Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

επιτροπή εξωσωματικης


Dim08

Recommended Posts

καλησπέρα ! θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την επιτροπή εξωσωματικής αν υπάρχουν κάπου συγκεντρωμένα τα απαραίτητα δικαιολογητικά , καθώς και το ποσό που καλύπτει και το ποσοστό κάλυψης των φαρμάκων. Γενικά αν μπορούσατε να μου δώσετε και μια εικόνα του συνολικού κόστους της διαδικασίας της εξωσωματικής. 

Ευχαριστώ πολύ!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 2 λεπτά , Dim08 είπε:

καλησπέρα ! θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την επιτροπή εξωσωματικής αν υπάρχουν κάπου συγκεντρωμένα τα απαραίτητα δικαιολογητικά , καθώς και το ποσό που καλύπτει και το ποσοστό κάλυψης των φαρμάκων. Γενικά αν μπορούσατε να μου δώσετε και μια εικόνα του συνολικού κόστους της διαδικασίας της εξωσωματικής. 

Ευχαριστώ πολύ!!

Τα χαρτιά στα λένε απτό κέντρο που θα κανείς εξωσωματικής Κ σε κατευθύνουν . Τα φάρμακα άμα περάσεις επιτροπή είναι δωρεάν . Το συνολικό κόστος της εξωσωματικής κυμαινετε ανάλογα κατά περίπτωση Κ γιατρό από 2500 με 3000 το περισσότερο . 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 1 λεπτό , linaa είπε:

Τα χαρτιά στα λένε απτό κέντρο που θα κανείς εξωσωματικής Κ σε κατευθύνουν . Τα φάρμακα άμα περάσεις επιτροπή είναι δωρεάν . Το συνολικό κόστος της εξωσωματικής κυμαινετε ανάλογα κατά περίπτωση Κ γιατρό από 2500 με 3000 το περισσότερο . 

μήπως γνωρίζετε και το κόστος των φαρμάκων ;

και ισχύει οτι σου δίνουν 1000 ευρώ για την πρώτη προσπάθεια ;

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 5 λεπτά , Dim08 είπε:

μήπως γνωρίζετε και το κόστος των φαρμάκων ;

και ισχύει οτι σου δίνουν 1000 ευρώ για την πρώτη προσπάθεια ;

Τα φάρμακα με την επιτροπή είναι δωρεάν . Υπάρχει ένα επιδομα εξωσωματικής ναι μπορείς να καλέσεις στον ΕΟΠΥΥ για να σου πουν πληροφορίες Κ δικαιολογητικά 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Dim08 said:

μήπως γνωρίζετε και το κόστος των φαρμάκων ;

και ισχύει οτι σου δίνουν 1000 ευρώ για την πρώτη προσπάθεια ;

Το κόστος των φαρμάκων  που δίνει ο ΕΟΠΥΥ (πχ puregon) είναι γύρω στα 1000 ευρώ. Δεν σου τα δίνουν στο χέρι τα λεφτά. Πας και παίρνεις τα φάρμακα από φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ. Δικαιούσαι φάρμακα για τέσσερις προσπάθειες, αν και εφόσον πάρεις εγκριση απο την επιτροπή 

Από εκεί και πέρα, υπάρχει μια αποζημίωση 360 ευρώ περίπου για κάθε ολοκληρωμένο κύκλο εξωσωματικής (ωοληψια και ετ)

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 2 εβδομάδες μετά...

Κορίτσια καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλες μας για τις προσπάθειες που κάνουμε!!!

Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποια έχει περάσει πρόσφατα επιτροπή στο Αιγάλεω, επειδή είναι η πρώτη μου φορά, τι γίνεται με τα σπερμοδιαγράμματα! Η κυρία που μίλησα στο τηλέφωνο μου είπε ότι το σπερμοδιαγραμμα που κάναμε στο Ρέα δεν θα το λάβουν υπόψιν καθώς θέλουν μόνο από συμβεβλημένα εργαστήρια ή δημόσιους φορείς και όχι από κέντρα γονιμότητας! Όταν της είπα ότι ούτως ή άλλως το θέμα υπογονιμότητας δεν είναι του συζύγου μου αλλά δικό μου και πάλι μου είπε ότι δεν έχει σημασία και ότι θα με κόψουν!

Το ζήτημα είναι ότι τα εργαστήρια που είναι στην περιοχή μας και στην ευρύτερη περιοχή δεν έχουν ένα δωματιάκι για να γίνει η λήψη εκεί, και επίσης δεν τα πολυεμπιστεύομαι και στο αποτέλεσμα. Άλλος μου λέει πρέπει να τα φέρετε σε 20 λεπτά και άλλος μου λέει σε 50 λεπτά! 

Έχουμε κλείσει ραντεβού στον Λυμπερόπουλο την Πέμπτη! Θα το δεχτούν το σπερμοδιάγραμμα ή ξανά μανά φτου και από την αρχή??

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Lorelei είπε:

Κορίτσια καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλες μας για τις προσπάθειες που κάνουμε!!!

Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποια έχει περάσει πρόσφατα επιτροπή στο Αιγάλεω, επειδή είναι η πρώτη μου φορά, τι γίνεται με τα σπερμοδιαγράμματα! Η κυρία που μίλησα στο τηλέφωνο μου είπε ότι το σπερμοδιαγραμμα που κάναμε στο Ρέα δεν θα το λάβουν υπόψιν καθώς θέλουν μόνο από συμβεβλημένα εργαστήρια ή δημόσιους φορείς και όχι από κέντρα γονιμότητας! Όταν της είπα ότι ούτως ή άλλως το θέμα υπογονιμότητας δεν είναι του συζύγου μου αλλά δικό μου και πάλι μου είπε ότι δεν έχει σημασία και ότι θα με κόψουν!

Το ζήτημα είναι ότι τα εργαστήρια που είναι στην περιοχή μας και στην ευρύτερη περιοχή δεν έχουν ένα δωματιάκι για να γίνει η λήψη εκεί, και επίσης δεν τα πολυεμπιστεύομαι και στο αποτέλεσμα. Άλλος μου λέει πρέπει να τα φέρετε σε 20 λεπτά και άλλος μου λέει σε 50 λεπτά! 

Έχουμε κλείσει ραντεβού στον Λυμπερόπουλο την Πέμπτη! Θα το δεχτούν το σπερμοδιάγραμμα ή ξανά μανά φτου και από την αρχή??

Κορίτσι μου πρέπει να μιλήσεις με τον Λυμπερόπουλο αν είναι συμβεβλημένος με τον ΕΟΠΥΥ. Δεν είναι μόνο στο Αιγάλεω η επιτροπή είναι παντού . Αλλιώς δεν θα στο δεχτούν . 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 33 λεπτά , linaa είπε:

Κορίτσι μου πρέπει να μιλήσεις με τον Λυμπερόπουλο αν είναι συμβεβλημένος με τον ΕΟΠΥΥ. Δεν είναι μόνο στο Αιγάλεω η επιτροπή είναι παντού . Αλλιώς δεν θα στο δεχτούν . 

Καλησπέρα κορίτσι μου. Από το Λυμπερόπουλο μου είπαν ότι είναι συμβεβλημένοι, αλλά και εγώ αν ήθελα πελατεία έτσι θα έλεγα! Για αυτό ρωτάω εδώ μήπως κάποια που πέρασε επιτροπή, πέρασε με τα σπερμοδιαγράμματα του Λυμπερόπουλου και του Ρέα! 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 22 λεπτά , Lorelei είπε:

Καλησπέρα κορίτσι μου. Από το Λυμπερόπουλο μου είπαν ότι είναι συμβεβλημένοι, αλλά και εγώ αν ήθελα πελατεία έτσι θα έλεγα! Για αυτό ρωτάω εδώ μήπως κάποια που πέρασε επιτροπή, πέρασε με τα σπερμοδιαγράμματα του Λυμπερόπουλου και του Ρέα! 

Όχι μην ανχωνεσε άμα σου είπαν ότι είναι συμβεβλημενοι δεν λένε ψέματα καθενμερα εξυπηρετούν κόσμο δεν μπορούν να πουν ψέματα για κάτι τέτοιο . 

Γενικα αφού πας για εξωσωματική συννενόησου με το κέντρο εξωσωματικής να τσεκαρει τα χαρτιά σου πριν τα δώσεις . Γενικά εγώ δεν έχω ακούσει άνθρωπο να έχει κοπεί στην επιτροπή εκτός από ακραίες περιπτώσεις . Τα κέντρα εξωσωματικής σε κατευθύνουν έτσι ώστε να μην αποτύχεις σε αυτό το κομματι 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 35 λεπτά , linaa είπε:

Όχι μην ανχωνεσε άμα σου είπαν ότι είναι συμβεβλημενοι δεν λένε ψέματα καθενμερα εξυπηρετούν κόσμο δεν μπορούν να πουν ψέματα για κάτι τέτοιο . 

Γενικα αφού πας για εξωσωματική συννενόησου με το κέντρο εξωσωματικής να τσεκαρει τα χαρτιά σου πριν τα δώσεις . Γενικά εγώ δεν έχω ακούσει άνθρωπο να έχει κοπεί στην επιτροπή εκτός από ακραίες περιπτώσεις . Τα κέντρα εξωσωματικής σε κατευθύνουν έτσι ώστε να μην αποτύχεις σε αυτό το κομματι 

Και εγώ έτσι πιστεύω! Θα πάμε έτσι και ότι γίνει! Ήδη έχουμε χάσει πολύτιμο χρόνο λόγω του ότι ο προηγούμενος γιατρός μου δεν μου είπε να κάνω σαλπιγγογραφια! 2 χρόνια άδικων προσπαθειών! 

Σε ευχαριστώ πολύ!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • 1 month later...

 Καλημερα σε ολες!

SOS SOS SOS!

Ξέρετε ποια ειναι η επιτρεπτή τιμή της fsh για να μη σε κόψει η επιτροπη Εξωσωματικης του ΕΟΠΠΥ;;;Μαζεύω τα χαρτιά για να περάσω επιτροπή σε 15 μερες και εχω αγχωθεί γιατί άκουσα κάτι για fsh>15.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, Stefi87 είπε:

 Καλημερα σε ολες!

SOS SOS SOS!

Ξέρετε ποια ειναι η επιτρεπτή τιμή της fsh για να μη σε κόψει η επιτροπη Εξωσωματικης του ΕΟΠΠΥ;;;Μαζεύω τα χαρτιά για να περάσω επιτροπή σε 15 μερες και εχω αγχωθεί γιατί άκουσα κάτι για fsh>15.

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο και έχω περάσει επιτροπή 2 φορές! Επιτρεπτή τιμή..;!! 😝 Ότι δηλαδή για να μην σε κόψει η επιτροπή πρέπει να έχεις fsh πάνω από 15;!!😆 Δεν ισχύει κάτι τέτοιο κοριτσάκι μου.. ποιος σου το είπε; Μην αγχώνεσαι τσάμπα, μάζεψε τα χαρτιά σου εσύ και θα τα δουν οι μαίες του γιατρού σου πριν τα καταθέσεις και αν τυχόν κρίνουν σκόπιμο να "διορθώσετε" κάτι στα χαρτιά σου, θα στα φτιάξουν.. ξέρουν αυτές..

Δεν χρειάζεται τσάμπα άγχος.. κλείσε τα αυτιά σου στους γύρω.. και θα σε κατευθύνει ο γιατρός σου με όλα!


OiAXp2.pngbfhkp3.png

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...