-
Από την διαχείριση / Admin news
-
On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:
Καλησπέρα κορίτσια!
Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά.
Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;
-
Happy Cookies Place
-
Θέματα
-
- 299 απαντήσεις
- 171.193 εμφανίσεις
-
- 11.513 απαντήσεις
- 2.625.506 εμφανίσεις
-
- 447 απαντήσεις
- 332.753 εμφανίσεις
-
Το Καφέ της Αναμονής (περιμένοντας αποτέλεσμα του τέστ) 1 2 3 4 10
Από CoffeeBean, in Θέλουμε να γίνουμε γονείς!
- 144 απαντήσεις
- 224.478 εμφανίσεις
-
- 984 απαντήσεις
- 637.888 εμφανίσεις
-
-
-
- 0 απαντήσεις
- 76 εμφανίσεις
-
- 159 απαντήσεις
- 31.397 εμφανίσεις
-
- 31 απαντήσεις
- 7.573 εμφανίσεις
-
- 786 απαντήσεις
- 88.171 εμφανίσεις
-
- 12 απαντήσεις
- 4.707 εμφανίσεις
-
- 299 απαντήσεις
- 171.193 εμφανίσεις
-
- 0 απαντήσεις
- 340 εμφανίσεις
-
Σχέση
Από RedRose, in Όλες οι κατηγορίες των Καφέ
- 3 απαντήσεις
- 1.300 εμφανίσεις
-
- 1 απάντηση
- 741 εμφανίσεις
-
- 0 απαντήσεις
- 512 εμφανίσεις
-

Recommended Posts