Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • @Kiddoσε ευχαριστω για την απάντηση σου. Έχω πάει στην γνωστή αιματολόγο έχω την μετάλλαξη Leiden αλλά δεν σχετίζεται με αποβολές, παρόλα αυτά έπαιρνα αντιπηπτικη αγωγή και κορτιζόνη για καταστολή αν κ δεν βρέθηκε αυτοάνοσο. Έχω θυρεοειδέκτομη όποτε παίρνω καθημερινά t4 και με παρακολουθεί ενδοκρινολόγος χρονια. Όλες οι κυήσεις ήταν αυτόματη αποβολη, σε καμία δεν ειχα αιμορραγία. Όσον αφορά το σπερμα επέμενα παρά πολυ να το ελέγξουμε πριν την γονιμοποίηση αλλά ο γιατρός και οι εμβρυολογοι επέμεναν ότι είναι πολυ καλό διοτι γονιμοποιουσε σχεδόν όλα τα ωάρια που έγιναν βλαστοκυστες άριστες. Ο σύζυγος 33 ετών.  Για να καταλάβεις από τα 12 ωάρια της δότριας τα 9 ήταν ώριμα και τα 7 έγιναν βλαστοκυστες. Όπως κ να έχει δυστυχως δεν μπορώ να κάνω κάτι όσον αφορά το σπερμα γιατί έχω έμβρυα στην κατάψυξη. Έκανα απόξεση την προηγούμενη εβδομάδα κ το στείλαμε για έλεγχο για να έχουμε μια απάντηση από εκεί θα εξαρτηθούν πολλα.
      Έχω κάνει υστεροσκοπηση και ήταν καθαρή.
      Ο γιατρος μου δεν πιστεύει στο μικρωβιωμα της μήτρας θεωρεί πως είναι σε ερευνητικό στάδιο και δεν το προτείνει , θεωρει πεταμένα λεφτά και χάσιμο χρόνου. 
      Εννοειτε πως δεν με κάλυψαν οι απαντήσεις του και δεν πιστεύω ότι ήταν τυχαίο γεγονός. Όταν μια κατάσταση επαναλαμβάνεται υπάρχει κάποιο πρόβλημα. 

       

Προσοχή: Όποια/-ος αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα να στέλνει email!


Recommended Posts

Γειά σας αγαπητά μέλη! 

θα θέλαμε να παρακαλέσουμε να μας στέλνετε άμεσα feedback 

στο [email protected]

αμέσως με το που παρατηρείτε κάποια αλλαγή, δυσλειτουργία ή δυσκολία πρόσβασης στην σελίδα. 

Εδώ και μέρες γίνονται τεχνικές αλλαγές/προσαρμογές, για να καλυφθεί μια ασυμβατότητα μεταξύ του τελευταίου software update του λογισμικού του φόρουμ και της τελευταίας τεχνολογίας της Cloudflare, 

η ασυμβατότητα έχει προκαλέσει προβλήματα στις μνήμες cache  των συσκευών κάποιων μελών (δεν έχουμε βρεί ακόμα τι κοινό έχουν οι συσκευές αυτές, καθώς δεν αποτελούν το σύνολο όσων συμμετέχουν)

τα οποία εμφανίζονται με σύμπτωμα το

να μην μπορεί κάποιος να δημοσιεύσει, ( το άσπρο κουτάκι εμφανίζεται αλλά δε μπορεί να γράψει κανείς μέσα σε αυτό ή να διαβάσει μηνύματα , ή
να μην βλέπει τα σωστά νέα μηνύματα στο feed "νέες δημοσιεύσεις". 

Όλα αυτά τα συγκεκριμένα συμπτώματα έχουν πηγή το ίδιο πρόβλημα.

Οι τεχνικοί από όλες αυτές τις εταιρείες κοιτούν το πρόβλημα για να βρεθεί λύση. Χθές έγινε μια παρέμβαση που έδειξε να λύνει το πρόβλημα αλλά χρειάζεται και σήμερα μια άλλη πάλι αλλαγή για να την μονιμοποιήσει  & τέλος να μπορέσει να γίνει και η αναβάθμιση στο parents.org.gr χωρίς τέτοιες εκπλήξεις! 

Σας ευχόμαστε ένα καλό ΣΚ και ελπίζουμε όλες αυτές οι τεχνικές δυσκολίες να είναι σύντομα παρελθόν! 

  • Λυπημένη/-ος 1

Ακολουθήστε μας και στο Instagram!

follow_cafe.jpgfollow_insta.png

 💗LIFE, needs to be full of FUN. Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.💗

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Είναι σημαντικό για εμάς να γνωρίζουμε ακριβώς πόσα μέλη αυτή τη στιγμή συνεχίζουν να έχουν πρόβλημα! 

Για αυτό το λόγο μην διστάσετε να μας ξαναστείλετε μαιλ εάν όντως συνεχίζεται!  ("Γειά σας συνεχίζει το πρόβλημα" )

Ενδιάμεσα παρακαλείστε να κάνετε επανεκκίνηση στα κινητά σας, /συσκευές,  να χρησιμοποιείτε κάποιο incognito tab  έτσι ώστε να τραβήξει η συσκευή σας τα νέα δεδομένα για να αλλάξει και η cache, αν μπορείτε καθαρίστε και την cache του εκάστοτε browser που χρησιμοποιείτε. 
 

ευχαριστούμε! 


Ακολουθήστε μας και στο Instagram!

follow_cafe.jpgfollow_insta.png

 💗LIFE, needs to be full of FUN. Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.💗

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας! 

ναι, και χθες υπήρξαν κατά την διάρκεια των εργασιών, πισωγυρίσματα στα οποία πάλι εμφανιζόταν το πρόβλημα. 

Σήμερα, αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κανένα νέο email άλλων μελών σχετικά με προβλήματα.  Είδαμε ότι τα μέλη που είχαν αναφέρει χθες προβλήματα συμμετέχουν σήμερα κανονικά. 

Εάν κάποιο μέλος σας αναφέρει ότι ΤΩΡΑ υπάρχουν πάλι προβλήματα, παρακαλούμε στείλτε εκ νέου email !!   :!:

Το πρόβλημα όπως προαναφέραμε, επειδή δεν μπορούμε να το αναπαραγάγουμε στις δικές μας συσκευές, έχει να κάνει με την μνήμη cache σε άλλες συσκευές, δεν μπορούμε να το δούμε εμείς, 

 αναγκαστικά ο μόνος τρόπος για να ξέρουμε εάν υπάρχει όντως σε κάποιον πρόβλημα, είναι να έρθει η καθεμιά/ο καθένας σε επαφή μαζί μας.

  • Μου αρέσει 1

Ακολουθήστε μας και στο Instagram!

follow_cafe.jpgfollow_insta.png

 💗LIFE, needs to be full of FUN. Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.💗

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. @CoffeeMaker για το οτι στην κεντρικη σελιδα στα latest replies εμφανιζει μονο θεματα πωλησεων πρεπει και παλι να στειλουμε μειλ?? Δεν προκειται για θεμα τεχνικο/συσκευης, απλα αντι να εμφανιζει τα προσφατα θεματα, εμφανιζει μονο πωλησεις. 

e1c6jd.jpg

  • Μου αρέσει 3
  • Ευχαριστώ 1

0qR2p2.png3Ow1p2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Φυσικα και μας βοηθάτε με αυτές τις ειδοποιήσεις !  Το προωθήσαμε προς επίλυση!! 

  • Μου αρέσει 2

Ακολουθήστε μας και στο Instagram!

follow_cafe.jpgfollow_insta.png

 💗LIFE, needs to be full of FUN. Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.💗

Link to comment
Share on other sites

@Smaro3056 @nanoula90  διορθώθηκε, ήταν άσχετο με την άλλη βλάβη!

Ευτυχώς που μας στείλατε εικόνα, γιατί άλλο είχαμε καταλάβει ότι έβλεπαν άλλα μέλη που μας έκαναν το παράπονο και δεν μπορούσαμε να το δούμε. 

Πάντα η εικόνα είναι όσο 1000 λόγια αλλά και 100% πιο σίγουρο ότι μεταφέρεται αυτό ακριβώς που είναι το πρόβλημα! ευχαριστούμε! 

  • Μου αρέσει 3

Ακολουθήστε μας και στο Instagram!

follow_cafe.jpgfollow_insta.png

 💗LIFE, needs to be full of FUN. Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.💗

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε αλλο μέλος ή είναι άσχετο αλλά από τις 14 του μήνα και μετά με βγάζει συχνά offline κι όταν ξαναμπαίνω μου έρχεται mail πως φαίνεται να συνδέθηκα σε συσκευή στην οποία δεν έχω συνδεθεί στο παρελθόν. Αυτό γίνεται κάθε φορά παρόλο που είναι η ίδια συσκευή. Παίρνω δηλαδή δυο τρία μεηλ την ημέρα. 

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστούμε πολύ για αυτή την ειδοποίηση, θα την προωθήσουμε στους τεχνικούς. 

Έχετε δοκιμάσει να κάνετε καθαρίσματα cache σε ολα τα σημεία που μπορεί να υπάρχει , πχ  browser  clean cache &  restart  , router  restart,  κλπ; 

Αν μπορείτε δοκιμάστε τα αυτά και γράψτε εκ νέου για να σιγουρέψουμε ότι μήπως λύνεται έτσι το θέμα.  Δεν έχουμε λάβει μέχρι στιγμής άλλο τέτοιο παράπονο. 


Ακολουθήστε μας και στο Instagram!

follow_cafe.jpgfollow_insta.png

 💗LIFE, needs to be full of FUN. Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.💗

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Just now, CoffeeMaker είπε:

ευχαριστούμε πολύ για αυτή την ειδοποίηση, θα την προωθήσουμε στους τεχνικούς. 

Έχετε δοκιμάσει να κάνετε καθαρίσματα cache σε ολα τα σημεία που μπορεί να υπάρχει , πχ  browser  clean cache &  restart  , router  restart,  κλπ; 

Αν μπορείτε δοκιμάστε τα αυτά και γράψτε εκ νέου για να σιγουρέψουμε ότι μήπως λύνεται έτσι το θέμα.  Δεν έχουμε λάβει μέχρι στιγμής άλλο τέτοιο παράπονο. 

????? Ωχ, είμαι μάλλον άσχετη και μου φαίνονται ακαταλαβίστικα όλο αυτά που γράψατε χαχαχα Θα το ψάξω παίρνοντας τη βοήθεια του κοινού μήπως βρω κάποια λύση και θα σας πω! 

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας άν βάλετε 

το όνομα της συσκευής σας, τον τύπο του browser  & clean cache  τότε θα βρείτε εύκολα οδηγίες στο διαδίκτυο! 

πχ 

samsung  mozilla  clean cache 

iphone chrome  clean cache 

κοκ


Ακολουθήστε μας και στο Instagram!

follow_cafe.jpgfollow_insta.png

 💗LIFE, needs to be full of FUN. Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.💗

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 34 λεπτά , CoffeeMaker είπε:

Γειά σας άν βάλετε 

το όνομα της συσκευής σας, τον τύπο του broser  & clean cache  τότε θα βρείτε εύκολα οδηγίες στο διαδίκτυο! 

πχ 

samsung  mozilla  clean cache 

iphone chrome  clean cache 

κοκ

Α αυτό εννοούσατε. Ευχαριστώ πολύ! Θα το κάνω σήμερα!

Link to comment
Share on other sites

On 29/3/2019 at 10:57 ΠΜ, CoffeeMaker είπε:

Γειά σας άν βάλετε 

το όνομα της συσκευής σας, τον τύπο του broser  & clean cache  τότε θα βρείτε εύκολα οδηγίες στο διαδίκτυο! 

πχ 

samsung  mozilla  clean cache 

iphone chrome  clean cache 

κοκ

Ενημερώνω ότι από όταν έκανα clean cache δεν με πετάει έξω, με κρατάει online. Ευχαριστώ!

  • Ευχαριστώ 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...