Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • πρίν από 28 λεπτά , Lila ki είπε:

      Δεν έχω ιδέα θεωρώ είναι από τα φάρμακα πως και οι συναισθηματικές μεταπτώσεις ίσως είναι από αυτό … εσυ έκανες άλλο τεστ ;

      Όλα να πάνε καλα !!!! Να είστε έτοιμοι για την εξωσωματική !

      Δεν έκανα άλλο,την Παρασκευή έχω τη χοριακη,οπότε ο,τι είναι να γίνει,θα γίνει.Κραταω μικρό καλάθι,φοβάμαι το αποτέλεσμα της εξέτασης..

Άσχετη με βάφτιση


Emi-ly

Recommended Posts

Κορίτσια μόλις γράφτηκα στο forum, αν και το παρακολουθώ χρόνια. Πάντα υπάρχουν οι κατάλληλες συμβουλές. Βοηθήστε με και εμένα αν μπορείτε. Βαφτίζω τον μικρό μου σε ένα μήνα και είμαι εντελώς άσχετη με την όλη διαδικασία. Πείτε μου τι πρέπει να προσέξω εκείνη την ώρα, τι μπορώ να κάνω για να είναι ήρεμος ο μικρός (13 μηνών ). Όλες οι προτάσεις καλοδεχούμενες!

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

4 ώρες πρίν, Emi-ly είπε:

Κορίτσια μόλις γράφτηκα στο forum, αν και το παρακολουθώ χρόνια. Πάντα υπάρχουν οι κατάλληλες συμβουλές. Βοηθήστε με και εμένα αν μπορείτε. Βαφτίζω τον μικρό μου σε ένα μήνα και είμαι εντελώς άσχετη με την όλη διαδικασία. Πείτε μου τι πρέπει να προσέξω εκείνη την ώρα, τι μπορώ να κάνω για να είναι ήρεμος ο μικρός (13 μηνών ). Όλες οι προτάσεις καλοδεχούμενες!

Να σου ζήσει το μωράκι!μπορείς να τον πας μια βόλτα σε εκκλησία ώστε να δει παπά από κοντά για να εξοικειωθεί με την εικόνα.τα περισσότερα παιδιά τρομάζουν λίγο με τους παπαδες.οπωσδηποτε να τον ταισεις πριν πάτε στην εκκλησία για να είναι φαγωμενος.κριμα είναι να κλαίει επειδή πεινάει κι εσύ να πρέπει να πας σε μια γωνιά να ταισεις.με το καλό η βάφτιση!

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, Emi-ly είπε: