Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Γέννησε η Βάλια μας!!!!!!!!!


Recommended Posts


Διαφημίσεις

Να σας ζήσει Βάλια μου!!!! Μπράβο σου μανούλα!!!

Πάντα γερός δυνατός και ευτυχισμένος!!!

Να τον δείτε και να τον καμαρώσετε όπως επιθυμείτε εσείς!!!

Περιμένουμε με ανυπομονησία να τον δούμε!!!!

7757_330x370.jpg


GaiGp3.png
Link to comment
Share on other sites

Βαλια

Να σας ζησει!!!

Τα καταφερες θηριο!!!

Σνιφ συγκινηθηκα!Περιμενω οπως και ολες οι αλλες νεα για τα περεταιρω...

Απιστευτο τον Ιουνιο μιλαγαμε και οι δυο αν θα πετυχουν οι θεραπειες μας και τωρα...

να σου ο πριγκηπας!

Φιλια πολλα και συγχαρητηρια!


YQNSp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

BAΛΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Ο ΑΓΟΡΑΡΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ!!!!ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΚΛΑΙΜΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕΣ ΤΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ!ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΚΛΟ ΣΟΥ!!! :-) :-)

baby-its-a-boy.gif


8yrVp3.png

https://www.facebook.com/MommysCake

special sweets for special events!

WAy0p2.png

Link to comment
Share on other sites

κούκλα μου να σου ζήσει ο μπέμπαρος....πραγματικά έχω ριξει πολύ κλάμα σήμερα αλλά χαλάλι.....πάντα ευχάριστα στη ζωή σας και να είναι γερός και καλότυχος ο μπεμπίνος σας.....:D:D:D


Grya.jpgGryap3.png
Link to comment
Share on other sites

Baby_boy_3_month_old.jpg

Bάλια, συγχαρητήρια για το αγοράκι σου! Να είναι πάντα γερό να το καμαρώνεις!!!

Τις καλύτερες ευχές μου και στους 3 σας!

Καλή λοχεία να έχεις!

Υγ. Πήραμε μεγάλη χαρά με τον πρώτο μπέμπη του καφέ μας!!!


jp0Lp3.png 1533345xcnw09g7xt.gifA0Yxp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Βάλια μου να σας ζήσει ο μπέμπης!!! Κάθε ευτυχία και στους τρεις σας!!!!!

Ταλαιπωρήθηκες λιγάκι ,αλλά σίγουρα άξιζε τον κόπο!!!

ότι καλύτερο για το νέο μέλος της οικογένειας!!!

(κλάψαμε λίγο παραπάνω σήμερα αλλά χαλάλι σας:tongue:)

its_a_boy_reflecting_teddy_bear.gif


5Kiep3.png

hAk2p3.png

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσάρα μου συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Να σας ζήσει...Το πιο όμορφο νέο σήμερα.....

Πάντα γερός,δυνατός και καλότυχος....


cIhqp3.png

9knMp3.png

"TO ΠΑΙΔΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ"

Ευτυχισμένος δεν είναι αυτός που έχει ό,τι θέλει,αλλά αυτός που θέλει ό,τι έχει!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...