Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • πρίν από 34 λεπτά , η ζωή είναι όμορφη είπε:

      Ξανά ήρθε σήμερα η καφέ μας 😅 αυτό το παιδί θα μασ βγάλει την πίστη είμαι σίγουρος 😅😅 η γιατρός λέει ότι είναι λογικό κάποιο θα απορροφηθεί μέσα στην μήτρα και κάποιο θα βγει αφού μασ βγει πρώτα η πίστη και 2,3 αυτοάνοσα 😅😅 

      Μην αγχώνεσαι. Εγω μέχρι και την 8η βδομάδα είχα σχεδον κάθε μέρα καφέ αλλά είναι όλα καλά μέχρι τώρα, δόξα τω Θεω. Είναι λογικό μου έλεγε ο γιατρός λόγω της πίεσης που ασκείται στη μήτρα. 

ΨΣΑΧΝΩ ΦΟΡΜΑ ΕΞΟΔΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ 0-3, 3-6 ΜΗΝΩΝ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΠΕΡΙΠΟΥ


Recommended Posts


Διαφημίσεις

Έχω σε σκούρο μπλέ φορεμένη 2-3 φορές.Πολύ ζεστή με κουκούλα και ποδαράκια μπορώ να σου την δώσω 7 ευρώ.

Συμβολική τιμή τελείως αφού την έχω να κάθεται στην ντουλάπα.Θ α ανεβάσω φότο.


Όταν η ζωή σου δίνει 100 λόγους για να κλάψεις...

Δείξ'της ότι υπάρχουν 1000 λόγοι για να χαμογελάς...!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, έχω μια ροζ (όχι βελουτέ) νομίζω για 6 μηνών, την έχω στη ντουλάπα και καθεται. Τη φόρεσα στη μεγάλη κόρη μία φορά νομίζω όλο κι όλο.

Επίσης μια off-white αγορασμένη από Λητώ (τη χρυσοπλήρωσα δλδ :mad:) μέγεθος 0. Γέννησα μες το καταχείμωνο τη 2η κόρη και έτρεξα να πάρω τελευταία στιγμή μία φόρμα εξόδου. Δεν φορέθηκε καθόλου τελικά, πλύθηκε και μπήκε ντουλάπα. Αν σε ενδιαφέρουν να βγάλω φωτό.


ImnOp3.png p7gjp3.png

«Αν υπάρχει κάτι που επιθυμείς, θα υπάρχει κάτι για το οποίο μετανιώνεις. Αν υπάρχει κάτι για το οποίο μετανιώνεις, θα υπάρχει κάτι που θυμάσαι.

Αν υπάρχει κάτι που θυμάσαι, δεν υπήρξε τίποτα για το οποίο να μετανιώνεις. Αν δεν υπήρξε τίποτα για το οποίο να μετανιώνεις, δεν υπήρξε τίποτα που να επιθυμείς».

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις