Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

Ιντερνετικοί γονείς εν δράση!!!


Recommended Posts


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 12,7k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Καλημέρα κορίτσια βοηθηστε λιγο με το παγουρι ? Τι παγουράκι να πάρω στο σχολειο?

Εγώ πήρα πριν λίγες μερες από την tupperware μπουκάλι νερού λαχανί 500ml και μπολάκι για κολατσιό λαχανί με σχέδια από πάνω με 14 ευρώ κ τα δύο. (βγαίνουν κ σε ροζ τα ίδια) Ήταν προσφορά Σεπτεμβρίου όμως κ δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα γιατί δε το βλέπω πια στο site


eNortjKzUjI0Nza2tFSyBlwwFawC3Q,,57.png
Link to comment
Share on other sites

Το έχω πάρει το μεγάλο μπουκάλι αλλα το βρισκω λιγο μεγάλο και το μικρο χαχα μου φαινεται μικρο πηρα το λαχανι!!! Ευχαριστώ georgiailias

μη το γεμίζεις μέχρι πάνω με νερό. Δε το χρειαζεται όλο! κι εμένα μεγάλο μου φαινόταν αλλά τελικά είναι θέμα συνήθειας!

πέρσι του είχα πάρει αυτό αλλά ήταν τόσο σφιχτό που δε μπορούσε να το ανοίξει μόνος του!


eNortjKzUjI0Nza2tFSyBlwwFawC3Q,,57.png
Link to comment
Share on other sites

Δίνει κάποια κοπέλα προβιοτικά στο παιδί της να μου πει την γνώμη της;

Δίνω στην κόρη μου προβιοτικά μόνο όταν παίρνει αντιβίωση, γιατί την πειράζει πολύ και κάποιες φορές χρειάστηκε να τη διακόψουμε λόγω της έντονης διάρροιας που προκαλούσε.

Γενικά όμως, επειδή υπάρχουν πάρα πολλά είδη προβιοτικών, καλό είναι να ρωτήσεις σχετικά τον παιδίατρό σου, γιατί δεν είναι όλα κατάλληλα για παιδιά.


Μεγαλώνεις γλυκιά πολυαγαπημένη μου μπαλαρίνα!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπέρα!

Δεν ξέρω αν θυμάστε αλλά πριν από λίγο καιρό είχα ένα θέμα με ένα πωλητή που ενώ αγόρασα κάποια πράγματα μου είπε ότι έκανε λάθος στην τιμή ένας νέος υπάλληλος κτλ.... και ήθελε να μου επιστρέψει τα λεφτά και να μου ακυρώσει την παραγγελία ή να του πληρώσω τη διαφορά. Τελικά μετά από αρκετά μηνύματα είπε ότι θα μου τα στείλει......ΠΟΤΕ δεν έφτασαν. Άνοιξα case και του ζήτησα να μου τα στείλει ξανά, είπε ότι το έκανε, αλλά πάλι τίποτα.......και για να μην πολυλογώ λίγο πριν τελειώσει η προθεσμία για να κλείσει αυτόματα το case, και αφού του έστειλα μήνυμα λέγοντας ότι θα κάνω escalate, μου κάνει ένα refund και τέλος!!!

Έφτασα στο συμπέρασμα τελικά ότι όταν δεν θέλει ο πωλητής να σου στείλει τα πράγματα μπορεί να το κάνει και εσύ να μείνεις με την όρεξη. Τα λεφτά μου τα πήρα πίσω οπότε σύμφωνα με το ebay όλα ΟΚ. Φυσικά και το feedback δεν θα είναι σε καμία περίπτωση θετικό αλλά τι να βάλω ουδέτερο ή αρνητικό;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

Δεν ξέρω αν θυμάστε αλλά πριν από λίγο καιρό είχα ένα θέμα με ένα πωλητή που ενώ αγόρασα κάποια πράγματα μου είπε ότι έκανε λάθος στην τιμή ένας νέος υπάλληλος κτλ.... και ήθελε να μου επιστρέψει τα λεφτά και να μου ακυρώσει την παραγγελία ή να του πληρώσω τη διαφορά. Τελικά μετά από αρκετά μηνύματα είπε ότι θα μου τα στείλει......ΠΟΤΕ δεν έφτασαν. Άνοιξα case και του ζήτησα να μου τα στείλει ξανά, είπε ότι το έκανε, αλλά πάλι τίποτα.......και για να μην πολυλογώ λίγο πριν τελειώσει η προθεσμία για να κλείσει αυτόματα το case, και αφού του έστειλα μήνυμα λέγοντας ότι θα κάνω escalate, μου κάνει ένα refund και τέλος!!!

Έφτασα στο συμπέρασμα τελικά ότι όταν δεν θέλει ο πωλητής να σου στείλει τα πράγματα μπορεί να το κάνει και εσύ να μείνεις με την όρεξη. Τα λεφτά μου τα πήρα πίσω οπότε σύμφωνα με το ebay όλα ΟΚ. Φυσικά και το feedback δεν θα είναι σε καμία περίπτωση θετικό αλλά τι να βάλω ουδέτερο ή αρνητικό;

Αρνητικό!!

Κ για το δούλεμα που σου έριξε, κ για την απροθυμία του να σε αποζημιώσει άμεσα!


GEXxp3.png

Αν ήσουν άνεμος, εγώ σε κράτησα!!

Link to comment
Share on other sites

Δίνω στην κόρη μου προβιοτικά μόνο όταν παίρνει αντιβίωση, γιατί την πειράζει πολύ και κάποιες φορές χρειάστηκε να τη διακόψουμε λόγω της έντονης διάρροιας που προκαλούσε.

Γενικά όμως, επειδή υπάρχουν πάρα πολλά είδη προβιοτικών, καλό είναι να ρωτήσεις σχετικά τον παιδίατρό σου, γιατί δεν είναι όλα κατάλληλα για παιδιά.

Έχω κοιτάξει για παιδικά στο iherb. Είμαι στο ψάξιμο. Ο παιδίατρος μας δεν το έχει - με φυτικά και τέτοια. Φοβάμαι βέβαια να δώσω, γι΄αυτό μάλλον θα το αφήσω!

Καλημέρα κορίτσια βοηθηστε λιγο με το παγουρι ? Τι παγουράκι να πάρω στο σχολειο?

Πήρα στην κόρη μου ένα παιδικό sigg που φωσφωρίζει κιόλας την νύχτα και έχει ξετρελαθεί! Αυτό που προέχει νομίζω είναι το υλικό του να είναι bpa Free και φυσικά να βολεύει και το παιδί!


FuWlp3.png 2ebBp3.png

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

Δεν ξέρω αν θυμάστε αλλά πριν από λίγο καιρό είχα ένα θέμα με ένα πωλητή που ενώ αγόρασα κάποια πράγματα μου είπε ότι έκανε λάθος στην τιμή ένας νέος υπάλληλος κτλ.... και ήθελε να μου επιστρέψει τα λεφτά και να μου ακυρώσει την παραγγελία ή να του πληρώσω τη διαφορά. Τελικά μετά από αρκετά μηνύματα είπε ότι θα μου τα στείλει......ΠΟΤΕ δεν έφτασαν. Άνοιξα case και του ζήτησα να μου τα στείλει ξανά, είπε ότι το έκανε, αλλά πάλι τίποτα.......και για να μην πολυλογώ λίγο πριν τελειώσει η προθεσμία για να κλείσει αυτόματα το case, και αφού του έστειλα μήνυμα λέγοντας ότι θα κάνω escalate, μου κάνει ένα refund και τέλος!!!

Έφτασα στο συμπέρασμα τελικά ότι όταν δεν θέλει ο πωλητής να σου στείλει τα πράγματα μπορεί να το κάνει και εσύ να μείνεις με την όρεξη. Τα λεφτά μου τα πήρα πίσω οπότε σύμφωνα με το ebay όλα ΟΚ. Φυσικά και το feedback δεν θα είναι σε καμία περίπτωση θετικό αλλά τι να βάλω ουδέτερο ή αρνητικό;

αρνητικό βέβαια! θα έχει περάσει κανένα τρίμηνο από τότε κ σε δουλεύει κανονικά!


eNortjKzUjI0Nza2tFSyBlwwFawC3Q,,57.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


μη το γεμίζεις μέχρι πάνω με νερό. Δε το χρειαζεται όλο! κι εμένα μεγάλο μου φαινόταν αλλά τελικά είναι θέμα συνήθειας!

πέρσι του είχα πάρει αυτό αλλά ήταν τόσο σφιχτό που δε μπορούσε να το ανοίξει μόνος του!

Ευχαριστώ πολύ γλυκουλα!!!

Link to comment
Share on other sites

Anastasia απορώ και που ρωτάς!!! Άμα ο άνθρωπος είναι καλοπροαίρετος όμως δεν του βαστάει η καρδιά να πει κακό λόγο για κανέναν ρε παιδί μου!

Αρνητικό και δαγκωτό!

Όταν κάνουν νερά εγώ πλέον δεν περιμένω! Στέλνω μνμ ότι θα ανοίξω case (με το σχετικό για την περίπτωση κανονισμό του ebay αυτοκόλλητο!)

Αν δε δω φως κάνω escalate ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ και δεν παραγγέλνω από κινέζους πράγματα που τα βιάζομαι! (όχι ότι οι άλλοι είναι όλοι αγγελούδια αλλά καταλαβαίνετε!) Τώρα σκέφτομαι να αρχίσω να παραγγέλνω χριστουγεννιάτικα μικροδωράκια κλπ! Οπότε και να 'χαθούν στο δρόμο" θα πάρω πίσω τα λεφτά μου εγκαίρως για να αγοράσω κάτι άλλο στην ώρα μου!


rXAJp3.png
Link to comment
Share on other sites

Παράγγειλα μεταχειρισμένα βιβλία από το http://www.awesomebooks.com/. Με εγγραφή στο newsletters τους παρέχουν 20% στην πρώτη παραγγελία και τα μεταφορικά είναι 2.99 λίρες ανεξάρτητα με το ύψος της παραγγελίας.

Δεν είχαν όμως τελικά ένα από τα βιβλία που ζήτησα, ενώ ήδη είχα πληρώσει με paypal. Μου έστειλαν μήνυμα ότι μου επέστρεψαν το ποσό, αλλά δεν φαίνεται τίποτα. Θα φανεί στο paypal ή στην πιστωτική ξέρετε; Και μετά από πόσο καιρό; Ή έπρεπε να φαίνεται ήδη και να τους γράψω σχετικά;

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...