Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

ΔΙΝΩ ΣΤΟΛΗ ΕΛΣΑΣ-ΖΗΤΑΩ ΡΑΠΟΥΝΖΕΛ


Recommended Posts

Μολις αγορασα αυτη τη στολη που ειναι πολυ καλης ποιοτητας.

Ειναι 6-7 μεγεθος.

Η μικρη ομως αλλαξε γνωμη και ζηταει τωρα την ραπουνζελ! :evil:

Μηπως εχει καποια κοπελα μεγεθος 5 ή 6 ραπουνζελ να τις ανταλλαξουμε;

2014-frozen-princess-dresses-blue-elsa-dresses.jpg

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπερα, την πηρα 20 ευρω απο Αγγλια για να μου ερθει γρηγορα και επειδη ξερω τον συγκεκριμενο πωλητη.

Θα προτιμουσα να την ανταλλαξω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Και εμείς πήραμε την πριγκίπισσα Κειρα απο την barbie και η ποπ σταρ και τωρα θέλει την Ελσα. Υπαρχει περίπτωση να της αρέσει; Να σου στειλω φώτο; Ειναι με πολυ μακρύ φουστάνι σε ροζ φούξια. Την πήραμε 30 ευρω.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλυ καλημερα,

θα μπορουσα πιθανοτατα να την βρω φτηνοτερα.

Το αποφασισε ομως τελευταια στιγμη και η λυση ηταν να ερθει απο Αγγλια.

Επειδη δεν την πουλαω ομως δεν εχει σημασια και το ποσο την πηρα.

Αλλωστε...λεφτα υπαρχουν!!! :D

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

να διευκρινησω οτι δεν το εγραψα με κακο τροπο, απλα ετυχε να κοιταω προχθες και εγω την ιδια στολη στο νετ.Μακαρι να βρεις αυτο που θες γιατι με τα πιτσιρικια δυσκολα τα πραγματα...εγω παλι λεω να αγοραζουμε σιγα σιγα καμια κονσερβα, κανα αλευρι κτλ γιατι περιεργα τα πραγματα :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστευω να εχεις καμια συγγένεια με την Βουλτεψη;;;!!!! :tongue:

Το καταλαβα οτι το εγραψες καλοπροαιρετα αλλα ας οψεται που βιαζομασταν!

Καλημερα :D

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...