Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 1 hour ago, Fay_ είπε:

      Μέτρησες ποτε προγεστερονη μαζί με τις χοριακες; Εγω σήμερα που πήγα για χοριακη μέτρησα και προγεστερονη (από μόνη μου χωρίς να μου το ζητήσουν). Τώρα ήρθε το αποτέλεσμα και είναι μόνο 12, με το κατώτερο φυσιολογικό στο πρώτο τρίμηνο να ξεκινά από 3. Πολύ χαμηλή είναι και αγχώθηκα πάλι. Να τους το αναφέρω ότι έκανα την εξέταση; 

      εγώ δεν ειχα μετρήσει ποτέ προγεστερονη δεν το ειχα σκεφτεί άλλιως θα το εκανα! φυσικά και να το αναφέρεις!  αλλά νομίζω ότι ο οργανισμός ειδικά στην εξωσωματική θέλει τον χρόνο του για να μπουσταρει! να τους το πεις όμως 

Βιβλία σε οικονομικές τιμές!!!!


Recommended Posts

Καλημέρα,

Δίνω τα ακόλουθα βιβλία. Είναι σε άριστη κατάσταση.

Από 15 ευρώ και πάνω τα μεταφορικά δικά μου.

ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΠΟ 1/8/2017 ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ

Το 1 κιλό είναι 2,60 ευρώ και κάθε επιπλέον κιλό είναι 0,50 λεπτά.

http://www.elta.gr/Portals/0/pdf/Δεματα_Εσωτερικου_Εξωτερικου1.pdf

 

1. ΟΙ ΚΟΡΕΣ ΤΗΣ ΛΗΣΜΟΝΙΑΣ 4 ΕΥΡΩ

ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ

Γυναίκες του εμφυλίου... Στάχυα που τα άλεθαν αλύπητα οι μυλόπετρες της Ιστορίας. Πατρίδα, κόμμα, προδοσίες, επαναστάσεις, αντάρτικα, σφαγές και, τέλος, το παιδομάζωμα. Η πιο απάνθρωπη, η πιο σκοτεινή σελίδα του αδελφοκτόνου σπαραγμού.Γυναίκες του εμφυλίου... Κεριά αναμμένα. Σαν την Αγγέλα, τη Μέλπω και την Αριάδνη. Ρωτούσαν, έτρεχαν, πόρτες χτυπούσαν μέρα και νύχτα, με μια μονάχα ελπίδα. Πως ίσως ξανανταμώσουν μια μέρα τα βλαστάρια τους. Κάποιες τα κατάφεραν. Κάποιες άλλες όχι.

 

2. ΟΙ ΜΑΝΕΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣ 4 ΕΥΡΩ

ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ

Γυναίκες του Εμφυλίου…Ψυχές που καρτεράνε τρεμοσβήνοντας…

Σαν την ψυχή της Μέλπως που συλλογιέται τη Φανούλα της, δεκαεξάχρονο κορίτσι, στον αγώνα με το τουφέκι. Παιδί την πήρε η ανάγκη μακριά, γυναίκα θα τη γυρίσει πίσω η ζωή. Αν υπάρχει ακόμη ζωή, συλλογιέται βαριά. Σαν της Αγγέλας την ψυχή, γονατισμένη μυστικά κάτω απ’ το εικονοστάσι. «Φέρ’ τους πίσω, Παναγιά μου», ψιθυρίζει τρέμοντας, «φέρε το γιο μου και φέρε και τον άντρα μου, κουράστηκα, Παναγία μου, λύγισα μονάχη να παλεύω». Και σαν την ψυχή της Αριάδνης, βουβή, χαμένη ανάμεσα στον πάνω και στον κάτω κόσμο. Ο άντρας της, ίσως κι η κόρη της, η Κατερινούλα της, στον κάτω κόσμο πια να βρίσκονται. Εκεί… εκεί μαζί τους είναι η θέση μου, συλλογιέται θλιμμένα. Εκεί και πουθενά αλλού. 
Μετά τις ΚΟΡΕΣ ΤΗΣ ΛΗΣΜΟΝΙΑΣ, οι τρεις ηρωίδες αυτού του βιβλίου, μορφές και μοίρες του λαού μας, βορά σ’ έναν απάνθρωπο εμφύλιο σπαραγμό.

 

3. ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ 4 ΕΥΡΩ

ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ

Μετά τις Κόρες της λησμονιάς και τις Μάνες της άδειας αγκαλιάς, η τρίτη πράξη στην τραγωδία του λαού μας. Μια τραγωδία δίχως «από μηχανής θεό». Δίχως κανένα Θεό. Χωρίς κανένα Έλεος.  Αγγέλα, Μέλπω, Αριάδνη.  απόμειναν να κοιτάνε τις φωτιές ανήμπορες και ν’ αποχαιρετούν βουβά˙ μορφές και μοίρες του λαού μας αδικοχαμένες. Έτσι απόμειναν να σκέφτονται αυτούς που έφυγαν κι έσβησαν˙ τη Γιάννα από την Καστοριά, τη Φανή από τη Σαλονίκη, την Κατερίνα από την Αθήνα, τον Νίκο από την Ήπειρο, τον Θάνο από τη Θράκη.

 

4. ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ 4 ΕΥΡΩ

ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ

Αγγέλα, Μέλπω, Αριάδνη. Η μια απέναντι από την άλλη μέχρι χτες. Η μια δίπλα στην άλλη τώρα. Γυναίκες και μάνες του Εμφυλίου, τραγικές μορφές, σύμβολα και σημεία των πικρών καιρών, Ιστορία ζωντανή, αργασμένη στα πρόσωπα, στα βλέμματα, στις καρδιές τους.
Μετά τον εμφύλιο σπαραγμό στα πεδία των μαχών, ένας εμφύλιος σπαραγμός στις ζωές των ανθρώπων˙ στις σχέσεις, στις φιλίες, στις οικογένειες. Μαύρες μαντίλες και χιλιάδες απουσίες απ’ τη μια μεριά. Κόκκινες σημαίες κι εκατοντάδες εκτελέσεις απ’ την άλλη. Σκύλλα και Χάρυβδη. Μετεμφυλιακή δεξιά εξουσία και αυταρχικά κομμουνιστικά καθεστώτα, παρακράτος, προσφυγιά, κόμμα, παιδομάζωμα, διώξεις, φυλακές κι εξορίες.
Ένας λαός χωρισμένος στα δυο, ματωμένος, γονατισμένος. Ένας λαός θυσία, μια παράλογη θυσία χωρίς νικητές και ηττημένους, χωρίς θύτες και θύματα. Μα κι ένας λαός που πορεύεται στους καιρούς της μνήμης παλεύοντας να σταθεί όρθιος, ν’ αντικρίσει ήλιο κι ελπίδα. Ο λαός μας.

 

5. ΤΑΤΙΑΝΑ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΤΕΡ 2 ΕΥΡΩ

ΠΩΛΙΝΑ ΣΙΜΟΝΣ

Η Τατιάνα, σε ηλικία δεκαοκτώ χρόνων, κατoρθώνει να διαφύγει στη Δύση μετά την πολιορκία του Λένινγκραντ. Το παιδί που περιμένει δεν θα γνωρίσει τον πατέρα του, αφού η ίδια πιστεύει πως είναι χήρα. Ο σύζυγός της, ο ταγματάρχης Αλεξάντερ Μπέλοφ, παρασημοφορημένος ήρωας της Σοβιετικής Ένωσης, έχει συλληφθεί από τη διαβόητη μυστική αστυνομία του Στάλιν. 
Η Τατιάνα αρχίζει μια καινούρια ζωή στην Αμερική. Στη Νέα Υόρκη, την περίοδο του πολέμου, βρίσκει δουλειά και νέους φίλους, συνεχίζοντας τη ζωή της. Αδυνατεί, όμως, να ξεφύγει από την οδύνη της, καθώς τη στοιχειώνει η μνήμη του Αλεξάντερ.
Ωστόσο, εκείνος είναι παγιδευμένος στη Ρωσία. Ο Αλεξάντερ είναι Αμερικανός, αλλά υπηρετούσε στον Κόκκινο Στρατό και παρίστανε τον Σοβιετικό υπήκοο για να προστατέψει τον εαυτό του. Για εκείνον, ο πόλεμος συνεχίζεται και, είτε κερδίσει η Ρωσία είτε χάσει, αυτός θα αντιμετωπίσει τον θάνατο. Η Τατιάνα και ο Αλεξάντερ έχουν να παλέψουν με τη μοίρα και την απελπισία, καθώς αγωνίζονται για τη ζωή τους.
Μέσα από τη σύγκρουση δύο κόσμων, αναδύεται μια ανεπανάληπτη ιστορία αγάπης.

 

6. Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ 3 ΕΥΡΩ

ΕΛΙΑΝΑ ΧΟΥΡΜΟΥΖΙΑΔΟΥ

Βραβείο Μυθιστορήματος - Περιοδικό "Διαβάζω"1998

Η Μαρία, ιδιαιτέρα του μεγαλοβιομήχανου Θεόδωρου Κόντη, είναι τριάντα τεσσάρων χρόνων όταν, εντελώς ξαφνικά, χάνει τη μητέρα της, ενώ κάνουν διακοπές σε ένα αιγιοπελαγίτικο νησί. Αντί να πενθήσει, περιμένει ότι η ζωή της θα βρεί επιτέλους το δρόμο της, σαν ένα ρεύμα που επιστρέφει στην κοίτη του ύστερα από μια μακροχρόνια εκτροπή. "Πάντα κάτι θέλουν, κάτι περιμένουν από σένα, από την πρώτη μέρα", λέει για τους γονείς. "Στην αρχή να μην κλαίς μέσα στη νύχτα όταν βγάζεις δόντια, μετά να διαβάζεις τα μαθήματά σου χωρίς να τους σκοτίζεις, αργότερα να μην παίρνεις αποβολές και να μην αργείς τα βράδια, ύστερα να τους φέρεις κι ένα πτυχίο για το κάδρο στον τοίχο και να βρείς μια δουλειά της προκοπής, καθώς επίσης και να διαλέξεις ένα καλό ταίρι και να τους κάνεις εγγόνια. Δεν παύουν ποτέ να ζητάνε. Κι εσύ τα κάνεις όλα όπως θέλουν, για να φτάσεις στο τέρμα, όπου θα έχεις τα δικά σου παιδιά για να τους πιεις το αίμα". Πώς μπορεί μια κόρη που μιλάει και σκέφτεται έτσι να εκπληρώσει τελικά τα όνειρα της μητέρας της, ιδίως όταν σε όλη της τη ζωή προσπαθεί για το αντίθετο; Και ο δρόμος αυτός την οδηγεί στο απόγειο της δόξας για τις απανταχού ιδιαιτέρες ή σε μιαν αναπόδραστη επιστροφή στο οικογενειακό της παρελθόν;

 

7. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗ 2 ΕΥΡΩ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ

Γιατί περιπολούσαν και ενέδρευαν δέκα χρόνια συνέχεια οι Σπαρτιάτες στο Καλλίδρομο; Γιατί ο Αθηνάδης δολοφόνησε τον Εφιάλτη το 469 π.Χ.; Ποιον ρόλο έπαιξε στη δολοφονία η Φοίβη, η πρώην σύζυγος του Εφιάλτη; «Τι θα απογίνω;» είπε η Φοίβη. «Δεν έχω μέλλον, αλλά αυτό αντέχεται. Ανυπόφορο που δεν έχω παρελθόν. Μπορώ να ζήσω χωρίς μέλλον, αλλά θέλω να πεθάνω γιατί το παρελθόν μου είναι μια ψευδαίσθηση. Μια οφθαλμαπάτη. Δεν έχω τίποτα δικό μου πια. Ούτε καν αναμνήσεις...» (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

 

8. Ο ΙΟΥΔΑΣ ΦΙΛΟΥΣΕ ΥΠΕΡΟΧΑ 3 ΕΥΡΩ

ΜΑΙΡΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ

Η αντίθεση χαρακτήρισε τη σχέση μας απ' την αρχή. Τον ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά. Εκείνος Δε μου έριξε ούτε δεύτερη. Στην επόμενη μας συνάντηση στάθηκα πιο τυχερή. Αρχίσαμε να βγαίνουμε. Για την ακρίβεια, τα 'φτιάξαμε'. Επέμενα στο ασφαλές σεξ. Αντιδρούσε στην θέα του προφυλακτικού... Έμεινα έγκυος στα δεκαοκτώ. Έμεινε σύξυλος στα είκοσι τρία. Αποφάσισα να κρατήσω το παιδί. Ασφαλώς είχε άλλη άποψη. Του την άλλαξαν οι γονείς του, όταν έμαθαν το ύψος της περιουσίας που μου κληροδοτούσε ο πατέρας μου. Ενωθήκαμε πριν από δεκαεφτά χρόνια με τα ιερά δεσμά του γάμου. Για μένα ήταν πράγματι ιερά. Για κείνον ήταν πράγματι δεσμά. Κάθε φορά που τσακωνόμασταν, μου το υπενθύμιζε με την εξής φράση: 'Μακάρι να μου κοβόταν σύρριζα'. Για το καλό ορισμένων, κάποιες ευχές μένουν απραγματοποίητες...

 

9. ΟΙ ΤΟΞΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΣΕΝΙΚΟΥ 3 ΕΥΡΩ

ΜΑΙΡΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ

Τη μοναδική φορά που ο Johnnie Walker άφησε τον Χάρη να σκεφτεί λίγο πιο καθαρά απ' όσο συνήθως, εκείνος έβαλε μια αγγελία στην εφημερίδα, με την οποία ζητούσε συγκάτοικο. Ήθελε έτσι να ξορκίσει τη μοναξιά του, καθώς αυτοκαταδικάστηκε να ζει μόνος σ' ένα απέραντο σπίτι, δεσμώτης της υπόσχεσης που έδωσε στη γυναίκα του, λίγο πριν εκείνη πεθάνει, ότι δεν θ' αφήσει το νεοκλασικό της οδού Φαληρέως να ερημώσει. Πρώτος θ'απαντήσει στην αγγελία του ο Λάζαρος, ένας λεπταίσθητος βιολονίστας, που εγκατέλειψε το διαμέρισμά του ύστερα από το οδυνηρό γι' αυτόν τέλος της ερωτικής σχέσης του. Σε λίγο θα προστεθεί τυχαία ένας ακόμη σύνοικος, ο αρρενωπός και γοητευτικός Πέτρος που, έπειτα από τη βίαιη έξωσή του από τη γυναίκα με την οποία συζούσε, βρίσκεται ξαφνικά ανέστιος και πλάνης. Οι τρείς άντρες θα ενώσουν τις μοναξιές τους κάτω από τη στέγη του νεοκλασικού και θα προσπαθήσουν να επαναπροσδιορίσουν την προσωπική τους πορεία. Όμως η εμφάνιση της Ζωής, μιας χαρισματικής γυναίκας, επιστήθιας φίλης του Λάζαρου, θα διεγείρει επικίνδυνα τα συναισθήματα και θα δημιουργήσει αλλεπάλληλους κλυδωνισμούς στη μέχρι πριν από λίγο ειρηνική συνύπαρξη των τριών αντρών. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

 

10. ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΑΓΑΠΕΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ 3 ΕΥΡΩ

ΜΑΡΩ ΒΑΜΒΟΥΝΑΚΗ

Το βιβλίο «Οι παλιές αγάπες πάνε στον Παράδεισο», είναι ένα μυθιστόρημα που 
περιστρέφεται γύρω απ’ την νοσταλγία. Στον πρόλογό της είναι διεγερτική γιατί ο 
άνθρωπος ποθεί την αιωνιότητα. Αν δεν μπορεί να τη συναντήσει τραβώντας 
μπροστά, στρέφεται πίσω αναζητώντας την αρχή του. Διαισθάνεται πως μονάχα 
σπάζοντας το φράγμα του χρόνου, του μέλλοντος χρόνου και του παρελθόντος, ίσως να φτάσει στον χώρο τον άχρονο και να ειρηνεύσει. Δίχως ελπίδα αιωνιότητας, θα 
καταλήξει, μ’ άλλα λόγια η Μέλα στο μυθιστόρημα, καμιά ελπίδα δεν αντέχει για 
πολύ».

 

11. Η ΚΡΑΤΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 3 ΕΥΡΩ

ΜΑΡΩ ΒΑΜΒΟΥΝΑΚΗ

Τούτη και την άλλη ζωή τη διαλέγουν εκείνοι που αντέχουν την ψυχή τους. Όσοι μπορούν με το φθαρτό να τροφοδοτήσουν το άφθαρτο και να κάψουν το χρόνο τους στην παραλία της Αγίας Φωτιάς. Θέλουν ψυχή αυτά. Θέλουν κότσια. Ιερή τρέλα και πίστη στην αγάπη σου. Θέλουν μια καρδιά σαν την καρδιά του Μίνω. Είναι ένα ζευγάρι ασυνήθιστο. Δίχως τέλος. Δίχως ανάπαυση. Θα μπορούσε μάλιστα κανείς, απόψε, τούτη τη νύχτα της Αποκριάς και του Ψυχοσάββατου, να τους διακρίνει μέσα στον αναστατωμένο αέρα της νοτιάς. Να δει απόψε στο φεγγαρόφωτο, κάτω απ' τον φουρτουνιασμένο ουρανό, στο Φάρο, να στέκονται: Μια γυναίκα ζωντανή και παράφορη που διαρκώς παλεύει τις πρωτόγονες δίψες της και τις ενοχές, που είναι μετανιωμένη. Και, λίγο πιο πίσω, ένας ερωτευμένος νεκρός που δεν λέει να μετανοήσει. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)

 

12. Ο ΚΥΚΝΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ 3 ΕΥΡΩ

ΜΑΡΩ ΒΑΜΒΟΥΝΑΚΗ

"Ο κύκνος κι αυτός" είναι το πρώτο της μυθιστόρημα και κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 1979. Περιγράφει τον διχασμό ενός ανθρώπου ανάμεσα στον έναστρο κρυφό κόσμο της πνευματικότητάς του και στο μίζερο φανερό κόσμο της προσωπικής του ζωής: "Μπορεί να έχεις την ωραιότερη ιδέα της γης. Μια ιδέα παγκόσμια, σωτήρια, να σε καίει και να σε παρασέρνει ψηλά. Και στην προσωπική σου ζωή, ένα μικρό γελοίο εμπόδιο, να σου βάζει τρικλοποδιά και να σ' εξευτελίζει. Να σε καταδικάζει σε μια καθημερινότητα που όχι μόνο δεν εγκρίνεις μα που περιφρονείς μέχρι θανάτου. Και να τη συνεχίζεις. . ." (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

 

13. Η ΑΙΓΥΠΤΙΑ 3 ΕΥΡΩ

ΖΙΛΜΠΕΡ ΣΙΝΟΥΕ

Αίγυπτος, 1790. Η Υψηλή Πύλη έχει αρχίσει ήδη να παρακμάζει και οι Μαμελούκοι είναι πλέον οι αληθινοί κυρίαρχοι της χώρας. Ένας μεγάλος έρωτας γεννιέται ανάμεσα στη Σεχραζάτ, κόρη ενός πλούσιου χριστιανού Αιγυπτίου και τον Καρίμ, γιο ενός φτωχού μουσουλμάνου κηπουρού. Οι δύο νέοι ονειρεύονται να παντρευτούν όταν μεγαλώσουν, όμως ο Καρίμ, μολονότι είναι απόλυτα αφοσιωμένος στη Σεχραζάτ, είναι πάντοτε διστακτικός και λαχταράει να ταξιδέψει και να γνωρίσει τον κόσμο. 

Στα χρόνια που ακολουθούν, οι δυο νέοι απομακρύνονται ο ένας απ’ τον άλλον. Η Σεχραζάτ παντρεύεται έναν εύπορο νεαρό που ήταν πάντα ερωτευμένος μαζί της αλλά μένει γρήγορα χήρα. Ο Καρίμ, πάλι, έχει πραγματοποιήσει το όνειρό του και υπηρετεί ως ανώτατος αξιωματούχος στο αιγυπτιακό Ναυτικό.

Όμως, η ζωή, ο πόλεμος, οι καινούργιες αγάπες οδηγούν τον καθένα τους σε μονοπάτια διαφορετικά, σε δρόμους δύσκολους, γεμάτους περιπέτειες. Άραγε, τι επιφυλάσσει το μέλλον σ’ αυτούς τους τόσο ξεχωριστούς ανθρώπους;

 

 14. Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΝΕΙΛΟΥ 3 ΕΥΡΩ

ΖΙΛΜΠΕΡ ΣΙΝΟΥΕ

Μάνα, κόρη, αδερφή, ανιψιά. Η αιώνια Γυναίκα που ερωτεύεται, παθιάζεται, υποφέρει, υπομένει. Ο Άνδρας πολεμά κι εκείνη μάχεται για την ευτυχία και των δυο τους. Ας ασχολείται εκείνος με τα αιώνια, εκείνη γοητεύεται από τα εφήμερα, τα μικρά, τα αγνοημένα. Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΝΕΙΛΟΥ πάντως γοητεύεται από αυτά όσο και από τα άπιαστα και, φυσικά, γοητεύει. Δεν είναι άλλη από την κόρη της Σεχραζάτ, που πρωταγωνιστεί στην ΑΙΓΥΠΤΙΑ. Η Σεχραζάτ και ο Ρικάρντο, ο Μοχάμετ Άλι και η Σαμίρα ερωτεύονται, ζουν συγκλονιστικές εμπειρίες, συγκινούν και μαγεύουν τον αναγνώστη ανάμεσα στην πραγματικότητα και στη φαντασία, την Ιστορία και το Μύθο. Με φόντο τη μυστηριακή ατμόσφαιρα της Ανατολής, ξεδιπλώνεται και ολοκληρώνεται η ιστορία μιας οικογένειας που δοκιμάζεται από τον έρωτα και το θάνατο. Ένα χορταστικό ιστορικό μυθιστόρημα!

 

15. Η ΠΟΡΦΥΡΑ ΚΑΙ Η ΕΛΙΑ 3 ΕΥΡΩ

ΖΙΛΜΠΕΡ ΣΙΝΟΥΕ

Η ΠΟΡΦΥΡΑ ΚΑΙ Η ΕΛΙΑ Ρώμη, 2ος μ.Χ. αιώνας. Αυτοκράτορας είναι ο Κόμμοδος, ωραίος, δυνατός και φιλόδοξος. Ο χριστιανισμός εξαπλώνεται ενώ οι διωγμοί κατά των χριστιανών γίνονται ολοένα και πιο σκληροί. Στην αγορά, ο συγκλητικός Απολλώνιος, μέσα στο πλήθος των σκλάβων, διακρίνει ένα δεκαεξάχρονο αγόρι που ξεχωρίζει για το όμορφο παράστημα, το έντονο βλέμμα των μπλε ματιών του και την υπερήφανη στάση του. Αποφασίζει να τον πάρει στην υπηρεσία του. Ο νέος δούλος ονομάζεται Κάλλιστος και η μοίρα του είναι να γίνει ο 16ος πάπας στην ιστορία του χριστιανισμού. Σε μια εποχή όπου η Ρώμη ζει μέσα στη διαφθορά και την ασυδοσία και όπου οι αυτοκράτορες προσπαθούν να ευχαριστήσουν το λαό προσφέροντάς του άρτον και θεάματα, παρακολουθούμε την πορεία ενός ανθρώπου που ψάχνει να βρει την αλήθεια. Ενός ανθρώπου που θα επαναστατήσει, θα αγωνιστεί για την ελευθερία του, θα αγαπήσει και θα αγαπηθεί, θα βασανιστεί και θα πονέσει μέχρι τη στιγμή που η ψυχή του θα ανακαλύψει την ειρήνη και την ηρεμία. Ο χαρισματικός Γάλλος συγγραφέας μάς προσφέρει κάτι παραπάνω από ένα απλό ιστορικό μυθιστόρημα. Ξετυλίγει το νήμα της ζωής πολλών προσώπων, υπαρκτών και μη, που σημάδεψαν με τις πράξεις τους μια ολόκληρη εποχή η οποία έμεινε στην ιστορία για την παρακμή της αλλά και την αληθινή πίστη των πρώτων χριστιανών. Το αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικό βιβλίο!

 

16. ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΥΧΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ 3 ΕΥΡΩ

ΖΙΛΜΠΕΡ ΣΙΝΟΥΕ

Δεκαετία του ’30. Ο Ρικάρντο Βακαρέτσα, στα σαράντα του χρόνια, τα έχει όλα: γοητεία, πλούτη, μια όμορφη αρραβωνιαστικιά που τον λατρεύει. Νιώθει ικανοποιημένος από τη ζωή του μέχρι τη στιγμή που περίεργοι εφιάλτες αρχίζουν να τον βασανίζουν. Στους εφιάλτες αυτούς βλέπει τον εαυτό του να ανταλλάσσει λόγια αγάπης με μια άγνωστη γυναίκα ενώ η γη τρέμει κάτω απ’ τα πόδια τους. 
Ο Ρικάρντο προσπαθεί να βρει την αιτία που κρύβεται πίσω απ’ αυτά τα τρομαχτικά όνειρα. Η αναζήτησή του τον οδηγεί στη Σαντορίνη, στα ερείπια της αρχαίας πόλης στο Ακρωτήρι, και μετά στην Κρήτη. Εκεί θα γνωρίσει και τη Δώρα, τη γυναίκα που πρωταγωνιστεί στους εφιάλτες του, και θα βρεθεί μπροστά σε μια συγκλονιστική αποκάλυψη.

Ένα βιβλίο για τον έρωτα, έναν έρωτα ακατάλυτο, μοναδικό, πέρα από τα ανθρώπινα όρια, έναν έρωτα που σβήνει στη λάβα του ηφαιστείου της Σαντορίνης και ξαναζωντανεύει 3.000 χρόνια μετά! 

 

17. ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΟΝΟ 3 ΕΥΡΩ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ

Πόσο απέχει η δικαίωση από την απόλυτη ανατροπή; Ο προσωπικός θρίαμβος από τη φρίκη και τη συντριβή; Η καταξίωση ενός έρωτα από την προδοσία; Ο ηρωισμός από το βούρκο και την εξαθλίωση; Μια στιγμή μόνο. (. . .) Αγώνες χωρίς αύριο, οράματα τυλιγμένα σε γυαλιστερό χαρτί, παθιασμένοι έρωτες στο περιθώριο μιας εθνικής τραγωδίας και ανώνυμοι πρωταγωνιστές, άνθρωποι της διπλανής πόρτας, συνθέτουν ένα πραγματικά συναρπαστικό μυθιστόρημα. Οι ήρωες του βιβλίου του Γιώργου Παπαχρήστου σε «μια στιγμή μόνο» διανύουν τη λεπτή κόκκινη γραμμή με τις διαδρομές, τα πάθη, τα όνειρά τους, την ίδια τους τη ζωή. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

 

18. ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 3 ΕΥΡΩ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ

Τρεις άνθρωποι, δυο άντρες, μια γυναίκα, μια παράνομη σχέση, κανονικά συνθέτουν ένα τυπικό ερωτικό τρίγωνο. Χωρίς καμιά πρωτοτυπία. Ακόμη και αν ο ένας εκ των δύο αντρών είναι ο διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας της Ελλάδος. Εκείνοι, ο Αποστόλης Χρόνης και ο Συμεών Λάζαρης, είναι φίλοι από παιδιά. Εκείνη, η Νέλλη Πάτση, μια μοιραία γυναίκα, σύζυγος του ενός. Η σχέση θα διαλυθεί βίαια, αλλά η αιτία δε θα είναι η δολοφονία του διοικητή στο κέντρο της Αθήνας από μια τρομοκρατική οργάνωση. Τρεις άνθρωποι, δυο άντρες, μια γυναίκα, και ένας τέταρτος. Παρατηρητής. Ο Νίκος Μπάρος. Που ανιχνεύει τα πάθη, τα συναισθήματα, τις εντάσεις, τη σύγκρουση, τους χαρακτήρες των πρωταγωνιστών (. . .). (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

 

19. Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ 5 ΕΥΡΩ

ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ

Ένα εικοσάχρονο κορίτσι σωριάζεται νεκρό την ώρα που δουλεύει. Κανένας δεν μπορεί να βρει την αιτία. Ο Άρης, ο αγαπημένος της, απελπισμένος, υπόσχεται να ανακαλύψει ποιος ευθύνεται για τον θάνατό της. Δίπλα του στέκεται η μητέρα του, η Γαλάτεια, διάσημη συγγραφέας αισθηματικών μυθιστορημάτων. Εκείνη κάνει την υπέρβαση και αποφασίζει να εμπλακεί σε μια ιστορία ανώτερη από τις δυνάμεις της. Οι ιατροδικαστικές γνωματεύσεις δε ρίχνουν κανένα φως και όλες οι έρευνες οδηγούν στο μηδέν. Η Γαλάτεια δεν ξέρει αν υπάρχει καν δολοφόνος ή αν όλα όσα υποψιάζεται ο γιος της και η μητέρα της κοπέλας ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας. Στο μέλλον, και με όσα θα αποκαλυφθούν, θα ευχόταν να ήταν έτσι…

 

20. Η ΑΓΑΠΗ ΑΡΓΗΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ 2 ΕΥΡΩ

ΛΙΛΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Μια παλιομοδίτικη ιστορία που ξετυλίγεται σαν μαγευτικό παραμύθι, χάρη στην ομορφιά και τη λαχτάρα των ηρωίδων που αντιστέκονται στον αμείλικτο χρόνο, περιμένοντας καρτερικά την προσγείωση του μεγάλου έρωτα. Γιατί υπήρχε μια εποχή που η αγάπη αργούσε να ρθει.

 

21. ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ 2 ΕΥΡΩ

ΣΟΦΙΑ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ

Καλά λένε ότι ο έρωτας είναι τυφλός! Ζευγαρώνει τα αντίθετα: το δυνατό με το αδύναμο, το όμορφο με το άσχημο, τη μέρα με τη νύχτα, την Αλίκη με τον καινούριο επιστάτη που έχει τα μισά της χρόνια!
Ο πιο επικίνδυνος όμως έρωτας είναι αυτός που πιάνεται με την πρώτη ματιά.
Έτσι ένιωσε η Ρίτα μόλις πάτησε το πόδι της στο αγρόκτημα, από την πρώτη κιόλας στιγμή που αντίκρισε τον επιστάτη. Και να φανταστείς ότι ο λόγος που την έφερνε εδώ ήταν για να συνετίσει τη μάνα της και να αποτρέψει αυτό τον αταίριαστο γάμο.
Πώς να πολεμήσεις, όμως, ακόμη και το μεγαλύτερο εχθρό, όταν σε προδίδει η καρδιά σου και όταν το βλέμμα σου που συναντιέται με το δικό του του φωνάζει «σε θέλω»;
Έτσι συμβαίνει πάντα όταν έρχεται ο έρωτας με την πρώτη ματιά. Είναι η μαγική στιγμή της αναγνώρισης, όταν ο άγγελος ξαναβρίσκει τα χαμένα φτερά του και ο Θεός μεθυσμένος από την ομορφιά του κόσμου αποφασίζει να κάνει μια μικρή εξαίρεση και να ξαναφτιάξει έναν παράδεισο για δύο. 

 

22. ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ 2 ΕΥΡΩ

ΑΡΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ

Ένας ορκισμένος εργένης βρίσκεται παντρεμένος με μια τριαντάρα φεμινίστρια. Εκείνη συλλαμβάνει παιδί κι εκείνος χάνει τον ύπνο του. Ο ήρωας δοκιμάζει κάθε είδους θεραπεία για τις αϋπνίες του, όμως χωρίς αποτέλεσμα. Ένα βράδυ συναντάει τον Διάβολο. Ο τελευταίος υπόσχεται να τον βοηθήσει στο πρόβλημά του, μόνο που θέλει κάποιο αντάλλαγμα. Όχι, δεν ζητά την ψυχή του πρώην εργένη, απλώς να φροντίσει έτσι ώστε η Σάρα...
Το συμβόλαιο συνάπτεται. 
Μένει να εκτελεστεί... (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

 

23. ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΕΦΑΝΑ 2 ΕΥΡΩ

ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΨΙΜΟΥΛΗ

""Θεανώ Κομνηνού..." Το είπε πολλές φορές το καινούργιο της όνομα, σαν να 'θελε να το πιστέψει όσο πιο γρήγορα και πιο συνειδητά μπορούσε. Κι ήρθαν τότε εικόνες περασμένες που θάμπωσαν το γυαλί του καθρέφτη. Εικόνες απ' το παλιό αγριμάκι του ποταμού, με τα κουρελιασμένα αποφόρια και τ' άλουστα μαλλιά, απ' το φουστανάκι της Αλέκας της πόρνης, κι απ' την πρώτη της θεατρική εμφάνιση στη γιορτή του σχολείου, εκείνα τα Χριστούγεννα. Εκεί, το γυαλί του καθρέφτη καθάρισε μεμιάς, φώτισε παράξενα. Η παλιά Φωτούλα πάει, χάθηκε απ τα μάτια της. Χάθηκε στη γειτονιά του ποταμού, στην καμαρούλα της μπάμπω-Ειλένκως, στο μπουλούκι του Βαλεντίνου, στην αυλή της αγάπης, ανάμεσα στ' ανθισμένα γεράνια της Σμαράγδας. Και κείνη ορκίστηκε να μην τη νοσταλγήσει ποτέ. Να την ξεχάσει, να την ξεγράψει απάνθρωπα απ' τη ζωή της, μαζί με τόσα άλλα. Χαμογέλασε..."
Πως ξεφεύγει κανείς από τη μαύρη μοίρα του, όταν μάλιστα πρόκειται για ένα παιδί "πίτσκιο", φυλακισμένο στη φτωχή και μίζερη γειτονιά του ποταμού; Το μπουλούκι των θεατρίνων θ' ανοίξει το δρόμο στη μικρή Φωτούλα, που θα εκμεταλλευτεί ανθρώπους και περιστάσεις για να πετύχει στη μεγάλη σκηνή του θεάτρου και της ζωής. Όμως το παρελθόν, που τόσο πεισματικά απαρνιέται, θα κάνει αποκαλυπτικά την εμφάνισή του.
Τόσο η ρεαλιστική αφήγηση όσο και οι ζωντανοί διάλογοι, δοσμένοι σε τοπικό ιδίωμα, μας μεταφέρουν στη σκληρά βιωμένη πραγματικότητα της μεταπολεμικής Ελλάδας: αυτή που η ηρωίδα διασχίζει τυλιγμένη στους εφιάλτες μιας ασφυκτικής επαρχιακής ζωής και στα όνειρα της πρωτευουσιάνικης επιτυχίας, ακολουθώντας τα κρυφά μονοπάτια της φυγής και της μοιραίας επιστροφής. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

 

24. ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟ ΡΟΜΕΛ 3 ΕΥΡΩ

ΣΤΙΒΕΝ ΠΡΕΣΦΙΛΝΤ

Θαυμαστής και λάτρης της κριτικής σκέψης των αρχαίων Ελλήνων, αυτό το πολυτάλαντο, παθιασμένο πνεύμα του τέλους της Βικτοριανής Εποχής, ο ιδιοφυής, ιρλανδικής καταγωγής Όσκαρ Ουάιλντ αναπτύσσει, μέσα από κείμενα σε μορφή διαλόγου, τα «πιστεύω» του για τη σπουδαιότητα της Ομορφιάς και της Τέχνης, όπου, σαν άλλος Σωκράτης, αναλύει και υπερασπίζεται τις ιδέες του με υψηλού επιπέδου διαλεκτική δεινότητα, ιδιοφυή λόγο και σαρκασμό αντάξιο του μεγάλου Έλληνα φιλοσόφου. Μερικές από τις θέσεις του: Το κοινό είναι υπερβολικά επιεικές. Συγχωρεί τα πάντα, εκτός από τη μεγαλοφυΐα. Οι καημένοι οι κριτικοί καταντούν ρεπόρτερ στο Πταισματοδικείο της Λογοτεχνίας και χρονικογράφοι των εγκληματιών της Τέχνης. Τα απομνημονεύματα γράφονται συνήθως από ανθρώπους που είτε έχουν χάσει πλέον τη μνήμη τους, είτε δεν έχουν κάνει ποτέ στη ζωή τους κάτι αξιόλογο. Κάθε σπουδαίος έχει τους μαθητές του, από τους οποίους ο Ιούδας είναι εκείνος που του γράφει και την αυτοβιογραφία. Η Ποιητική του Αριστοτέλη δεν είναι το τέλειο έργο σε μορφή, επειδή είναι κακογραμμένο, όμως το ύφος και ο χειρισμός του θέματος το κάνουν τέλειο. Ο Πλάτων είναι ο πρώτος που ξύπνησε στην ψυχή του ανθρώπου την επιθυμία που δεν έχει ικανοποιηθεί. Ποιος άλλος εκτός από τους Έλληνες θα μπορούσε να αναλύσει την Τέχνη τόσο καλά; Υπάρχουν τόσοι Άμλετ, όσοι και οι μελαγχολίες. Έχουμε περισσότερα να μάθουμε από τον αμαρτωλό. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

 

25. ΑΝΕΜΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥ 3 ΕΥΡΩ

ΣΤΙΒΕΝ ΠΡΕΣΦΙΛΝΤ

Ένας άντρας, δύο στρατοί.
Η μοίρα του αρχαίου κόσμου στη ζυγαριά.
Αν η Ιστορία είναι η βιογραφία ξεχωριστών ανθρώπων, η ζωή του Αλκιβιάδη (451-404 π.Χ.) είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο στο χρονικό του δυτικού κόσμου. Από την οικογένεια του Περικλή, προστατευόμενος του Σωκράτη, ο Αλκιβιάδης είχε αναγνωριστεί ως η λαμπρότερη και πιο χαρισματική προσωπικότητα της εποχής του.
Κι όπως η υπερηφάνεια του Αχιλλέα επηρέασε την εξέλιξη του Τρωικού Πολέμου, έτσι η θέληση και η φιλοδοξία του Αλκιβιάδη σημάδεψαν τον Πελοποννησιακό πόλεμο - την εικοσιεπτάχρονη εμφύλια διαμάχη μεταξύ της Αθηναϊκής Ηγεμονίας και της Πελοποννησιακής Συμμαχίας.

 

26. ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΜΑΖΟΝΕΣ 3 ΕΥΡΩ

ΣΤΙΒΕΝ ΠΡΕΣΦΙΛΝΤ

Σε ένα συγκλονιστικό έπος εμπνευσμένο απο το μυθικό έθνος των Αμαζόνων, ο συγγραφέας ζωντανεύει για άλλη μια φορά έναν κόσμο χαμένο στα βάθη του χρόνου μεταφέροντας στον αναγνώστη τον τρόμο και τη φωτιά του πολέμου. Εξίσου εντυπωσιακός είναι ο τρόπος που αναπλάθει το έθνος των Αμαζόνων, το λαό του, τις τελετουργίες και τους μύθους του, το μεγαλείο και τη "βαρβαρότητά" του, μέσα απο τη μετωπική σύγκρουση με τον "πολιτισμό" και τα αντικρουόμενα ανθρώπινα ένστικτα.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΑ 3 ΕΥΡΩ

ΜΑΣΙΜΟ ΜΑΝΦΡΕΝΤΙ

Πένθος και πόνος σκιάζουν την επιστροφή των Αχαιών μετά την πτώση της Τροίας. Ο Αίαντας ο Λοκρός αντιμετωπίζει την οργή του Ποσειδώνα, ο Αγαμέμνονας δολοφονείται από τον Αίγισθο και την Κλυταιμήστρα, ο Οδυσσέας υποχρεώνεται σε ατελείωτες περιπλανήσεις. Ο Διομήδης, προδομένος από τη σύζυγό του, αναγκάζεται να φύγει από το Αργος και να αναζητήσει μια νέα πατρίδα για τον ίδιο και τους πιστούς συντρόφους του στα αφιλόξενα χώματα της Εσπερίας. Η εχθρική φύση και οι άγριοι λαοί κατατρέχουν τους κουρασμένους πολεμιστές, ώσπου ο Διομήδης βρίσκεται για μια ακόμη φορά αντιμέτωπος με τον Αινεία και συμπλέκεται μαζί του στην τελευταία μονομαχία. Όμως το όνειρο για την κατάκτηση της ειρήνης και την ίδρυση ενός νέου βασιλείου δεν θα αποτρέψει την ολοκλήρωση της τραγωδίας που κυνηγά τον τελευταίο ομηρικό ήρωα... Από τους μύθους και την ιστορία, από τα έργα του μεγάλου ποιητή και άλλων αρχαίων αοιδών, ο Βαλέριο Μάσιμο Μανφρέντι αντλεί την έμπνευσή του γι΄ αυτό το συναρπαστικό μυθιστόρημα. Είναι η τελευταία επική περιπέτεια του Διομήδη, αυτή που σηματοδοτεί το τέλος της δόξας των Αχαιών και αναγγέλλει τη γέννηση ενός νέου κόσμου. 
(ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

 

ΣΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 3 ΕΥΡΩ

ΚΑΤΙΑ ΚΙΣΣΟΝΕΡΓΗ

Ο Σταμάτης και η Βενετία χωρίζουν.
Η Βενετία παίρνει τις φωτογραφίες, το ινδικό της μαξιλάρι, το θηλυκό πουλί απ' 
το κλουβί. Ο Σταμάτης μένει σύξυλος! "Πώς τόλμησε να χωρίσει τα πουλιά;"
Η Μίρκα άφησε τον μεγάλο έρωτα της ζωής της και παντρεύτηκε τον Νίκο. "Και τι 
ήταν ο Νίκος; Ο Νίκος δεν ήταν σαν τον Μπάμπη. Και τι ήταν ο Μπάμπης; Ο Μπάμπης 
ήταν ο τζίτζικας του παραμυθιού." 
Ο Γιώργος, ανάμεσα στη μάνα του και την Ελένη, "εκείνο το απόγευμα των μεγάλων 
αποφάσεων, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων."
Έχουμε τα χάλια μας, έχουμε και το Μπάμπη! "Στις ομορφιές σου είσαι σήμερα!" Τι 
του λες τώρα;Μια παρέα. Όλοι για έναν; Ή μήπως μόνο αυτός, ο ένας, για όλους;

 

ΣΤΙΣ ΟΧΘΕΣ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΠΙΕΔΡΑ ΚΑΘΙΣΑ ΚΑΙ ΕΚΛΑΨΑ 3 ΕΥΡΩ

ΠΑΟΥΛΟ ΚΟΕΛΟ

Μια ερωτική ιστορία κλείνει μέσα της όλα τα μυστικά του κόσμου. Η Πιλάρ κι ο σύντροφός της, που γνωρίζονταν από παιδιά, αλλά χώρισαν στην εφηβεία, ξαναβρίσκονται ύστερα από έντεκα χρόνια. Εκείνη μια γυναίκα που η ζωή την έχει μάθει να μην παρασύρεται από τα συναισθήματά της. Εκείνος ένας άντρας που κατέχει το θείο χάρισμα να γιατρεύει τους άλλους και αναζητά μέσα στη θρησκεία μια λύση για τις εσωτερικές συγκρούσεις του. Τους ενώνει η επιθυμία ν' αλλάξουν και να ακολουθήσουν τα όνειρά τους. Για να το πετύχουν, θα πρέπει να ξεπεράσουν πολλά εμπόδια: το φόβο τού να δίνεσαι, την αίσθηση ότι λαθεύεις, τις προκαταλήψεις. Ο Πάουλου Κοέλο, που αναφέρεται με ποίηση και σύγχρονους διαλόγους σε μια ερωτική συνάντηση, μας βυθίζει, επίσης, και στα μυστήρια της θεότητας, γιατί, όπως μας θυμίζει, η «πνευματική δοκιμασία είναι, πρώτα απ' όλα, μια πρακτική δοκιμασία αγάπης». 'Ενα βιβλίο συγκινητικό, διαυγές, που στέλνει μηνύματα ζωής.

 

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΚΟΧΥΛΙΑ 3 ΕΥΡΩ

ΠΙΛΤΣΕΡ ΡΟΖΑΜΟΥΝΤ

Είναι η ιστορία μιας γυναίκας συνηθισμένης, όμως αυτό ακριβώς της δίνει την ιδιαίτερη δύναμη και αξία της. Η Πενέλοπε ήταν τυχερή γιατί είχε γονείς που τη λάτρευαν. Ήταν άτυχη στον απερίσκεπτο και τελικά ανέραστο γάμο της. Ήταν τυχερή γιατί βρήκε αργότερα μια μεγάλη κι αληθινή αγάπη, αλλά πάλι άτυχη για τα προβλήματα και τις τραγωδίες που της προκάλεσε. Απέκτησε τρία παιδιά και τα κράτησε στην αγκαλιά της νιώθοντας τυχερή και ευτυχισμένη. Αλλά, όπως πολλές μητέρες, με τον καιρό άλλαξε λίγο - πολύ γνώμη και γι' αυτό. . . Γύρω από την Πενέλοπε η ζωή σφύζει, λες και μας παρουσιάζει η ίδια σε ένα φωτογραφικό άλμπουμ τα πρόσωπα που γνώρισε και αγάπησε. "Αν οι ιστορίες μου δεν έχουν ευτυχισμένο τέλος, έχουν πάντα ένα ελπιδοφόρο τέλος. Η ζωή είναι μια σειρά από προβλήματα και αποφάσεις, και το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να το καταλάβουμε καλά αυτό", γράφει η συγγραφέας του βιβλίου. Με το Ψάχνοντας για Κοχύλια, αναβιώνει το μεγάλο οικογενειακό μυθιστόρημα. Τους χαρακτήρες που περιγράφονται σ' αυτό θα τους αναγνωρίσετε, θα τους αγαπήσετε και θα τους θυμάστε σε όλη τη ζωή σας.

 

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΝ ΧΡΥΣΑΝΘΕΜΩΝ 3 ΕΥΡΩ

ΜΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

ΚΡΑΤΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΟΣ 2005

Ο θίασος της Ευαγγελίας Παρασκευοπούλου –της μεγαλύτερης θεατρικής δόξαςτης εποχής της– καταφθάνει χειμώνα του 1896 στην Ερμούπολη που βαδίζειπλέον προς τη δύση της ένδοξης ιστορίας της. Το τελευταίο βράδυ, μετάτην τιμητική της πρωταγωνίστριας με τη Φαύστα του Δημητρίου Βερναρδάκη,ο θίασος θα δειπνήσει στο μέγαρο των Πινά, μιας παλαιάς οικογένειας πουέχει χάσει πια την αίγλη και τα πλούτη της.
Το αποχαιρετιστήριοδείπνο θα μεταβληθεί σε σκηνικό θαυμάτων: Πρώτη φορά θα αντηχήσουν απότο γραμμόφωνο άριες αγαπημένων μελοδραμάτων και η ομήγυρη θα γνωρίσειένα κορίτσι, το οποίο αργότερα θα ανακηρυχθεί σε αγία από την ΚαθολικήΕκκλησία. Όλα συντελούνται ανάμεσα σε πολλούς έρωτες, ανομολόγητα πάθη,αντιπαλότητες και μελλοντικές χαρές.
Μια κατανυκτική Ακολουθία τωνΠαθών, και της πόλης και των ηρώων, η οποία, ωστόσο, θα τελειώσει μετον θρίαμβο της αγάπης και την αποκατάσταση της ευτυχίας. 

 

ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΛΛΗΝΑΣ 3 ΕΥΡΩ

ΜΕΝΗΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑΣ

Ένα μυθιστόρημα-ποταμός που διατρέχει πενήντα χρόνια ελληνικής ιστορίας. Ξεκινάει από το Μάιο του ’49, ολοκληρώνεται το Μάιο του ’90 όπου μια σειρά από επινοημένα πρόσωπα διασταυρώνονται με άλλα υπαρκτά. Δυο οικογένειες διασχίζουν το χρόνο. Ένας διορθωτής, η γυναίκα του, ένας αλφαμίτης. Πώς ένας σκαπανέας γίνεται συγγραφέας και γιατί η κοπέλα του ανήκει σε άλλον. Τουρκία-Ελλάς 2-1 στη Λεωφόρο. Μια παράσταση Αριστοφάνη στη Μακρόνησο. Διάλεξη του Άγγελου Σικελιανού. Πώς μια κατοχική Μπερέτα καταλήγει σ’ ένα πάρτι με τριπάκια. Τυπογραφεία, σπίτια, δρόμοι. Μην προσπαθείτε να καταλάβετε. Ο χρόνος είναι ένα παιχνιδάκι. Κι η Αθήνα παντού.

Μια ακτινογραφία της μεταπολεμικής Ελλάδας, όπου αποτυπώνονται και συσχετίζονται ιστορικά γεγονότα με συνειδήσεις, καθημερινότητα με νοοτροπίες, ιδεολογίες και αξίες με συναισθήματα, καθώς μεταλλάσσονται σταδιακά από το 1949 ως το 1990.

 

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΘΕΟΣ 3 ΕΥΡΩ

ΖΕΡΑΛ ΜΕΣΑΝΤΙΕ

Ένας συγγραφέας ξαναδιαβάζει τα Κανονικά Ευαγγέλια. Με μεγάλη του έκπληξη ανακαλύπτει κενά, αντιφάσεις και ιστορικές αναλήθειες.
Αναζητά περισσότερες πληροφορίες στα άλλα Ευαγγέλια, τα αποκαλούμενα Απόκρυφα, που μέχρι τον 5ο αιώνα θεωρούνταν ισάξια με τα Κανονικά. Ύστερα βρίσκει και διαβάζει το Ευαγγέλιο του Θωμά και στη συνέχεια τα Χειρόγραφα της Νεκράς Θαλάσσης, καθώς και για τις πρόσφατες αρχαιολογικές ανακαλύψεις και μελέτες... Μετά από μια σειρά ετών ανακαλύπτει την ιστορία του Ιησού όπως δεν είχε ποτέ γραφτεί πουθενά κι αποφασίζει να τη γράψει ο ίδιος.
Πού πέρασε ο Ιησούς τα νεανικά του χρόνια; Γιατί η παιδεία του μοιάζει τόσο πολύ μ’ αυτή των Εσσαίων; Γιατί δεν αναφέρεται πουθενά τίποτε γι’ αυτούς; Γιατί το Σανχεντρίν τον καταδίκασε σε θάνατο; Και γιατί –σκάνδαλο μέγα!– δύο αρχιερείς του Σαμχεντρίν που τον καταδίκασε σε θάνατο πηγαίνουν στον Πιλάτο για να ζητήσουν το πτώμα του; Σ’ αυτά αλλά και σε πολλά άλλα ερωτήματα απαντά ο Ζεράλ Μεσαντιέ μέσα από μια γλαφυρή αφήγηση. Αναδιπλώνει στα μάτια της φαντασίας του αναγνώστη το πολιτικό σκηνικό της Παλαιστίνης του 1ου αιώνα κάτω από τη ρωμαϊκή κατοχή, την καθημερινή ζωή του λαού, το διαρκή επαναστατικό αναβρασμό, την πληθώρα των μεσσιών, τις συνωμοσίες που χωρίζουν τους Εβραίους σε φατρίες και μέσα απ' όλα αυτά το δρόμο που χαράζει ο Ιησούς.

 

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΝΑΙΤΗΣ 3 ΕΥΡΩ

ΤΖΕΚΣ ΜΑΙΚΛ

1316 Ντέβον. Ο βάιλος του κάστρου Λίντφορντ, Σάιμον Πάτοκ, ειδοποιείται να σπεύσει σ' ένα χωριό, όπου μέσα σ' ένα αγροτόσπιτο που έπιασε φωτιά εντοπίστηκε το απανθρακωμένο σώμα ενός ανθρώπου. Μια και σ' αυτή την τόσο ήρεμη περιοχή δεν είναι συνηθισμένοι σε εκδηλώσεις βίας, ο Σάιμον συμπεραίνει αυτόματα ότι πρόκειται για έναν τυχαίο θάνατο -αλλά ο Ιππότης Βαλδουίνος Φέρνσιλ, τον πληροφορεί ότι το θύμα είχε δολοφονηθεί πριν εκδηλωθεί η φωτιά. Κι ενώ ο Σάιμον και ο μυστηριώδης, λιγομίλητος ιππότης προσπαθούν να βάλουν σε μια σειρά τα αποδεικτικά στοιχεία, μαθαίνουν για έναν νέο φόνο, πολύ πιο αποτρόπαιο. Άραγε συνδέονται αυτά τα δύο επεισόδια μεταξύ τους; Υπάρχει φόβος να ξαναχτυπήσουν οι φονιάδες;

 

Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ 3 ΕΥΡΩ

ΑΡΟΥΝΤΑΤΙ ΡΟΙ

Δυο όμορφα, αγνά δίδυμα παιδιά και η υπέροχη μητέρα τους επιστρέφουν για να ζήσουν στο πατρικό της σπίτι, στο Αγιέμενεμ, στην Ινδία, αφού ο ιδιόρρυθμος πατέρας τα έχει εγκαταλείψει. Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο ξετυλίγεται μια συναρπαστική ιστορία όπου οι διάφοροι ήρωες παίζουν τους ρόλους τους ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν. Μέσα στα πάθη και τον αισθησιασμό, το κείμενο φτιάχνει το δικό του λεξιλόγιο από εικόνες. Ένας έρωτας απαγορευμένος, μια λαχτάρα για μακρινούς ορίζοντες, ένα ποτάμι που μιλάει μια γλώσσα ονειρική, κι ένας θεός που τα πάντα ορίζει.

 

Ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΛΕΜΟΥ 2 ΕΥΡΩ

ΧΑΝΣΟΝ ΒΙΚΤΟΡ ΝΤΕΙΒΙΣ

Το ενδιαφέρον του συγγραφέα δεν εστιάζεται στη στρατηγική και την τακτική, στην τυπολογία του οπλισμού ή άλλα πολυσυζητημένα θέματα, αλλά στην πραγματική αναπαράσταση του τι ακριβώς συνέβαινε, λεπτό προς λεπτό, στο πεδίο της μάχης. Ο Χάνσον ανατρέχει συστηματικά στις πηγές για να διεισδύσει στο βίωμα του μαχόμενου οπλίτη.

 

ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ 2 ΕΥΡΩ

ΣΟΜΟΘΑ ΧΟΣΕ ΚΑΡΛΟΣ

Μετά το τέλος του Πελοποννησιακού πολέμου στην Αθήνα επικρατεί σύγχυση, ταραχή και μαρασμός. Όταν ο καλύτερος μαθητής της Ακαδημίας του Πλάτωνος βρίσκεται νεκρός, ο φιλόσοφος Διαγόρας, πρεσβευτής του κόσμου των ιδεών, καταφεύγει στον Ηρακλή Πόντορα, Αποκρυπτογράφο Αινιγμάτων και οπαδό του ορθού λόγου, ενώ οι άγριοι φόνοι αρχίζουν να διαδέχονται ο ένας τον άλλον.

 

ΑΚΛΟΝΗΤΟΣ ΒΡΑΧΟΣ 3 ΕΥΡΩ

ΝΙΚΑΣΤΡΟ ΝΙΚΟΛΑΣ

Ο Πελοποννησιακός πόλεμος ήταν ο μεγαλύτερος πόλεμος στα χρόνια της αρχαιότητας. Διήρκεσε είκοσι επτά χρόνια, φέρνοντας αντιμέτωπη την Αθήνα και τους ενίοτε απρόθυμους υπηκόους της αυτοκρατορίας της με μία συμμαχία Πελοποννησιακών πόλεων-κρατών υπό την ηγεμονία της Σπάρτης. Στη Σφακτηρία δραματοποιείται μία από τις κρίσιμες εκστρατείες του πολέμου: η περικύκλωση και η πολιορκία αήττητων έως τότε Σπαρτιατών πολεμιστών σε ένα μικρό νησί στη δυτική Ελλάδα, τη Σφακτηρία.

Τετρακόσιοι Σπαρτιάτες αποκλείονται από τα Αθηναϊκά πλοία σε ένα μικρό κομμάτι γης. Παρόλο που πεθαίνουν της πείνας και δεν υπάρχει ελπίδα να ανεφοδιαστούν με προμήθειες, οι Σπαρτιάτες ορκίζονται να υπερασπιστούν τη στρατιωτική τους παράδοση και να μην υποχωρήσουν. Στο μεταξύ, ο Αθηναϊκός στρατός ετοιμάζεται να επιτεθεί...

 

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ 2 ΕΥΡΩ

ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΙΛΝΤ

Θαυμαστής και λάτρης της κριτικής σκέψης των αρχαίων Ελλήνων, αυτό το πολυτάλαντο, παθιασμένο πνεύμα του τέλους της Βικτοριανής Εποχής, ο ιδιοφυής, ιρλανδικής καταγωγής Όσκαρ Ουάιλντ αναπτύσσει, μέσα από κείμενα σε μορφή διαλόγου, τα «πιστεύω» του για τη σπουδαιότητα της Ομορφιάς και της Τέχνης, όπου, σαν άλλος Σωκράτης, αναλύει και υπερασπίζεται τις ιδέες του με υψηλού επιπέδου διαλεκτική δεινότητα, ιδιοφυή λόγο και σαρκασμό αντάξιο του μεγάλου Έλληνα φιλοσόφου. Μερικές από τις θέσεις του: Το κοινό είναι υπερβολικά επιεικές. Συγχωρεί τα πάντα, εκτός από τη μεγαλοφυΐα. Οι καημένοι οι κριτικοί καταντούν ρεπόρτερ στο Πταισματοδικείο της Λογοτεχνίας και χρονικογράφοι των εγκληματιών της Τέχνης. Τα απομνημονεύματα γράφονται συνήθως από ανθρώπους που είτε έχουν χάσει πλέον τη μνήμη τους, είτε δεν έχουν κάνει ποτέ στη ζωή τους κάτι αξιόλογο. Κάθε σπουδαίος έχει τους μαθητές του, από τους οποίους ο Ιούδας είναι εκείνος που του γράφει και την αυτοβιογραφία. Η Ποιητική του Αριστοτέλη δεν είναι το τέλειο έργο σε μορφή, επειδή είναι κακογραμμένο, όμως το ύφος και ο χειρισμός του θέματος το κάνουν τέλειο. Ο Πλάτων είναι ο πρώτος που ξύπνησε στην ψυχή του ανθρώπου την επιθυμία που δεν έχει ικανοποιηθεί. Ποιος άλλος εκτός από τους Έλληνες θα μπορούσε να αναλύσει την Τέχνη τόσο καλά; Υπάρχουν τόσοι Άμλετ, όσοι και οι μελαγχολίες. Έχουμε περισσότερα να μάθουμε από τον αμαρτωλό. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

 

ΜΝΗΜΕΣ ΤΟΥ ΘΙΒΕΤ 2 ΕΥΡΩ

ΡΑΜΠΑ ΛΟΜΠΣΑΝ

Ο Λόμπσανγκ Ράμπα υπεραμύνεται της αλήθειας των εμπειριών που κατα καιρούς περιέλαβε στα βιβλία του, και καλεί τον αναγνώστη να αντιμετωπίσει ως εξίσου αληθινά τα όσα φαινομενικώς παράδοξα εκθέτει και στο τωρινό του έργο. Κοντά στο τέλος της ζωής του, ανατρέχει στους θρύλους της γήινης πατρίδας του, λίγο προτού επιστρέψει στην ιερή πνευματική πατρίδα.

 

ΟΙ ΘΕΟΙ ΔΙΨΟΥΝ 1 ΕΥΡΩ

ΑΝΑΤΟΛ ΦΡΑΝΣ

"Άθλιε! Εσύ τον σκότωσες, και δεν ήταν εραστής μου. Δεν τον ήξερα... ποτέ δεν τον είχα δει... Ποιος ήταν αυτός ο άνθρωπος; Ήταν νέος, ευχάριστος... αθώος. Και τον σκότωσες, άθλιε!
Κι έπεσε λιπόθυμη. Άλλα μέσα σ' αυτόν τον ελαφρό θάνατο, στα σκοτάδια του, ένιωσε να είναι τυλιγμένη, την ίδια ώρα, από φρίκη κι από ηδονή. Κάπως ήρθε στον εαυτό της. Οι βαριές της βλεφαρίδες φανέρωναν το άσπρο των ματιών της, ο λαιμός της φούσκωνε, τα χέρια της ζητούσαν τον εραστή της. Τον έσφιξε στα μπράτσα της μέχρι να τον πνίξει, του έχωσε τα νύχια της στη σάρκα του, και του έδωσε το πιο άφωνο, το πιο βουβό, το πιο μακρύ, το πιο οδυνηρό και το πιο ηδονικό φιλί.
Τον αγαπούσε με όλη της τη σάρκα, και όσο πιο φοβερός της φανερωνόταν, σκληρός, φρικτός, όσο τον έβλεπε να σκεπάζεται όλο και περισσότερο με το αίμα των θυμάτων του, τόσο ένιωθε πείνα και δίψα γι' αυτόν.
... Δίκαζαν μέσα στον πυρετό και μέσα στην υπνηλία που τους έφερνε η περίσσια εργασία, δίκαζαν κάτω από την υποκίνηση των έξω, και τις διαταγές του κυρίαρχου, κάτω από τις φοβέρες που τους έριχναν οι ξεβράκωτοι και οι πλέχτρες που στοιβάζονταν στους εξώστες και στον κοινό χώρο, δίκαζαν συμφωνά με τεκμήρια παράφρονα και με έγγραφα φρενιασμένα, μέσα σ' έναν αέρα βρώμικο πού βάραινε τη σκέψη, έκανε τ' αυτιά να βουίζουν και να χτυπούν οι κρόταφοι, και πάνω στα μάτια έριχνε ένα πέπλο όλο αίμα. Αόριστες φήμες κυκλοφορούσαν στο πλήθος, για τους ενόρκους που είχαν διαφθαρεί από το χρυσάφι των κατηγορουμένων".

 

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ 1 ΕΥΡΩ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

Στο βιβλίο αυτό περιλαμβάνονται εργασίες που γράφτηκαν μεταξύ 1977 και 1982. Εργασίες που ξεκίνησαν, κατά κανόνα, από πρακτικά και κρίσιμα ερεθίσματα συνδεμένα άμεσα ή έμμεσα με την ελληνική πραγματικότητα, ακόμα κι όταν θίγονται θέματα, που εμφανίζονται ως εντελώς θεωρητικά. Ο συγγραφέας άλλωστε πιστεύει απόλυτα ότι καμμιά θεωρητική προσέγγιση δεν μπορεί να σταθεί αν δεν ξεκινάει από τα δεδομένα της πράξης, όπως και καμμιά πράξη δεν μπορεί ν' αναλυθεί, χωρίς θεωρία. Ο άξονας των μελετών, που ακολουθούν είναι η προβληματική της μετάβασης και ιδιαίτερα της ελληνικής ιδιοτυπικής μεταβατικής φάσης, που περνάει η ελληνική κοινωνία μετά το β' παγκόσμιο πόλεμο, με τροφέα πάντοτε τις μεταβολές που έχουν συντελεστεί στην οικονομία.
Στον τόμο αυτό θίγονται και θέματα - π. χ. της Παιδείας - που υποτίθεται ότι σήμερα, μετά τις εκλογές του 1981, έχουν ανατοποθετηθεί και αντιμετωπίζονται με μια νέα οπτική από τους υπεύθυνους παράγοντες της πολιτικής. Ο συγγραφέας στις περιπτώσεις αυτές θέλει να επισημάνει και να υπογραμμίσει στασιμότητες και προχειρότητες απαράδεκτες, ακόμα και κάτω από τις νέες συνθήκες, και ιδιαίτερα να τονίσει ότι μερικοποιημένες και ευκαιριακές αντιμετωπίσεις δεν αποτελούν λύσεις, εκεί και όπου μόνο ριζοσπαστικά μελετημένα και συντονισμένα μέτρα αποτελούν τη μόνη απάντηση σε μια βαθιά αποτελματωμένη κατάσταση. (Από τον πρόλογο της έκδοσης)

 

Ο ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ 2 ΕΥΡΩ

ΛΕ ΚΑΡΕ ΤΖΟΝ

Μια βαθιά συγκινητική ιστορία ενός άντρα που εξυψώνεται μέσα από την τραγωδία και ταυτόχρονα μια συγκλονιστική καταγγελία της στυγνής εκμετάλλευσης του Τρίτου Κόσμου από τη Δύση. ένα ατμοσφαιρικό, έξοχα ζυγισμένο έργο – χωρίς αμφιβολία, ένα από τα καλύτερα που έγραψε ποτέ ο Le Carre. Το βιβλίο έχει μεταφερθεί στην μεγάλη οθόνη.

 

ΞΥΠΝΑ !  2 ΕΥΡΩ

ΝΑΝΤΙΝ ΓΚΟΡΝΤΙΜΕΡ

Ο Πολ Μπάνερμαν, ένας οικολόγος στην Αφρική, πιστεύει ότι ελέγχει απόλυτα την τροχιά της ζωής του, με γνώμονα τον αγώνα του για τη διάσωση του περιβάλλοντος και το γάμο του. Όταν, όμως, μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο του θυροειδούς και υποβάλλεται σε ακτινοθεραπεία που τον κάνει ραδιενεργό για ένα διάστημα κι άρα άμεσα επικίνδυνο για το άμεσο περιβάλλον του, ο Πολ έρχεται αντιμέτωπος με διάφορα υπαρξιακά ερωτήματα. Για να προστατεύσει τη σύζυγο και το παιδί του από την ακτινοβολία που εκπέμπει, ο Πολ βρίσκει καταφύγιο στο σπίτι των γονιών του, του επιχειρηματία Άντριαν και της επιτυχημένης δικηγόρου Λίντσεϊ. Στον κήπο των παιδικών του χρόνων, διαπιστώνει σταδιακά την αντίφαση ανάμεσα στον ιδεαλισμό του δικού του επαγγέλματος και την ανυπαρξία αξιών της γυναίκας του, που είναι υψηλό στέλεχος σε διαφημιστική εταιρεία. Όταν ο Πολ αποθεραπεύεται και επιστρέφει στην κανονική ζωή, οι γονείς του πραγματοποιούν ένα ταξίδι στο Μεξικό ώστε να ικανοποιήσει ο πατέρας τις αρχαιολογικές του αναζητήσεις. Η συνέπεια αυτού του ταξιδιού επιφυλάσσει μια καθοριστική έκπληξη για τις ζωές όλων. Το νέο, σπουδαίο μυθιστόρημα της νομπελίστριας Γκόρντιμερ. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

 

ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΛΚ 2 ΕΥΡΩ

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΤΑΚΤΟΠΟΥΛΟΣ

Εξήντα εννέα χρόνια έχουν περάσει από την ημέρα που το σώμα του νεκρού Αμερικανού δημοσιογράφου Τζορτζ Πολκ ξεβράστηκε στο Θερμαΐκό. Εξήντα εννέα χρόνια που δεν έχουν δώσει απαντήσεις σε όσους έχουν ερευνήσει επί σειρά ετών τα γεγονότα. Η υπόθεση Πολκ, όχι μόνο ως αίνιγμα, έγινε αφορμή μέχρι σήμερα να διατυπωθούν ποικίλες θεωρίες, αλλά διαβάζεται με αμείωτο ενδιαφέρον, καθώς συνέβη μέσα στο ζοφερό σκηνικό ενός αδελφοκτόνουσπαραγμού, το 1948 και μάλιστα στη Θεσσαλονίκη, μέσα σε ένα κλίμα τρομοκρατίας και μεγάλης δράσης των παρακρατικών, με καταργημένη κάθε έννοια δημοκρατίας.

 

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 2 ΕΥΡΩ

ΝΤΕΙΒΙΝΤ ΑΜΠΡΟΣ

Ο Ρικ Χάμιλτον έχει μια τέλεια ζωή. Είναι επιτυχημένος επιχειρηματίας, είναι παντρεμένος με μια όμορφη γυναίκα και έχει έναν υπέροχο γιο. Μέχρι που μια μέρα όλα αλλάζουν. Ενώ βρίσκεται στη μέση μιας σημαντικής επαγγελματικής συνάντησης, έχει ένα πολύ έντονο προαίσθημα θανάτου. Του θανάτου της γυναίκας του σε τροχαίο ατύχημα. Όταν καταφέρνει να φτάσει στον τόπο του δυστυχήματος, τον περιμένει το μεγαλύτερο σοκ της ζωής του. Το αυτοκίνητο που έχει συγκρουστεί είναι το δικό του και όχι της γυναίκας του. Ταυτόχρονα, αίματα έχουν ποτίσει τα ρούχα του. Μόνο που τα ρούχα είναι διαφορετικά από αυτά που φορούσε στη συνάντηση. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η γυναίκα του, που πριν από λίγο φαινόταν νεκρή, τώρα είναι ζωντανή και προσπαθεί να τον παρηγορήσει . . . Αλλά γιατί τον φωνάζει Ρίτσαρντ; Και γιατί αρνείται ότι έχουν ένα γιο; Ο Ρικ Χάμιλτον με πανικό ανακαλύπτει ότι είναι παγιδευμένος σε μιαν άλλη εναλλακτική πραγματικότητα που μοιάζει με το χειρότερο εφιάλτη του . . . Ένα συναρπαστικό μυθιστόρημα, που ήδη θεωρείται cult και συνδυάζει την κβαντική θεωρία και τις εναλλακτικές πραγματικότητες με την αγωνία, το ψυχολογικό δράμα και την περιπέτεια. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

 

Η ΔΟΞΑ ΚΑΙ Ο ΔΙΧΑΣΜΟΣ 1908-1918 1 ΕΥΡΩ

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΕΝΕΠΕΚΙΔΗ

 

 

ΧΑΝΝΑ 2 ΕΥΡΩ

ΠΩΛ ΣΟΥΛΙΤΖΕΡ

 

Η ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ 2 ΕΥΡΩ

ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Tο πολιτιστικό περιβάλλον καθορίζει τη φύση των ατόμων σε τέτοιο σημείο, ώστε να μην είμαστε πια σε θέση να το διακρίνουμε ακόμη κι όταν αποκρούουμε τις ρατσιστικές γνώμες όσων αποδίνουν σε σταθερή φυσική ιδιότητα τη συμπεριφορά κάποιου. Σε τέτοιες περιπτώσεις η πιο αυθόρμητη αντίδραση είναι συνήθως να αρνιόμαστε την υποθετική φυσική ιδιότητα. Σχεδόν όπως έκαναν οι φωτισμένοι δημοκράτες στην περίοδο της παρακμής τους, πριν λίγα χρόνια, μπρος στο ρατσιστή που περιγελούσε τους νέγρους για τα κατσαρά τους μαλλιά και την πλατσουκωτή μύτη τους: κατέβαλαν απεγνωσμένες προσπάθειες να αποδείξουν έμμεσα ότι οι νέγροι έχουν ίσια μαλλιά και ελληνόμορφες μύτες (μέχρις ότου το African Look και το σλόγκαν "Black is beautiful" βάλανε τα πράγματα στη θέση τους). (Απόσπασμα από το δοκίμιο "Το κουτσομπολιό σαν πολιτική αρετή".)

 

ΑΤΛΑΝΤΙΣ 1 ευρώ

David Gibbins

Μια θαυμαστή αυτοκρατορία κυβερνούσε κάποτε το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου... Αλλά, επειδή αψήφησε τον Ποσειδώνα, τον Θεό της Θάλασσας, η πολιτεία χάθηκε κάτω από τα κύματα σε έναν απίστευτο κατακλυσμό και δεν ξαναείδε τους ανθρώπους της ποτέ κανείς…

 

ΜΑΟΥΤΧΑΟΥΖΕΝ 2 ΕΥΡΩ

ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ

Στις 5 του Μάη, λίγο πριν απ' το μεσημέρι, ένα θεόρατο αμερικάνικο τανκ, καπνισμένο και σημαδεμένο απ' τον πόλεμο, γκρέμισε την πύλη του Μαουτχάουζεν και μπήκε στον περίβολο. Κι αυτό το θεόσταλτο άρμα της ελευθερίας ήταν, λέει, ένα από τα αμέτρητα και ακατανίκητα της ενδέκατης ταξιαρχίας αρμάτων της τρίτης αμερικανικής στρατιάς, που διοικούσε κάποιος σπουδαίος στρατηγός ονόματι Τζορτζ Πάττον!...Τι ωραία λόγια, τι ουράνιες ειδήσεις... Οι πολεμιστές μας κοίταζαν σαστισμένοι, περήφανοι, περίλυποι... Καλά που κάνανε και μείνανε εκεί ψηλά, στη ράχη του τανκ. Γλιτώσανε από τόσες μάχες. Απ' τη χαρά μας δεν θα γλιτώνανε. Ουρλιάζαμε, ξεσκίζαμε τα ρούχα μας, ταρακουνιόμαστε σαν δαιμονισμένοι. Στριμωχνόμαστε, ποδοπατιόμαστε, για να φτάσουμε κοντά στο τανκ. Πολλοί πέφτανε πάνω και φιλούσαν τα καπνισμένα σιδερικά και άλλοι χτυπούσαν πάνω τα κεφάλια τους και κλαίγανε

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Διαφημίσεις

  • 4 εβδομάδες μετά...

Διαφημίσεις

  • 4 months later...
On 1/11/2017 at 12:42 ΜΜ, bonina είπε:

Καλημέρα

Το 1, 2, 3 και 4 έχουν φύγει. Ευχαριστώ πολύ την κοπέλα.

Καλημέρα. Υπάρχει ακόμα το Σπήλαιο των ιδεών?

ευχαριστώ.

Καλημέρα. Ενδιαφέρομαι για το Σπήλαιο των ιδεών.

ευχαριστώ και καλή σας μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...