Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 5 ώρες πρίν, η ζωή είναι όμορφη είπε:

      Ξανά ήρθε σήμερα η καφέ μας 😅 αυτό το παιδί θα μασ βγάλει την πίστη είμαι σίγουρος 😅😅 η γιατρός λέει ότι είναι λογικό κάποιο θα απορροφηθεί μέσα στην μήτρα και κάποιο θα βγει αφού μασ βγει πρώτα η πίστη και 2,3 αυτοάνοσα 😅😅 

      Σε πολλές κοπέλες εμφανίζονται καφέ και όλα πάνε μια χαρά αλλά καταλαβαίνω απόλυτα το άγχος σας....

Εγκυμοσύνη και καλλυντικά


Recommended Posts

Γειά σας κορίτσια μου! Θα ήθελα να ρωτήσω τι αλλαγές κάνατε σε καλλυντικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης? Ποιο αντιηλιακο είναι για εγκυους? Αλλάξατε ενυδατική κρέμα και οδοντοκρεμα? Η κολωνια μας επιτρέπεται??

Link to comment
Share on other sites

  • Eflenew changed the title to Εγκυμοσύνη και καλλυντικά

Διαφημίσεις

πρίν από 21 λεπτά , Eflenew είπε:

Γειά σας κορίτσια μου! Θα ήθελα να ρωτήσω τι αλλαγές κάνατε σε καλλυντικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης? Ποιο αντιηλιακο είναι για εγκυους? Αλλάξατε ενυδατική κρέμα και οδοντοκρεμα? Η κολωνια μας επιτρέπεται??

Γεια σου! Χρόνια πολλά! 

Εγώ γενικά άλλαξα μεικ απ, ενυδατική και αντιηλιακο πήρα της la roche posay...Είχα ρωτήσει το φαρμακείο και τους είπα ότι είμαι έγκυος και θέλω χωρίς ρετινολη και parabens. Οδοντόκρεμα πήρα της frezyderm, μια που είναι ειδική για εγκυμοσύνη. Κολωνια δεν άλλαξα αλλά δεν την έβαζα κατευθείαν πάνω μου αλλά στα ρούχα. Α και επίσης για αποσμητικο πήρα ένα με κρύσταλλο είχα διαβάσει ότι είναι καλύτερο.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 10 λεπτά , anast. είπε:

Γεια σου! Χρόνια πολλά!