Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

Καφέ Εξωσωματικής 2026 !


Recommended Posts

19 ώρες πρίν, kate82 είπε:

Καλησπέρα κορίτσια μου @pepi88 πώς είσαι ??? Εγώ κορίτσια μου πήρα την απόφαση να χαλαρώσω όλο το καλοκαίρι και να περάσω καλά ,και ότι γίνει ξέρω ηλικιακά δεν με περνει αλλά θέλω να περάσω καλά και να γεμίσω μπαταρίες!!!! 

Αφού αυτό νιώθεις αυτό να κάνεις !!!Το βασικότερο είναι η ψυχολογία!!Και εγώ αποφάσισα αν δεν πάει καλά αυτός ο κύκλος να αρχίσω από Σεπτέμβρη πάλι ..

Εγώ καλά είμαι όσο μπορώ τουλάχιστον από τις ορμόνες !Την Δευτέρα θα προχωρήσουμε σε ωοληψια έκανα σήμερα υπέρηχο ωρίμασαν αρκετά ωοθηλακια και τελικα  αντί για ovitrelle θα κάνω arvecap …μου έδωσαν και λίγο κορτιζόνη για να αποφύγουμε υπερδιέγερση…

15 ώρες πρίν, Ioanna kon είπε:

Καλησπέρα κορίτσια!

θα ήθελα νας πω με λίγα λόγια τν δική μου ιστορία! 
έχω αφαιρέσει  τς σάλπιγγες.εχω κάνει 4 εξωσωματικές χωρίς επιτυχία (δυστυχώς) 

και τώρα σκέφτομαι να πάω σε άλλο γιατρό θα ήθελα γνώμες για τον κυριο Σφ@κι@nουδη;!

Γεια σου !Δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά από τα λίγα που έχω ακούσει για τον συγκεκριμένο διχάζονται  οι γνώμες αρκετά!


aDqFp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 298
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

On 16/5/2026 at 3:33 ΜΜ, Pepi88 είπε:

Αφού αυτό νιώθεις αυτό να κάνεις !!!Το βασικότερο είναι η ψυχολογία!!Και εγώ αποφάσισα αν δεν πάει καλά αυτός ο κύκλος να αρχίσω από Σεπτέμβρη πάλι ..

Εγώ καλά είμαι όσο μπορώ τουλάχιστον από τις ορμόνες !Την Δευτέρα θα προχωρήσουμε σε ωοληψια έκανα σήμερα υπέρηχο ωρίμασαν αρκετά ωοθηλακια και τελικα  αντί για ovitrelle θα κάνω arvecap …μου έδωσαν και λίγο κορτιζόνη για να αποφύγουμε υπερδιέγερση…

Γεια σου !Δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά από τα λίγα που έχω ακούσει για τον συγκεκριμένο διχάζονται  οι γνώμες αρκετά!

@pepi88 τέλεια νέα εύχομαι να πάνε όλα καλά ,μην αγχώνεσαι τόσο πολύ δεν θα πάθεις κάτι ,έχεις αρκετά ωαριακια για αυτό σου το γύρισαν σε αβερκαπ όπως είπες να μην κάνεις υπερδιέγερση... Περιμένουμε νέα σου !!! 

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πρίν, kate82 είπε:

@pepi88 τέλεια νέα εύχομαι να πάνε όλα καλά ,μην αγχώνεσαι τόσο πολύ δεν θα πάθεις κάτι ,έχεις αρκετά ωαριακια για αυτό σου το γύρισαν σε αβερκαπ όπως είπες να μην κάνεις υπερδιέγερση... Περιμένουμε νέα σου !!! 

Τελείωσα γύρισα σπίτι …Πήραμε 24 ωάρια οπότε από αύριο περιμένουμε το ξεκαθάρισμα σταδιακά !σπίτι χαλαρά λίγες μέρες με αντιβίωση και κορτιζόνη και υπομονή !


aDqFp2.png

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 31 λεπτά , Pepi88 είπε:

Τελείωσα γύρισα σπίτι …Πήραμε 24 ωάρια οπότε από αύριο περιμένουμε το ξεκαθάρισμα σταδιακά !σπίτι χαλαρά λίγες μέρες με αντιβίωση και κορτιζόνη και υπομονή !

Άντε γλυκιά μου υπομονή τωρα για τα αποτελέσματα!!! Καλή ξεκούραση 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπέρα κορίτσια, 

@Pepi88 τέλεια νέα! Πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο! με το καλό τα εμβρυάκια, γράψε μας νέα :) 

@Kate82 ήθελα κι εγώ να κάνω το ίδιο, να κάνω προσπάθεια μετά το καλοκαίρι. Σε κατλαβαίνω απόλυτα!! Κι εμένα δε με παίρνει όμως. Θα πάω τώρα για διέγερση κι αν προκύψει γερό εμβρυάκι θα το σκεφτώ κι εγώ από Σεπτέμβριο. Έχω ανάγκη να χαλαρώσω καλοκαίρι, και περιμένω τις διακοπές του Αυγουστου αμάν και πως!! Ήταν ζόρικη χρονιά :( 

Εγώ αδιαθέτησα 3 μέρες νωρίτερα, στις 25 μέρες.. αρχίζουν και μικραίνουν οι κύκλοι μου! Μπορεί να φταίνε και οι ορμόνες του τελευταίου έτους που έχω κάνει 2 διεγέρσεις (πάω για τρίτη) και 2 εμβρυομεταφορές και ίσως δεν έχει στρώσει. Τι να πω! Πάω αύριο για υπέρηχο να πάρω το πράσινο φως να ξεκινήσω Meri*fert. Αν όλα πάνε όπως τη προηγούμενη φορά την άλλη Παρασκευή πάμε για ωοληψία. 

Κορίτσια ακόμα ψάχνω Meri**fert, μου λείπουν 900 μονάδες, ένα κουτί. Αν κάποια κοπέλα έχει και δε τις χρειάζεται θα της είμαι ευγνώμων!! 

On 16/5/2026 at 12:21 ΠΜ, Ioanna kon είπε:

Καλησπέρα κορίτσια!

θα ήθελα νας πω με λίγα λόγια τν δική μου ιστορία! 
έχω αφαιρέσει  τς σάλπιγγες.εχω κάνει 4 εξωσωματικές χωρίς επιτυχία (δυστυχώς) 

και τώρα σκέφτομαι να πάω σε άλλο γιατρό θα ήθελα γνώμες για τον κυριο Σφ@κι@nουδη;!

Καλησπέρα, 

Κι εγώ έχω κάνει σαλπιγγεκτομή πριν αρκετά χρόνια. Έκανα εξωσωματική, γέννησα τα δίδυμα μου και τώρα πάω για το τρίτο. Σου εύχομαι η επόμενη να είναι και η τυχερή σου κορίτσι! 

Δεν έχω προσωπική άποψη για τον Σφακ. αλλά δύο φίλες μου που κάνουν σε αυτόν προσπάθεια είναι πολύ ευχαριστημένες. 

Τώρα να σου πω είναι και λίγο πως θα σου κάτσει πιστεύω.

Εγώ όταν αποφάσισα να αλλάξω ιατρό, έκλεισα με 2. Πήγα στον πρώτο και τελικά με κέρδισε αμέσως. Δε χρειάστηκε να πάω στον 2ο.  

 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, Souri είπε:

Καλησπέρα κορίτσια, 

@Pepi88 τέλεια νέα! Πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο! με το καλό τα εμβρυάκια, γράψε μας νέα :) 

@Kate82 ήθελα κι εγώ να κάνω το ίδιο, να κάνω προσπάθεια μετά το καλοκαίρι. Σε κατλαβαίνω απόλυτα!! Κι εμένα δε με παίρνει όμως. Θα πάω τώρα για διέγερση κι αν προκύψει γερό εμβρυάκι θα το σκεφτώ κι εγώ από Σεπτέμβριο. Έχω ανάγκη να χαλαρώσω καλοκαίρι, και περιμένω τις διακοπές του Αυγουστου αμάν και πως!! Ήταν ζόρικη χρονιά :( 

Εγώ αδιαθέτησα 3 μέρες νωρίτερα, στις 25 μέρες.. αρχίζουν και μικραίνουν οι κύκλοι μου! Μπορεί να φταίνε και οι ορμόνες του τελευταίου έτους που έχω κάνει 2 διεγέρσεις (πάω για τρίτη) και 2 εμβρυομεταφορές και ίσως δεν έχει στρώσει. Τι να πω! Πάω αύριο για υπέρηχο να πάρω το πράσινο φως να ξεκινήσω Meri*fert. Αν όλα πάνε όπως τη προηγούμενη φορά την άλλη Παρασκευή πάμε για ωοληψία. 

Κορίτσια ακόμα ψάχνω Meri**fert, μου λείπουν 900 μονάδες, ένα κουτί. Αν κάποια κοπέλα έχει και δε τις χρειάζεται θα της είμαι ευγνώμων!! 

Καλησπέρα, 

Κι εγώ έχω κάνει σαλπιγγεκτομή πριν αρκετά χρόνια. Έκανα εξωσωματική, γέννησα τα δίδυμα μου και τώρα πάω για το τρίτο. Σου εύχομαι η επόμενη να είναι και η τυχερή σου κορίτσι! 

Δεν έχω προσωπική άποψη για τον Σφακ. αλλά δύο φίλες μου που κάνουν σε αυτόν προσπάθεια είναι πολύ ευχαριστημένες. 

Τώρα να σου πω είναι και λίγο πως θα σου κάτσει πιστεύω.

Εγώ όταν αποφάσισα να αλλάξω ιατρό, έκλεισα με 2. Πήγα στον πρώτο και τελικά με κέρδισε αμέσως. Δε χρειάστηκε να πάω στον 2ο.  

 

Σ ευχαριστώ για πολύ μακάρι όλες να έχουμε κάποια στιγμή γεμάτες τα αγγελίες μας!!! Εσύ ποιον γιατρό εχεις( αν θέλεις να μου πεις) από τα 4 προσπάθειες η μια ήταν βιοχημική 2 αποτυχία και άλλη 1 που ακούσαμε καρδούλα… αλλά ήταν για πολύ λίγο.. δυστυχώς 

On 16/5/2026 at 3:33 ΜΜ, Pepi88 είπε:

Αφού αυτό νιώθεις αυτό να κάνεις !!!Το βασικότερο είναι η ψυχολογία!!Και εγώ αποφάσισα αν δεν πάει καλά αυτός ο κύκλος να αρχίσω από Σεπτέμβρη πάλι ..

Εγώ καλά είμαι όσο μπορώ τουλάχιστον από τις ορμόνες !Την Δευτέρα θα προχωρήσουμε σε ωοληψια έκανα σήμερα υπέρηχο ωρίμασαν αρκετά ωοθηλακια και τελικα  αντί για ovitrelle θα κάνω arvecap …μου έδωσαν και λίγο κορτιζόνη για να αποφύγουμε υπερδιέγερση…

Γεια σου !Δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά από τα λίγα που έχω ακούσει για τον συγκεκριμένο διχάζονται  οι γνώμες αρκετά!

Μμ! Κατάλαβα δεν έχω καθόλου άποψη γι αυτό ρωτάω ούτε κάποια γνωστή μου που να έχει πάει! Και έχω κάποιες επιφυλάξεις!

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πρίν, Souri είπε:

Καλησπέρα κορίτσια, 

@Pepi88 τέλεια νέα! Πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο! με το καλό τα εμβρυάκια, γράψε μας νέα :) 

@Kate82 ήθελα κι εγώ να κάνω το ίδιο, να κάνω προσπάθεια μετά το καλοκαίρι. Σε κατλαβαίνω απόλυτα!! Κι εμένα δε με παίρνει όμως. Θα πάω τώρα για διέγερση κι αν προκύψει γερό εμβρυάκι θα το σκεφτώ κι εγώ από Σεπτέμβριο. Έχω ανάγκη να χαλαρώσω καλοκαίρι, και περιμένω τις διακοπές του Αυγουστου αμάν και πως!! Ήταν ζόρικη χρονιά :( 

Εγώ αδιαθέτησα 3 μέρες νωρίτερα, στις 25 μέρες.. αρχίζουν και μικραίνουν οι κύκλοι μου! Μπορεί να φταίνε και οι ορμόνες του τελευταίου έτους που έχω κάνει 2 διεγέρσεις (πάω για τρίτη) και 2 εμβρυομεταφορές και ίσως δεν έχει στρώσει. Τι να πω! Πάω αύριο για υπέρηχο να πάρω το πράσινο φως να ξεκινήσω Meri*fert. Αν όλα πάνε όπως τη προηγούμενη φορά την άλλη Παρασκευή πάμε για ωοληψία. 

Κορίτσια ακόμα ψάχνω Meri**fert, μου λείπουν 900 μονάδες, ένα κουτί. Αν κάποια κοπέλα έχει και δε τις χρειάζεται θα της είμαι ευγνώμων!! 

Καλησπέρα, 

Κι εγώ έχω κάνει σαλπιγγεκτομή πριν αρκετά χρόνια. Έκανα εξωσωματική, γέννησα τα δίδυμα μου και τώρα πάω για το τρίτο. Σου εύχομαι η επόμενη να είναι και η τυχερή σου κορίτσι! 

Δεν έχω προσωπική άποψη για τον Σφακ. αλλά δύο φίλες μου που κάνουν σε αυτόν προσπάθεια είναι πολύ ευχαριστημένες. 

Τώρα να σου πω είναι και λίγο πως θα σου κάτσει πιστεύω.

Εγώ όταν αποφάσισα να αλλάξω ιατρό, έκλεισα με 2. Πήγα στον πρώτο και τελικά με κέρδισε αμέσως. Δε χρειάστηκε να πάω στον 2ο.  

 

Ευχαριστώ πολύ !Με πήραν πριν λίγο 16 ώριμα γονιμοποιήθηκαν τα 14 με μικρογονιμοποιηση !καλα είμαστε για αρχή σκεφτόμαστε θετικά!Αλλα έχουμε μέλλον ακόμα καθώς έχουμε και προεμφυτευτικό μπροστά μας αν καταφέρουμε βλαστοκύστες !Πως πήγες με τον υπέρηχο ;

14 ώρες πρίν, Ioanna kon είπε:

Σ ευχαριστώ για πολύ μακάρι όλες να έχουμε κάποια στιγμή γεμάτες τα αγγελίες μας!!! Εσύ ποιον γιατρό εχεις( αν θέλεις να μου πεις) από τα 4 προσπάθειες η μια ήταν βιοχημική 2 αποτυχία και άλλη 1 που ακούσαμε καρδούλα… αλλά ήταν για πολύ λίγο.. δυστυχώς 

Μμ! Κατάλαβα δεν έχω καθόλου άποψη γι αυτό ρωτάω ούτε κάποια γνωστή μου που να έχει πάει! Και έχω κάποιες επιφυλάξεις!

Κοιτα σίγουρα η κάθε κοπέλα για τον κάθε γιατρό μπορεί να σου πει τα καλύτερα ή τα χειρότερα βάση της εμπειρίας της μην το ξεχνάς αυτό !Το θέμα είναι να κάνεις ραντεβού να δεις προσέγγιση και να ακούσεις και λίγο το ένστικτο σου!Φυσικα υπάρχουν αντικειμενικά κακοί και καλοι γιατροι  αλλά σε κάποιους οι διαφορές είναι στην λεπτομέρεια!Ευχομαι να αποφασίσεις τον καλύτερο για σένα !


aDqFp2.png

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

έχω καιρό να γράψω, είμαι ψυχολογικά χάλια… Τέταρτη αποτυχία IVF αλλά πάω για πέμπτη δυναμικά 💪

ο άντρας μου έχει διαγνωστεί με κιρσοκηλη και έκανε κ την επέμβαση, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν καλά και είχαμε υποτροπή με αποτέλεσμα να έχουμε χειρότερο σπερμα από ότι είχαμε πριν την επέμβαση….

Στην καινούρια προσπάθεια είπαμε να δοκιμάσουμε άλλο πρωτόκολλο στα φάρμακα και ο γιατρός πρότεινε στον άντρα μου βιοψία όρχεων (micro TESE). Οχι αυτό που μπαίνουν μέσα με βελόνα (εκείνο είναι όταν υπάρχει εμπόδιο κ δεν βγαίνει το σπερμα αλλά λόγω κιρσοκήλης ξέρουμε ότι έχουμε άλλο θέμα).

θέλει να το κάνει για μένα αλλά εγώ φοβάμαι πάρα πολύ.

εχει καμία σας εμπειρία με το θέμα;

ευχαριστώ 🙏🏼 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θέλω να μου πείτε έναν καλό γιατρό για microtese στη Θεσσαλονίκη. Έψαξα και βρήκα έναν Βακαλιδη κι έναν Γκριτσο. 

17 ώρες πρίν, Eri_22 είπε:

Καλησπέρα,

έχω καιρό να γράψω, είμαι ψυχολογικά χάλια… Τέταρτη αποτυχία IVF αλλά πάω για πέμπτη δυναμικά 💪

ο άντρας μου έχει διαγνωστεί με κιρσοκηλη και έκανε κ την επέμβαση, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν καλά και είχαμε υποτροπή με αποτέλεσμα να έχουμε χειρότερο σπερμα από ότι είχαμε πριν την επέμβαση….

Στην καινούρια προσπάθεια είπαμε να δοκιμάσουμε άλλο πρωτόκολλο στα φάρμακα και ο γιατρός πρότεινε στον άντρα μου βιοψία όρχεων (micro TESE). Οχι αυτό που μπαίνουν μέσα με βελόνα (εκείνο είναι όταν υπάρχει εμπόδιο κ δεν βγαίνει το σπερμα αλλά λόγω κιρσοκήλης ξέρουμε ότι έχουμε άλλο θέμα).

θέλει να το κάνει για μένα αλλά εγώ φοβάμαι πάρα πολύ.

εχει καμία σας εμπειρία με το θέμα;

ευχαριστώ 🙏🏼 

 

Εμένα εκαν λόγω μη αποφρακτικη αζωοσπερμιας και δεν βρήκαν κάτι. Αλλά εσάς μπορεί να είναι διαφορετική κατάσταση γιατί έχει σπέρμα. Θέλει να ξανακάνει microtese. Έχετε βρει γιατρό? Εγώ βρήκα έναν Βακαλιδη και Γκριτσο στη Θεσσαλονίκη, αλλά είναι ρίσκο και θελω να πάει καλά λόγω της προηγούμενης αποτυχημένης ανεύρεσης. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


On 19/5/2026 at 12:30 ΜΜ, Pepi88 είπε:

Ευχαριστώ πολύ !Με πήραν πριν λίγο 16 ώριμα γονιμοποιήθηκαν τα 14 με μικρογονιμοποιηση !καλα είμαστε για αρχή σκεφτόμαστε θετικά!Αλλα έχουμε μέλλον ακόμα καθώς έχουμε και προεμφυτευτικό μπροστά μας αν καταφέρουμε βλαστοκύστες !Πως πήγες με τον υπέρηχο ;

Κοιτα σίγουρα η κάθε κοπέλα για τον κάθε γιατρό μπορεί να σου πει τα καλύτερα ή τα χειρότερα βάση της εμπειρίας της μην το ξεχνάς αυτό !Το θέμα είναι να κάνεις ραντεβού να δεις προσέγγιση και να ακούσεις και λίγο το ένστικτο σου!Φυσικα υπάρχουν αντικειμενικά κακοί και καλοι γιατροι  αλλά σε κάποιους οι διαφορές είναι στην λεπτομέρεια!Ευχομαι να αποφασίσεις τον καλύτερο για σένα !

@souri σε καταλαβαίνω,εγώ έχω μια βλαστοκυστη που περιμένει 4ββ,ξέρω δεν παίζει ρόλο η βαθμολογία ,απλά ήθελα να ζήσω και λίγο γιατί ήταν δύσκολη χρονιά ,και ότι θέλει ας γίνει 

Link to comment
Share on other sites

On 19/5/2026 at 7:43 ΜΜ, Eri_22 είπε:

Καλησπέρα,

έχω καιρό να γράψω, είμαι ψυχολογικά χάλια… Τέταρτη αποτυχία IVF αλλά πάω για πέμπτη δυναμικά 💪

ο άντρας μου έχει διαγνωστεί με κιρσοκηλη και έκανε κ την επέμβαση, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν καλά και είχαμε υποτροπή με αποτέλεσμα να έχουμε χειρότερο σπερμα από ότι είχαμε πριν την επέμβαση….

Στην καινούρια προσπάθεια είπαμε να δοκιμάσουμε άλλο πρωτόκολλο στα φάρμακα και ο γιατρός πρότεινε στον άντρα μου βιοψία όρχεων (micro TESE). Οχι αυτό που μπαίνουν μέσα με βελόνα (εκείνο είναι όταν υπάρχει εμπόδιο κ δεν βγαίνει το σπερμα αλλά λόγω κιρσοκήλης ξέρουμε ότι έχουμε άλλο θέμα).

θέλει να το κάνει για μένα αλλά εγώ φοβάμαι πάρα πολύ.

εχει καμία σας εμπειρία με το θέμα;

ευχαριστώ 🙏🏼 

 

Καλησπερα σε τι βαθμο ειναι η κιρσοκηλη υπαρχει υγιες σπερμα;ειχε και ο συζυγος μου τετοιο θεμα

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πρίν, Ρεα93 είπε:

Καλησπέρα, θέλω να μου πείτε έναν καλό γιατρό για microtese στη Θεσσαλονίκη. Έψαξα και βρήκα έναν Βακαλιδη κι έναν Γκριτσο. 

Εμένα εκαν λόγω μη αποφρακτικη αζωοσπερμιας και δεν βρήκαν κάτι. Αλλά εσάς μπορεί να είναι διαφορετική κατάσταση γιατί έχει σπέρμα. Θέλει να ξανακάνει microtese. Έχετε βρει γιατρό? Εγώ βρήκα έναν Βακαλιδη και Γκριτσο στη Θεσσαλονίκη, αλλά είναι ρίσκο και θελω να πάει καλά λόγω της προηγούμενης αποτυχημένης ανεύρεσης. 

Καλημέρα,

δεν έχω κάποιον υπόψιν μου. Ο άντρας μου είχε κάνει την επέμβαση κυρσοκιλη στον Φιστα ο οποίος θεωρείται πολύ καλός, η επέμβαση καλά πήγε (σαν χειρουργείο δηλ όχι σαν αποτέλεσμα) αλλά είχαμε υποτροπή. 

7 ώρες πρίν, Jamie είπε:

Καλησπερα σε τι βαθμο ειναι η κιρσοκηλη υπαρχει υγιες σπερμα;ειχε και ο συζυγος μου τετοιο θεμα

Έκανε χειρουργείο αλλά τώρα έχουμε υποτροπή και το σπερμα του είναι χειρότερο από ότι πριν το χειρουργείο. Υπάρχει κάτι αλλά τίποτα αξιόλογο. Μας πρότειναν microtese αλλά εγώ φοβάμαι. Έχετε κάποια εμπειρία;

Link to comment
Share on other sites

On 21/5/2026 at 9:44 ΠΜ, Eri_22 είπε:

Καλημέρα,

δεν έχω κάποιον υπόψιν μου. Ο άντρας μου είχε κάνει την επέμβαση κυρσοκιλη στον Φιστα ο οποίος θεωρείται πολύ καλός, η επέμβαση καλά πήγε (σαν χειρουργείο δηλ όχι σαν αποτέλεσμα) αλλά είχαμε υποτροπή. 

Έκανε χειρουργείο αλλά τώρα έχουμε υποτροπή και το σπερμα του είναι χειρότερο από ότι πριν το χειρουργείο. Υπάρχει κάτι αλλά τίποτα αξιόλογο. Μας πρότειναν microtese αλλά εγώ φοβάμαι. Έχετε κάποια εμπειρία;

Εμενα δεν επαιρνε εγχειρηση λογω ηλικιας δεν ειχε νοημα μου ειπαν αλλα καναμε μικρογονιμοποιηση στην εξωσωματικη και πηραν τα πιο υγιή σπερματοζωάρια.ειχε 1 τοις εκατο υγιης μορφες

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...