Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

EDIT !!!!! edit ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ


fistikaki

Recommended Posts

θα μπορουσαμε να εχουμε ενα κουμπακι εντιτ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ???? (pretty please!)

να διορθωνουμε τα κουλά μας???

γιατι γραφουμε ασυναρτησιες και γινομαστε ρομπες, και οπως ολοι ξερουμε σκριπτα μανεντ, και θα με διαβαζουν τα δισεγγονα μου σε καμια 200αρια χρονια και θα φτυνουν στο μνημα μου??

............στωωωωωωωωω! :-D


Parents are the last people on earth who ought to have children

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

θα μπορουσαμε να εχουμε ενα κουμπακι εντιτ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ???? (pretty please!)

να διορθωνουμε τα κουλά μας???

γιατι γραφουμε ασυναρτησιες και γινομαστε ρομπες, και οπως ολοι ξερουμε σκριπτα μανεντ, και θα με διαβαζουν τα δισεγγονα μου σε καμια 200αρια χρονια και θα φτυνουν στο μνημα μου??

............στωωωωωωωωω! :-D

χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!σωστηηηηηηηηηη,κ εγω μαζι σου!!!μα γραφουμε οτι να ναι κ οταν τα βλεπουμε ειναι πλεον αργα!!!!!!


χαμογελα τρελλα κ ολα θα πανε μια χαρα!!!!

9892a30fbd.png

Link to comment
Share on other sites

λευτεριααααααααα στο edit λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεε :tongue::tongue::tongue::cool::cool::cool::mrgreen::mrgreen::mrgreen:


''Αξίζει ό,τι χαρίζει η στιγμή ,Που πίσω δεν Ξαναγυρίζει

αναγνωρίζει μόνο κάποιες ΑΝΑΜνήσεις...δυνατές ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ !'' ;)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

θα μπορουσαμε να εχουμε ενα κουμπακι εντιτ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ???? (pretty please!)

να διορθωνουμε τα κουλά μας???

γιατι γραφουμε ασυναρτησιες και γινομαστε ρομπες, και οπως ολοι ξερουμε σκριπτα μανεντ, και θα με διαβαζουν τα δισεγγονα μου σε καμια 200αρια χρονια και θα φτυνουν στο μνημα μου??

............στωωωωωωωωω! :-D

ΣΥΜΦΩΝΩ και ΕΠΑΥΞΑΝΩ

Θέλουμε το edit! Θέλουμε το edit! Θέλουμε το edit!

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:


Ήρθες, είσαι το πρώτο μου πρωί, κοντά μου ήρθες

στιγμή που ήταν μαγική Θεού το δώρο στο είναι μου, εσύ

f13Fp2.png

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...