Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • πρίν από 34 λεπτά , η ζωή είναι όμορφη είπε:

      Ξανά ήρθε σήμερα η καφέ μας 😅 αυτό το παιδί θα μασ βγάλει την πίστη είμαι σίγουρος 😅😅 η γιατρός λέει ότι είναι λογικό κάποιο θα απορροφηθεί μέσα στην μήτρα και κάποιο θα βγει αφού μασ βγει πρώτα η πίστη και 2,3 αυτοάνοσα 😅😅 

      Μην αγχώνεσαι. Εγω μέχρι και την 8η βδομάδα είχα σχεδον κάθε μέρα καφέ αλλά είναι όλα καλά μέχρι τώρα, δόξα τω Θεω. Είναι λογικό μου έλεγε ο γιατρός λόγω της πίεσης που ασκείται στη μήτρα. 

ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΚΑΡΟΤΣΙΟΥ PEG PEREGO VENEZIA 2006 Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ PEG PEREGO ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


Recommended Posts

Καλημέρα! Χρειάζομαι εξαρτήματα για PEG PEREGO VENEZIA - ποδόσακο, κουκούλα, όλα τέλος πάντων που μετατρέπουν αυτό το καρότσι σε ξαπλωτό για 0-6 μηνών + αυτή την μπροστινή μπάρα σε σχήμα ημικυκλίου που δεν ξέρω πως λέγεται :oops:

Αν έχουν κάποιοι γονείς χαλασμένο καρότσι που να τα έχει όλα αυτά, τους το αγοράζω για ανταλλακτικά, διότι το δικό μου είναι ακόμα σε καλή κατάσταση και δεν θέλω να πάει χαμένο.

Αν υπάρχουν προτάσεις για μεταχειρισμένο καρότσι της ίδιας εταιρείας, άλλο μοντέλο αλλά και πάλι κατάλληλο για νεογνά, με όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα, να το συζητήσουμε κι αυτό. Το τηλέφωνό μου στα πμ. Μένω δυτικά.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

...μας εκλεψαν το καροτσι και εχουμε την διαφανη πλαστηκη κουκουλα και τον ποδοσακο...μενουμε Αθηνα ...και δεν ξερω το μοντελο μονο οτι αγωραστηκε πριν 2 χρονια και ειναι ροζ με καφε...αν σε ενδιαφερουν στηλε μου πμ για να το δω<εχω το μωρο αρρωστουλι>

Link to comment
Share on other sites

http://imageshack.us/photo/my-images/109/65263902.jpg/

Εγκρίθηκε για παιδιά από τη γέννησή τους.