Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 4 ώρες πρίν, Souri είπε:

      Καλημέρα κι από εμένα κορίτσια! 

      Έκανα ωοληψία τη προηγούμενη Πέμπτη,

      πήραμε 19 ωάρια κι έμειναν 6 βλαστοκύστες μεγέθους 4 οι πέντε που είναι και 5ης ημέρας και η μία είναι μέγεθος 3. Όλες καλές βαθμολογίες, ΑΑ - ΑΒ δεν έχουμε C κι αυτό αναπτέρωσε λίγο τις ελπίδες μου, αν και ξέρω ότι δεν έχει και τόσο σημασία.  

      Τα δείγματα τα έδωσαν τη Τετάρτη και τώρα είμαστε σε αυτή τη φάση της αναμονής... που φαίνεται αιώνες!! 

      Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα σε 30ημέρες από την ωοληψία.. Οπότε πάμε για 20-25 του μήνα αποτελέσματα.. Άντε να δούμε. 

      Πάντως κρατάω το σκορ μου σταθερό. Και τη προηγούμενη φορά 6 βλαστοκύστες στείλαμε. Είπαμε ότι αυτή είναι η τελευταία μας προσπάθεια, δεν μας παίρνει για άλλη.

      Και οικονομικά και ψυχικά αλλά και σωματικά. Τα έχω φτύσει με τις ορμόνες κι έχω και τα δύο εφηβάκια μου στο σπίτι με άλλο level απαίτησης εκεί.. Είναι και περίοδος τελικών εξετάσεων τώρα στο σχολείο και χορεύουμε σε ρυθμούς σάμπα-ρούμπα-ζεϊμπέκικο στο σπίτι, ο,τι να ναι!!  

      Εύχομαι καλά αποτελέσματα και καλή πορεία σε όλες μας :) 

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

Παλλίνδρομες κυήσεις


Recommended Posts


Διαφημίσεις

A!! Mπράβο τέλεια!! Όσες έχουμε χάσει παιδί, ενδείκνυται να μεταφερόμαστε σε θεματολογία τύπου "καφέ"! Τα συγχαρητήριά μου!! Πολύ το σκεφτήκατε...

Οπότε όποια κοπέλα γράψει κάτι στο "Παλίνδρομες κυήσεις" απλώς θα την αγνοήσουμε επιδεικτικά, επειδή προφανώς δεν είναι στο κλίμα αισιοδοξίας που με τόσο κόπο και ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα δημιουργήσαμε εμείς του "καφέ παλινδρομήσεις"

:confused::confused::confused:


GEXxp3.png

Αν ήσουν άνεμος, εγώ σε κράτησα!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

A!! Mπράβο τέλεια!! Όσες έχουμε χάσει παιδί, ενδείκνυται να μεταφερόμαστε σε θεματολογία τύπου "καφέ"! Τα συγχαρητήριά μου!! Πολύ το σκεφτήκατε...

Οπότε όποια κοπέλα γράψει κάτι στο "Παλίνδρομες κυήσεις" απλώς θα την αγνοήσουμε επιδεικτικά, επειδή προφανώς δεν είναι στο κλίμα αισιοδοξίας που με τόσο κόπο και ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα δημιουργήσαμε εμείς του "καφέ παλινδρομήσεις"

:confused::confused::confused:

ΑΧ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΠΟΣΟ ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΟ ΠΡΩΙ!Κ ΧΘΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕΙΝΑΜΕ!!!!

Link to comment
Share on other sites

A!! Mπράβο τέλεια!! Όσες έχουμε χάσει παιδί, ενδείκνυται να μεταφερόμαστε σε θεματολογία τύπου "καφέ"! Τα συγχαρητήριά μου!! Πολύ το σκεφτήκατε...

Οπότε όποια κοπέλα γράψει κάτι στο "Παλίνδρομες κυήσεις" απλώς θα την αγνοήσουμε επιδεικτικά, επειδή προφανώς δεν είναι στο κλίμα αισιοδοξίας που με τόσο κόπο και ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα δημιουργήσαμε εμείς του "καφέ παλινδρομήσεις"

:confused::confused::confused:

CLELIA εχεις δικιο δηλ αλλου μπορει να κλαιγομαστε αλλα οχι να γελαμε??

τεσπα ας ειμαστε εμεις καλα και να μην συμβει σε καμια αλλη αυτο που περασαμε εμεις και ολα τα αλλα ας τα αφησουμε πισω!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και απο μένα!!!!

Τράβηξα μια πίκρα το πρωί όταν το είδα κλειδωμένο το θέμα μας, αλλά ευτυχώς....μας μετέφεραν εδώ!!!!

Φαίνεται η αισιοδοξία δεν πάει με τις παλίνδρομες:rolleyes:

Μωρέ πάει και παραπάει!!!!

Το μόνο μου πρόβλημα με το συγκεκριμένο Forum είναι ότι δεν λειτουργεί το mailbox μου από τότε που πρωτοδημιουργήθηκε το φόρουμ.Δεν μπορώ ούτε να λάβω αλλά ούτε και να στείλω πμ....Το αντιμετωπίζει καμιά αυτό;Μου δείχνει ότι είναι γεμάτο το μέιλμποξ, πάω να διαγράψω αλλά μέσα δεν έχει μηνύματα...

Επεξεργάστηκαν by vasdeli

Είμαι πλέον μια πολύτεκνη μαμά!

I have been blessed with five angels!!!

qwlrp3.png

Link to comment
Share on other sites

αχ,κοριτσια,απο το πρωι δεν μπορω να μπω μεσα,ξεχασα τον κωδικο μου και τα εμπλεξα.αλλαξα e-mail,αλλαξα κωδικους,βγηκε η φωτο μου,ξαναγραφτηκα με αλλο e-mail.ουτε εγω ξερω πως μπηκα και αν θα μεινω.εαν με χασετε και ξερετε απο η/υ (γιατι εγω τα βασικα ξερω),βοηθηστε με να ξαναμπω.καλα ειμασταν στο παλιο,αει στο καλο μου βγηκαν τα ματια.ουτε e-mail δεν ηρθε για να ενεργοποιηθω αυτοματα.

εσεις καλα ειστε?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλημέρα κορίτσια!

Μας αλλάξαν θέση ε;;;;

Εκανα το πρωί τεστάκι και............................................................. αρνητικό!!!

Οπότε πάμε για τον άλλο μήνα πάλι!!!

Πως είστε εσείς;;;;

Βλέπει καμί χιόνι;;;; Εδώ στην Αθήνα δε βλέπω φωσ. Το καλό είναι τό δουλεύω Θρακομακεδόνες και μπορεί απο Δευτέρα να δω εκεί λίγο χιονάκι!!!!;)

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για τρελλή λιακάδα, κρύο μεν, αλλά ο ήλιος, ήλιος!

Αφού δουλεύεις Θρακομακεδόνες, σου εύχομαι να ρίξει τόσο χιόνι ώστε να αποκλειστείτε και να μην πηγαίνεις στην δουλειά για καμιά εβδομάδα!!

Σχετικά με το αρνητικό τεστάκι αυτό δεν μου λέει κάτι, πότε ακριβώς περιμένεις να αδιαθετήσεις? Αλλά και έγκυος να μην είσαι, σε μερικές μέρες θα μείνεις!!


GEXxp3.png

Αν ήσουν άνεμος, εγώ σε κράτησα!!

Link to comment
Share on other sites

κοριτσια καλημερα.μονο κρυοοο,εδω στην θεσ/νικη εχει παγωνια,ειδα και μερικα αυτ/τα με χιονι.κρυο,καιρος για δυο,λενε.

μαρθακι μου φαινεται οτι το εκανες πιο νωρις το τεστ.αν δεν σου ερθει την αλλη εβδομαδα ξανακανε.

Link to comment
Share on other sites

ειμαι κ γω στο κλαμπ το δικο σας με μια αυτοματη αποβολη τον αυγουστο κ μια παλινδρομη πριν κιγες μερες


PQcgp2.png

ΜΑΡΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

GU6Yp2.png

ΚΑΘΕ ΚΑΗΜΟΣ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΣΑΣ ΜΑΤΙΑ!!!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...