Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

ΣΟΥΤΙΕΝ ΕΓΚ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 5-7 ΕΥΡΩ


Recommended Posts

δεν θυμαμαι αν εχω κοψει τις ετικετες π ηταν ραμμενες στο ρουχο......

τιμες συζητησιμες

1.υπεροχη πολυχρωμη ριχτη αερατη μπλουζα καταλληλη και για εγκυους. Αγορασμενη 65 ευρω. Δυστυχως δεν εχω ωραια πλατη κ δεν την φορεσα ποτε. Είναι small αλλα σιγουρα κανει και για medium. 20 ΕΥΡΩ.

http://www.flickr.com/photos/5380625...n/photostream/

http://www.flickr.com/photos/53806259@N02/4998141158/in/photostream/

http://www.flickr.com/photos/53806259@N02/4997535579/in/photostream/

2. φορεμα εγκυμοσυνης premaman αγορασμενο 65 ευρω αφορετο, γραφει s αλλα είναι m. δε θελει σιδερωμα. Χανει πολύ στην κακιστη φωτο που εχω τραβηξει. 10 ΕΥΡΩ

http://www.flickr.com/photos/53806259@N02/7110507525/in/photostream/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

Διαφημίσεις

  • 1 χρόνο μετά...

1. 2 σουτιεν εγκυμοσυνης κ θηλασμου τριουμφ για b στηθος, φορεμενα 2-3 φορες το καθενα εχω κοψει ετικετες

http://www.flickr.com/photos/53806259@N02/9646249776/

ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ 5 ΕΥΡΩ

2.λινο παντελονι εγκυμοσυνης επωνυμο(δε θυμαμαι μαρκα) πολυ ανετο 65 ε αγορα, σμολ (και μιντιουμ θα ελεγα εγω)

http://www.flickr.com/photos/53806259@N02/9615981508/in/photostream/

7 ευρω

3. πιτζαμα εγκυμ-θηλασμου λαρεντουτ cocoon πολυ καλη κατασταση απλαα στην πλατη εχει ανοιγματα πρεπει να το ξερεις για να το δεις

http://www.flickr.com/photos/53806259@N02/9615953100/in/photostream/

7 ευρω

4.παντελονι κοντο χειμων. μαυρο λαρεντουτ εγκυμ με μπασκα φαρδια σμολ 34-36 πολυ ανετο 7 ευρω

http://www.flickr.com/photos/53806259@N02/9615981380/in/photostream/

ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 2 εβδομάδες μετά...
  • 1 month later...
  • 3 εβδομάδες μετά...
  • 9 months later...

Διαφημίσεις


  • 1 month later...
  • 4 εβδομάδες μετά...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...