Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

Ψαχνω στολη για αγοράκι 4 χρονων


Recommended Posts

καλησπέρα σας!!ψαχνω στολη για αγορακι 4 χρονων. Δε θα ηθελα μπατμαν,σπαιντερμαν κτλ. Προτιμω ζωακι, ινδιανος,πειρατης....

Ενδιαφερομαι αμεσα για αγορα, ο χορος του παιδικου είναι την επόμενη εβδομάδα....

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια ναι, θα ηθελα να δω...δεν ξερω καλα πώς λειτουργει τωρα το φορουμ, ουτε πώς στέλνουμε προσωπικά μηνυματα(γελάστε άφοβα αλλά λέω την αλήθεια), επομένως αν μπορείτε, δειξτε μου φωτος εδω...θα ηθελα οσο γινεται οικονομικές τιμουλες

Link to comment
Share on other sites

στολη πειρατή με  10 ευρω. την φορεσαμε περσι τελευταια φορα που ηταν 4 και μισο.

3 minutes ago, mima1977 είπε:

στολη πειρατή με  10 ευρω. την φορεσαμε περσι τελευταια φορα που ηταν 4 και μισο.

http://www.e-jumbo.gr/valentinos-apokries/apokriatikes-stoles-agori/peiratis/apokriatiki-stoli-peiratis_164196/

 

αυτη εδω

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

10 hours ago, mima1977 είπε:

στολη πειρατή με  10 ευρω. την φορεσαμε περσι τελευταια φορα που ηταν 4 και μισο.

http://www.e-jumbo.gr/valentinos-apokries/apokriatikes-stoles-agori/peiratis/apokriatiki-stoli-peiratis_164196/

 

αυτη εδω

 

Σε ευχαριστώ πολυ. θα σε ειδοποιησω αμεσα αν τη χρειαστω γιατι ο χορός του σχολειου ειναι την αλλη βδομαδα...να σε ρωτησω αν η τιμουλα ειναι με τα μεταφορικά, αν ειναι σε καλη κατασταση κι αν αποτελειται απο ολα οσα βλεπω....εννοω μπαντανα, στολη, καλυμματα παπουτσιων

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, ΜΑΡΙΛΕΝΑ.Ψ είπε:

προσπαθω να σου στειλω πμ αλλά δεν με αφηνει. αν θελεις γραψε μου ενα e-mail για να σου στείλω άμεσα τις φωτο.

ουτε κι εγω μπορω να στειλω πμ!το μειλ μου ειναι [email protected]

2 hours ago, mima1977 είπε:

Καλημέρα. Η στολή ειναι φορεμενη τρεις φορές. Αποτελείται από καπέλο γιλέκο πουκάμισο ζωνη παντελόνι και προστατευτικα παπουτσιών.  10 ευρώ ολα μαζί . 

Σε ευχαριστω παρα πολυ...θα τα εχω υποψιν μου και θα σε ειδοποιησω αμεσα αν χρειαστει.....μου αρεσει αλλα προσπαθω να δω αν αρεσει και στον ιδιο για να δεχτει να τη φορεσει....θα ηθελα να δω μερικες ακομη:)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


On 3/2/2017 at 10:08 ΠΜ, mima1977 είπε:

Καλημέρα. Η στολή ειναι φορεμενη τρεις φορές. Αποτελείται από καπέλο γιλέκο πουκάμισο ζωνη παντελόνι και προστατευτικα παπουτσιών.  10 ευρώ ολα μαζί . 

καλησπέρα...μπορεις να μου δωσεις το μειλ σου για να επικοινωνήσουμε απο κει σχετικά με την αγορά της στολης....δεν ξέρω να στειλω προσωπικο μηνυμα

Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2017 at 5:06 ΜΜ, mariakou είπε:

καλησπέρα...μπορεις να μου δωσεις το μειλ σου για να επικοινωνήσουμε απο κει σχετικά με την αγορά της στολης....δεν ξέρω να στειλω προσωπικο μηνυμα

Καλημέρα. Η στολή ειναι φορεμενη τρεις φορές. Αποτελείται από καπέλο γιλέκο πουκάμισο ζωνη παντελόνι και προστατευτικα παπουτσιών.  10 ευρώ ολα μαζί . 

Καλησπέρα. Λοιπόν [email protected]

Να σας υπενθυμίσω ότι την στολή την φορεσαμε ιταν ειμαδταν 3 και 4 χρονών. Κανονικό παιδάκι σε ύψος και κιλά

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...