Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

Νούμερο σε κορμάκια νεογέννητο


Recommended Posts


Διαφημίσεις

πρίν από 9 λεπτά , katekatekate είπε:

Καλησπέρα!! Θα ήθελα την συμβουλή σας. 

Για νεογέννητο μωράκι που αναμένεται να είναι μεγάλουτσικο, 4 κιλά, έχει χρησιμότητα το νούμερο 0-3 η δεν θα φορεθεί καθόλου;

Καλησπέρα, το 0-3 αναφέρεται στους μήνες από όσο ξέρω, οπότε πιστεύω ότι θα τα φορέσει, απλά όχι για τρεις μήνες.  Ίσως πρέπει να  υπολογίσεις λιγότερα κομμάτια και να τα ανανεώσεις πιο γρήγορα. Έχω κι εγώ αυτόν τον προβληματισμό, γιατί πήρα μόνο 0-3 αλλά φαίνεται ότι θα είναι μεγάλουτσικη κι εμάς. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, katekatekate είπε:

Καλησπέρα!! Θα ήθελα την συμβουλή σας. 

Για νεογέννητο μωράκι που αναμένεται να είναι μεγάλουτσικο, 4 κιλά, έχει χρησιμότητα το νούμερο 0-3 η δεν θα φορεθεί καθόλου;

Καλησπέρα και σε σένα! Μην τα πάρεις καν,αγόρασε κατευθείαν τα 3-6,θα του είναι και άνετα 😊
Με το καλό το μωράκι σου ❤️ 

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...