τα δινω γιατι δεν εχει χωρο τωρα που μετακομισε.οτι θελετε πειτε μου. https://imageshack.com/a/5YHM/1

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπερα κ Χρονια πολλα! Ενδιαφερομαι για πλαστικα μπουκαλια αχρησιμοποιητα. Ειδα δυο στην τελευταια φωτο. Εχουν 12 ευρω κ τα δυο μαζι συν μεταφορικα? Εαν ναι, τα θελω. Ποσα ml χωρανε?

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mara@ said:

Καλησπερα κ Χρονια πολλα! Ενδιαφερομαι για πλαστικα μπουκαλια αχρησιμοποιητα. Ειδα δυο στην τελευταια φωτο. Εχουν 12 ευρω κ τα δυο μαζι συν μεταφορικα? Εαν ναι, τα θελω. Ποσα ml χωρανε?

Ευχαριστω.

xχρονια πολλα.αν λες τα μπουκαλια νερου..γιατι δνε ξερω πως να βαλω τις φωτο..μονο το συνδεσμο καταφερα και εβαλα...τοτε ειναι 3 μπουκαλια του ενος λιτρου απο 12 το ενα.μεταφορικα με τα ελτα δνε ειναι πολλα.το πολυ νομιζω 3-4ευρω

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...