Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Πρόταση γάμου: Πώς σας έκανε πρόταση γάμου;


CoffeeMaker

Recommended Posts

Με αφορμή το πολύ όμορφο θέμα που ανοίχτηκε στο  https://parents.org.gr/forum/topic/29156-pos-sas-ekane-protasi-gamoy/    παίρνουμε πρωτοβουλία να δημιουργήσουμε νέο θέμα εδώ!

Ευχαριστούμε!

Παράθεση

Κορίτσια είπα να ανοίξω ένα θέμα να χαρούμε λίγο γιατί διαβάζω πολλές δυσάρεστες καταστάσεις εδώ μέσα και στενοχωριέμαι. Σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το θέμα που σε όλες φέρνει όμορφες αναμνήσεις. Πως έγινε η πρόταση γάμου λοιπόν σε εσάς? Εμείς ήμασταν αρκετά χρόνια μαζί, είχαμε αποφασίσει ότι η σχέση μας δεν ήταν κάτι προσωρινό είχε μέλλον με κοινό παρανομαστή εμάς! Ανήμερα της ημέρας των γενεθλίων μου, είχαμε κανονίσει να βγούμε με παρέα ένα φιλικό ζευγάρι για να τους κεράσω, τελευταία στιγμή ο σύζυγος είπε ότι δεν θα έρθει με την δικαιολογία ότι κάτι έτυχε στην δουλειά, στενοχωρήθηκα πολύ. Βγήκα βέβαια με το φιλικό ζευγάρι για ποτό όπως είχαμε κανονίσει σε ένα μπαράκι που πηγαίναμε συχνά (αυτός που έχει το μαγαζί είναι φίλος μας). Την ώρα λοιπόν που πίνουμε το ποτό μας, ακούω τον dj να σταματά την μουσική και να λέει «νόμιζες ότι δεν θα έρθει? Σήμερα που έχεις τα γενέθλιά σου? Για κοίταξε λίγο πίσω σου!» περιττό να σας πω ότι είχε πλάκα γιατί όλοι γύρισαν πίσω τους να κοιτάξουν! Γυρίζω και τι να δω! Τον σύζυγο να έχει γονατίσει με ένα μικρό κουτάκι στα χέρια του και μου λέει το φοβερό: «θα με παντρευτείς?». Τι να σας πω, ακόμη και τώρα που το σκέφτομαι συγκινούμαι! Για πείτε βρε κορίτσια την δική σας εμπειρία, είναι όμορφο να μοιραζόμαστε ρομαντικές στιγμές και να ξεχνάμε λίγο τα προβλήματα μας!




 


Ακολουθήστε μας και στο Instagram!

follow_cafe.jpgfollow_insta.png

 💗LIFE, needs to be full of FUN. Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.💗

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...